Strona 13 z 39

: czw mar 15, 2007 09:58
autor: reven18
Hmmm co masz na mysli??? Czyli wystarczy wymienić sam silnik? A co z elektryką i komputerem?? I jeżeli mam oznaczenie silnika ABD to jakiego oznaczenia musze poszukiwać wśród 1,6???

: pt mar 16, 2007 00:43
autor: Elwis
Z 2E na ABF, czym należało by się martwić poza znalezieniem silnika wartego zakupu??
- co należało zakupic do niego jeszcze??
- czy coś trzeba było rzeźbić przy swapie (mocowania, inaczej umieszczone poduszki????

: ndz mar 18, 2007 12:33
autor: KarQ
Witam, przebrnąłem z lekka przez temat, ale nie znalazłem nigdzie swapa w mk3 z 1.6 AEE na 1.6 GT AEK. Wiem pomysł poroniony, ale znjomy ma taki silnik i chce sobie pwrzucić do niego sekwencję. Jak to wygląda od sprawy technicznej? Duzo z tym roboty?

: sob mar 24, 2007 00:10
autor: reven18
Witam!!!
Chcę wymienić silnik z 1.4 ABD na 1.6 tylko nie wiem jakiego szukać silnika chodzi o oznaczenie???

: ndz mar 25, 2007 11:47
autor: TAZ
reven18 pisze:Witam!!!
Chcę wymienić silnik z 1.4 ABD na 1.6 tylko nie wiem jakiego szukać silnika chodzi o oznaczenie???
ABU

: pn kwie 02, 2007 22:39
autor: reven18
Witam!!!
Pisałem już wyżej, ze chciałbym zmienić silnik z 1.4 na 1.6. Kolega TAZ podpowiedział miże musi być to silnik 1.6 z oznaczeniem ABU. A co się wiąże z kupnem silnika o innym oznaczeniu?? Sterownik nie bedzie pasował??? I czy jakiś silnik z seata będzie pasował?? Proszę o pomoc

: ndz kwie 22, 2007 23:45
autor: Górsky
przeszukałem troche ten temat, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje... Mam Golfa 3 z silnikiem AAZ i interesuje mnie swap na 1Z. Jaki koszt byłby takiego swapa?? Co trzeba zmienić przy takim swapie??

: ndz kwie 29, 2007 11:57
autor: TAZ
Elektronika do poprawy tylko i będzie śmigał. Przerzucenie samego silnika to nie problem.

: śr maja 02, 2007 07:10
autor: t-tas
kolega prosił mnie o zadanie kilku pytań w związku z ewentualnym swapem w mk2 GTi z 1,8 PF na VR6- sprawa wygląda tak, że kuzyn kolegi rozbił swoje mk3 vr6 i jesli dojdzie do swapu udostępni cały wrak do dyspozycji-i teraz czy jak wyjmiemy całość z mk3-silnik, skrzynia, łapy , poduszki to czy wejdzie to tak po prostu(poza klepaniem podłużnicy) do mk2, czy może jednak trzeba coś rzeźbić z innymi poduszkami niż oryginał z vr6, co do zmiany biegów to wiemy, że trzeba zaadaptować system od vr, sterowanie sprzęgłem też do zaadoptowania z mk3, co jeśli chodzi o wiązkę silnikową-czy tak po prostu podpina się ją do skrzynki elektrycznej w mk2 czy coś się sztukuje, czy mogą zostać zegary z mk2(oczywiście przeróbka na pomiar prędkości przez impulsator, obrotek na 6 garów) czy zegary trzeba całe przełożyć z mk3, jakie jeszcze trudności mogły by nas spotkać jeśli by doszło do operacji? wiem, że pytań jest sporo, o wiele rzeczy nie spytałem, a porada na stronie głównej jest nadal niedostępna(już chyba na zawsze) ale wiedząc, że jest na tym forum pewna grupa fachowców mam nadzieję, że podpowiecie co wiecie w sprawie tego swapu co pozwoli koledze podjąć decyzję czy zabieramy się za robotę czy może jednak nie sprostamy takiemu zadaniu
z góry dziękuję za wszelkie rady i informacje

: śr maja 02, 2007 21:14
autor: TAZ
Może mnie Borys nie zabije ale najwięcej w obecnej chwili chyba on ci pomoże. Co do swapu to zapodawajcie z tego wraka także heble kompletne. Będzie w MK2 rozstaw 5x100mm, ale będzie przynajmniej hamować. Elektronike na pewno będzie trzeba powpinać do wiązki.

[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 9:14 pm ]
Może mnie Borys nie zabije ale najwięcej w obecnej chwili chyba on ci pomoże. Co do swapu to zapodawajcie z tego wraka także heble kompletne. Będzie w MK2 rozstaw 5x100mm, ale będzie przynajmniej hamować. Elektronika do przeróbki tylko.

: śr maja 09, 2007 18:38
autor: Domier
widze ze duzo osob wie dokladnie co i jak.
Oto co mam: Mk I 1.6 na gazniku czyli 1.8 KR mechanicznie pasuje na lapy silnika
pozostaje pytanie co z elektryka, wiem ze wiazka musi byc
teraz co ze skrzynia? mam 4 biegowa oryginalna z mk I?

: pn maja 21, 2007 23:33
autor: lehu-gti
witam wszystkich

to pytanie juz wczesniej padlo, ale nie bylo odpowiedzi

posiadam golfa mk3 z silnikiem 2,0 8v 2e, ktory nawalil

teraz chce kupic 2.0 16v chyba ABF,

i tu pytanie czy to podejdzie bez przerobek, co z elektronika, co ze skrzynia, co ze sprzeglem

moze jest ktos wsrod Was kto mi podpowie czy warto sie w to bawic

pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Ez na Pl, Kr ?

: wt maja 22, 2007 12:42
autor: killym
Witam!
Przeszukałem temat i nie znalazłem informacji dotyczących swapu z Ez. Interesuje mnie bowiem (tak jak w temacie) zmiana na Pl lub Kr. Czy Jest przy tym dużo zachodu? Interesuje mnie przede wszystkim czy mocowania na silnik pasują czy są wogóle całkowicie inne...Pozdrawiam.

: śr maja 23, 2007 14:21
autor: zbychucvc
Witam
Ja tez mam pytanko czy skrzynia 4-biegowa od golfa I silnik 1.5(gażnik) podejdzie do silnika 1.8(tez na gaźniku) od mkII??