Strona 13 z 15

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 22, 2010 00:48
autor: stonebridge69
TiTeK, :pub:

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 22, 2010 19:11
autor: pawelekk24
skoro mowa o gazniku ma ktos zalozony do rp gaznik z fiata webera ? chlopaki chamowali na forum 1.6 pn z tym gaznikiem wyszlo 87koni 10s do 100km/h rp zostawia z tylu
To wymyslilem sobie cos takiego w moim rp kolektor wydechowy z 2e, walek 2e ,kolektor ssacy wypolerowany ,usuniety jez i gaznik webera i blos , jeszcze bym wsadzil glowice z 2e splanowana o jakies 1,5 mm tylko niewiem czy podejdzie kolektor ssacy z rp?

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 22, 2010 19:27
autor: RasPL
po takim planowaniu nie ustawisz rozrządu

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 22, 2010 22:45
autor: pawelekk24
z planowaniem przesadzilem ale chcialem wlozyc taka glowice bo sa wieksze zawory,niech ktos wypowie sie czy moglbym na tym osiagnac 120ps? lub nawet wiecej?

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: czw wrz 23, 2010 00:21
autor: toffic
wsadź z nowszych 1.8 na jednopunknice, tam też są duże zawory. Do głowy z 2E nie zamontujesz P&P kolektora z RPka

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 29, 2010 17:20
autor: szypki
mam 1.8 na mechanicznym wtrysku (bez komputera) ile to ma koni i co mozna jeszcze z tego wykrzesac? narazie odelzony i wywazony uklad korbowo tlokowy razem z kolem zamachowym. W planie wieksza przepustnica... Co dalej ? Silnik wyciagniety z sirroco

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 29, 2010 21:00
autor: stonebridge69
szypki, napisz oznaczenie silnika moze?

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: śr wrz 29, 2010 22:05
autor: dawid018
pawelekk24 pisze: jeszcze bym wsadzil glowice
nie podejdzie ci kolektor.ale do głowy z PF lub PB podejdzie a one mają takie same zawory jak 2e
kolektor z 2e jest taki sam jak w pf/pb.jak co to mam te graty do sprzedania

Re: Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120

: śr wrz 29, 2010 22:57
autor: szypki
w weekend bede w garazu to obejrze go dokladnie, gdzie moze ono byc bite ? Podejrzewam ze jest to silnik DX bo ten szirokez calkiem ladnie sie odpychal...

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: czw wrz 30, 2010 07:29
autor: marcinas1983
szypki, miał ten silnik może sondę lambdę?? Jeśli tak to Ciebie zmartwię... silnik to JH aż całe 95KM, DX rzadko spotykany jest w scirocco a PL/KR to już w ogóle :) . JH ma KE-Jetronic a DX ma K-Jetronic

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: czw wrz 30, 2010 07:52
autor: szypki
a jakie jeszcze byly silniki na 4 wielopunkcie K-Jetronic ? (czysto mechaniczny wtrysk a nie KE-jetronic)

Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

: czw wrz 30, 2010 16:15
autor: marcinas1983
szypki, EG, DX, KR

Re: Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120

: czw wrz 30, 2010 17:11
autor: szypki
wiec jest to albo DX albo EG, ale mowili ze to 1.8 wiec... albo ktos mnie oszukal albo mam DXa u siebie :) Wiec co mozna z tym jeszcze zrobic ?

Re: Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120

: czw wrz 30, 2010 18:05
autor: marcinas1983
szypki pisze:wiec jest to albo DX albo EG, ale mowili ze to 1.8 wiec... albo ktos mnie oszukal albo mam DXa u siebie :) Wiec co mozna z tym jeszcze zrobic ?

EG był w scirocco, ale chyba mk1 i to poj. 1.6, DX to 1.8 dobra koniec OT.