Strona 14 z 40
: czw lut 24, 2005 00:46
autor: Apsik
Pewnie do wrzesnia to beda analizowac jakis VR6 Turbo, a potem uczyc pozostalych - LOL LOL LOL - co za firma - LOL LOL LOL
ml2210 - napisz do Thomson C.P.T. - firma z Wa-wy
jak mialem pomysl zeby mojego RP uturbic to po napisaniu maila od razu dostalem nr tel. "zeby sie z kolesiem kontaktowac bo przez maial to niebardzo sie takie rzeczy konsultuje" - moim zdaniem slusznie; 2ga sprawa to kolo (porownujac do tego co tu pisze VTG) byl bardziej konkretny bo wpierw poprosil o komplet info o silniku, a nastepnego razu (za 2-3dni) zadzwonil i przedstawil mi jego oferte !!! jak to widzi, co by zrobil, co proponuje i oczywiscie koszty.
tu masz maila
info@tomson.com.pl i nr tel do kolesie 601 32 66 22 (miedzy 10-17)
Powodzenia (w moim przypadku byli w stanie auto robic prawie od reki 2 moze 3 tyg czekania, ale nie 6m-cy
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
)
: czw lut 24, 2005 00:46
autor: Apsik
co do 320KM przy 0,8bar to naprawde NIEWIEZE - zamieszcze ci pare artykulow z niemieckich magazynow o VR'ach z Turbo
: czw lut 24, 2005 14:03
autor: ml2210
Apsik pisze:
ml2210 - napisz do Thomson C.P.T. - firma z Wa-wy
jak mialem pomysl zeby mojego RP uturbic to po napisaniu maila od razu dostalem nr tel. "zeby sie z kolesiem kontaktowac bo przez maial to niebardzo sie takie rzeczy konsultuje" - moim zdaniem slusznie; 2ga sprawa to kolo (porownujac do tego co tu pisze VTG) byl bardziej konkretny bo wpierw poprosil o komplet info o silniku, a nastepnego razu (za 2-3dni) zadzwonil i przedstawil mi jego oferte !!! jak to widzi, co by zrobil, co proponuje i oczywiscie koszty.
tu masz maila
info@tomson.com.pl i nr tel do kolesie 601 32 66 22 (miedzy 10-17)
Powodzenia (w moim przypadku byli w stanie auto robic prawie od reki 2 moze 3 tyg czekania, ale nie 6m-cy
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
)
A ja zrobiłem tak:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=19736
: czw lut 24, 2005 14:13
autor: TAZ
Pomysł dobry, napewno admin odpisze.
: czw lut 24, 2005 14:54
autor: Apsik
Swietne rozwiazanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
sam jestem ciekaw co Ci odpisza !!
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: czw lut 24, 2005 18:06
autor: Borys
UWAGA UWAGA
znalazłem passata VR6 Turbo jest pod tym linkiem
http://info.onet.pl/1,15,11,5251182,157 ... forum.html
: czw lut 24, 2005 18:36
autor: BestIa2
czy ktos bral pod uwage takie rozwiazanie?
http://www.slstuning.de/tuning/kompressorvr6/index.html
moim zdaniem jest to najkorzystniejsze rozwiazanie lecz moge sie mylic
pozdro BestIa
: czw lut 24, 2005 18:57
autor: Apsik
Ja osobiscie jestem za kompresorkami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
osiagi super, ale ta cena
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
: czw lut 24, 2005 19:20
autor: BestIa2
kompressor rulezz to wiadomo a cena wydaje mi sie nienajgorsza w porownaniu do tego co podaja w VTG np.
: czw lut 24, 2005 19:23
autor: VR
BestIa2 pisze:kompressor rulezz to wiadomo a cena wydaje mi sie nienajgorsza w porownaniu do tego co podaja w VTG np.
tu masz link do taniego zestawu turbo 245KM bez wymiany tłoków
http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... p-869.html
: czw lut 24, 2005 19:26
autor: BestIa2
to tez niezle ale to juz turbo a nie kompressor
: czw lut 24, 2005 20:32
autor: Apsik
BestIa2 pisze:kompressor rulezz to wiadomo a cena wydaje mi sie nienajgorsza w porownaniu do tego co podaja w VTG np.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
RACJA
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw lut 24, 2005 22:22
autor: Ralfii_VR
: czw lut 24, 2005 22:43
autor: VR
a jaka?
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)