Strona 13 z 25

: śr kwie 20, 2005 08:38
autor: Browix
witam , jako ze rozsypal mi sie caly wydech palnuje zalatwic sobie 2,5 m kwasowki o przekroju jak orginal , za flaszke u znajomego powyginac ja odpowiednio tak jak orginal , wstawic ja zaraz za katem , wywalic pirwszy tlumik a zamiast ostaniego dac ala mugena . ma ktos tak zrobione ??? bo sie zastanawiam jak te ustrojstwo glosne bedzie ... o co chodzi z wkladkami ??? doczepia je sie jakos ? podejrzewam ze taki uklad polepszy troche moment i odmuli troszke golfa ale czekam na jakies sugestie :)

: śr kwie 20, 2005 09:38
autor: Mrozio
Witam
Biorac pod uwage powyzszy post mam kilka pytan.
Jak musi byc domieszkowana stal (kwasoodporna),aby nadawala sie na rury ukladu wydechowego? (taka moze byc 0H22N24M4TCu?)Jakie musi miec oznaczenia,z jakiego gatunku (a4) i jaka grubosc scianek powinna miec (1,5mm-2mm)?
Naduzylem slowa "jaka"... ;)
Pozdrawiam

: śr kwie 20, 2005 17:51
autor: prozak
azizi pisze: prozak, chcesz powiedzieć że nie da rady znaleźć takiego tłumniczka? :(
ja się na takie cudo nastawiam właśnie, kozak wygląd i delikatne mruczenie,
jak znajdziesz to postawie browara ;)
hhhhmmmmm czekaj czekaj moze alternatywa byl by tlumiczek x2 zlaczony w 1 gdzies tu takie cus ktos pokazywal linkaczem zalukaj moze sie spodoba :)

: śr kwie 20, 2005 18:02
autor: azizi
prozak pisze:
azizi pisze: prozak, chcesz powiedzieć że nie da rady znaleźć takiego tłumniczka? :(
ja się na takie cudo nastawiam właśnie, kozak wygląd i delikatne mruczenie,
jak znajdziesz to postawie browara ;)
hhhhmmmmm czekaj czekaj moze alternatywa byl by tlumiczek x2 zlaczony w 1 gdzies tu takie cus ktos pokazywal linkaczem zalukaj moze sie spodoba :)
hehe nie widział ja nic takiego nigdzie :)
szkoda że nie da rady, pewnie jakąś końcówke sobie tylko załatwie i nic więcej, a marzy mi się taki polerowany z krótką okrągłą końcówką :)

: śr kwie 20, 2005 19:46
autor: Koolas
ja wam cos powiem...
posypaly mi sie tlumiki ostatnio srodkowy i koncowy...
i zastanawialem sie nad wywaleniem srodkowego i koncowy przelot...
i wiecie co wam powiem :?: ciesze sie ze tego nie zrobilem... za bardzo by sie rozluznilo...
teraz jak wstawilem kompletny wydech o fi 54mm
(chyba deko wiekszy od serii ale nie jestem pewien- poprosu srodkowy wszedl z luzem) to jest o niebo lepiej :)
po 1 poprawa osiagow w calym zakresie obrotow (na gazie rowniez)
po 2 do 3oooRPM jest cicho a pozniej lekki pomruk, ktory bardzo mi sie podoba :)
no i po 3 koszt tego "tuningu" to 2ooPLN i godzinka w kanale(zapieczone rury)
załuje tylko ze kata odrazu nie wywalilem lub nie oproznilem(bo pewnie juz kiepsko z nim) ale to sie poprawi...

dlugo wyszlo ale mam nadzieje ze wyciagniecie wnioski...
PS. jakas koncowka ładna mi wystarczy...

: śr kwie 20, 2005 21:24
autor: Mrozio
Koolas podales srednice wew. czy zew. rury?
Pozdrawiam

: śr kwie 20, 2005 21:35
autor: prozak
zmiana srednicy wydechu to juz inna jazda a efekty moga byc rozne

jedzie lepiej bo gazy ci sie nie rozprezaja gdzie nie powinny, szczelny wydech to podstawa

: czw kwie 21, 2005 08:48
autor: Browix
ja srdnicy nie planuje zmienic , wew powinna byc 50 mm ( z wieksza mozna stracic lub zyskac roznie bywa ) grubosc min 1,5 mm . jakie oznaczenie kwasowki to nie wiem . napewno kazda "kwasowka" bedzie lepsza od "stalowki" . stal kwasoodporna jest trwardsza i ogolnie bardziej wytrzymala od zwyklej. mam pytanie tylko dokogos kto nie ma srodkowego tlumika a na koncu mugena z allegor jak to ryczy ? boje sie ze nie wytrzymam w srodku . acha zmiast srodkowego tlumika nei montuje zadnej strumiennicy , poprostu rura, od kata do koncowego przelotowegho . co o tym myslicie ?

: czw kwie 21, 2005 22:13
autor: prozak
Browix pisze:ja srdnicy nie planuje zmienic , wew powinna byc 50 mm ( z wieksza mozna stracic lub zyskac roznie bywa ) grubosc min 1,5 mm . jakie oznaczenie kwasowki to nie wiem . napewno kazda "kwasowka" bedzie lepsza od "stalowki" . stal kwasoodporna jest trwardsza i ogolnie bardziej wytrzymala od zwyklej. mam pytanie tylko dokogos kto nie ma srodkowego tlumika a na koncu mugena z allegor jak to ryczy ? boje sie ze nie wytrzymam w srodku . acha zmiast srodkowego tlumika nei montuje zadnej strumiennicy , poprostu rura, od kata do koncowego przelotowegho . co o tym myslicie ?
ja w kancie mialem calkowicie przelotowy zamiast srodka strumionka koniec mugen kant napewno jest glosniejszy a jak dla mnie to bylo cacy mysle ze golf bedzie bardziej cichy w srodku, biorac pod uwage wyciszenie auta

strumionka przejmuje czesc zadan srodkowego wiec napewno bylo by lepiej ja zapodac niz rure. chociaz miejsce na strumke w twoim przypadku mozna zrobic po przetestowaniu ukladu :)

: pt kwie 22, 2005 07:03
autor: Browix
ma ktos jakies namiary na srodkowe przelotowe ??? jak bedzie za glosno to bym sobie taki wstawil. rurka juz sie zalatwia :) jak skoncze to sie pochwale:P .

: pt kwie 22, 2005 07:31
autor: prozak
z tego co wiem to standard to przelot

: pt kwie 22, 2005 10:17
autor: Misza
Witam
mam MKI w którym jest tylko kat który już ma sporo przejechane- ponad 100 (w sobote go wywalam)
i tłumnik koncowy roczny wiec jeszcze zdrowy.
Co proponujecie ?
Ten ala Mugen by chyba do jedyneczki nie pasował... a może po prostu jakąś koncówke ?

: pt kwie 22, 2005 17:27
autor: prozak
to czy pasuje czy nie to zalezy od gustu i to jak jest zamontowany ja widzialem go zamontowanego w hondach, kancie, golfie i wszedzie mi sie podobal jedyny wyjatek to BMW z pupa zadarta do nieba i bardzo daleko zamontowanym mugenem fujjj ale to wina wlasciciela ;)

co to rocznego koncowego to szkoda go troche chyba bym koncowke zalozyl kiedys mialem w kancie taka z siatka fajny dzwiek dawala jak by jakas turbina byla :). no chyba ze na kasie spisz i co roku zmieniasz tlumik to montuj mugena :D

: pt kwie 22, 2005 22:18
autor: k2
podczepie pod topic.

Poszukuje wydechu do MK3 GT 1.8 90KM
a) z łądna koncówka
b) bardzo cichego, dajecego jedynie fajne mruczenie

Priorytetem jest to by wydech byc cichy, nie zagłusal muzy i fajnie wygladal.