Strona 13 z 22

: ndz paź 11, 2009 14:05
autor: takos
Człowieku jesli masz problem z silnikiem to idz do elektryka samochodowego. Sa takze odpowiedznie dzialy do pisania o swoich problemach a nie ten temat w ktorym powinno sie opisywac sposoby podnoszenia mocy w AAM+ie

: ndz sty 24, 2010 13:47
autor: sylwekzyla
U mnie po włożeniu samego kompa od ABS-a, było czuć różnice w przyśpieszeniu w jeździe w 4 osoby. Na 4 biegu zaczął się lepiej zbierać.
Czy coś jeszcze się ustawia po zmianie kompa.
Silnik pracuje równo

: pn sty 25, 2010 20:23
autor: gracek1906
NIe, nic nie ustawiasz, załóż jeszcze wałek.

: ndz kwie 04, 2010 12:28
autor: signum
sylwekzyla, i co założyłeś ten wałek? po przeczytaniu całego tematy doszedłem do wniosku ze jak seria jest zdrowa to sie oplaci zmiana walka na abs i kompa także z niego. wynik któregos kolegi 72KM jest niby gorszy od serii tak wiec musiala byc padaka przed zmianami. jak uda mi sie dorwac kompa z ABS to podepne i stestuje

: pn kwie 05, 2010 12:25
autor: gracek1906
Mam małe pytanie, gdybym założył tłoki od 1.8 abs do 1.8 rp to co bym zyskał na mocy podnosząc stopień sprężania, wiadomo i rp i abs mają po 90 km tylko mala różnica w nm.

: pn kwie 05, 2010 13:31
autor: Y@RO
signum, ja mam u sieberi zalozony walek z 2E. Nawet dalem wykres z chamownii tylko ze na wyplutej uszczelce pod glowica i dalo to wynik 73KM. Walek sam nie da ci zadnej mocy w KM jedynie co to zmieni ci troche charakterystyke pracy silnika ... mam tu na mysli zmieni maxymalna MOC i maxymalny moment :) Jak juz zakladac to walek z 2E lub jakiegos innego 2.0 8V a nie z ABS. Ja mam taki waleczek, malutko smigany :) na sprzedaz

: pn kwie 05, 2010 18:30
autor: signum
a wtedy jakiego kompa do tego walka z 2E? ten z ABS będzie ok? czy muszę zmieniać program całkowicie? napisz mi na pw za ile taki wałeczek

: pn kwie 05, 2010 20:51
autor: Y@RO
signum, tak,komputer z ABS :)

: pn kwie 05, 2010 22:07
autor: maniu_f
a co by bylo gdyby tak wsadzic kompa z 2E??

: pn kwie 05, 2010 22:20
autor: marcinas1983
maniu_f, nic by nie było... 2E to wtrysk wielopunktowy na przepływomierzu klapkowym, a ABS/AAM to silniki na jednopunktowym wtrysku.

: pn kwie 05, 2010 22:23
autor: signum
maniu_f, nic innego nie wymyslisz, walek z 2E i komp z abs i masz troche lepsze osiagi jak kolega wyzej napisal. A mam pytanie czy ten walek dobrze wspolgra z reszta gratow w silniku AAM, tak jak panewki np. ?

: pn kwie 05, 2010 22:28
autor: maniu_f
a jakiego innego kompa mozna by bylo uzyc oprocz tego z ABS do silnika AAM?

: wt kwie 06, 2010 07:29
autor: gracek1906
Może ADZ

: wt kwie 06, 2010 16:58
autor: Y@RO
ABS, ADZ te same kompy z tego co sie kiedys orientowalem, ale niech znawcy mnie poprawia jak cos. ABS i ADZ to to samo.

signum, tak, wszystko wspolgra ze soba w jak najlepszym porzadku :) To zmiana tylko wałka ktory ma ostrzejsze krzywki, nic innego :)