Strona 13 z 24
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: pn lis 07, 2011 14:18
autor: brech
O ile pamiętam to 1.6 PN oryginalnie jest na gaźniku, więc nie musisz nic przerabiać z układem paliwowym. Podłączasz przewód paliwowy z ori gaźnika do gaźników z CBR
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: pn lis 07, 2011 22:49
autor: Pikus139
dzieki tez tak myslalem.ale wolalem sie upewnic.
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: czw lis 10, 2011 17:00
autor: slawekwas
oj nie bylbym pewny czy od tej pompki seryjnej na wyzszych obrotach nie zabraknie mu paliwa
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: pt lis 11, 2011 11:45
autor: Pikus139
jak bedzie problem to podlacze pompke paliwa od cbr
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: pt lis 11, 2011 19:45
autor: el Kozako
CBR nie ma pompy paliwa w stylu samochodowym - gaźniki motocyklowe są zasilane opadowo lub tak jak np CBR mają pompkę podciśnieniową w kraniku, która jest napędzana podciśnieniem z silnika (tylko motocykle na wtrysku mają pompę paliwa, bo cos musi wytworzyć cisnienie na wtrysku). Raczej sobie tego do auta nie wszczepisz, lepiej SwirlPot sobie zrób.
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: sob lis 26, 2011 14:56
autor: slawekwas
Od nastepnego tygodnia zaczynam grzebac z gaziorami w 1.6 PN. pododaje fotki jak mi to bedzie szlo.
A wasze prace jak tam?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: ndz lis 27, 2011 15:43
autor: el Kozako
A ja stanąłem na etapie kolektora - spawacz nogię złamał był i d..a
![otepienie :otepienie:](./images/smilies/otepienie.gif)
i się teraz zastanawiam nad czyms innym z deczka,ale tez na zasadzie ITB
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
tyle ze planów tysiąc a robic mi sie nie pali
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: śr gru 14, 2011 14:31
autor: kaza666
U mnie zwykła pompa z 1.8 znajdująca się w zbiorniku nie ogarnęła tematu. Polecam pompę niskiego cisnienia FACET. Sam z niej korzystam aby zasilić gaźniki z R1 w KRce. A tak poza tym mam pytanie odnośnie zapłonu. Zdemontowałem komputer sterujący zapłonem i wymieniłem aparat zapłonowy na taki który ma przyspieszacz zapłonu sterowany podcisnieniem. Podciśnienie idzie tylko z czwartego cylindra. Na wolnych obrotach chyba nie powinien pracować? a pracuje. Czy trzeba puścić podciśnienie ze wszystkich cylindrów? Zrobi to jakąś różnicę? No i mam problem z palcem aparatu zapłonowego który cały czas pęka przy strzałach ze sprzęgła
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Może ktoś już się borykał z podobnymi problemami? Pozdr
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: śr gru 14, 2011 14:43
autor: kaza666
Tu mam coś co mogę polecić:
http://www.totalvauxhall.co.uk/files/20 ... CARBS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: ndz gru 18, 2011 13:40
autor: Pikus139
Witam wszystkich ja temat juz ogarnelem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
seryjna pompka paliwa PN jest idealna w zakresie wysokich obrotow nie bylo problemow. w niskich tez nie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ogolnie bylo troche zabawy ale sie udalo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
efekt very ockey
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
na 2 do konca 110km/h przy starcie szatan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
na wolnych jak i w jezdzie wkreca sie blyskawicznie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mam na sprzedaz kaplet do takiej przerobki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: śr lut 15, 2012 22:51
autor: kolkinson
slawekwas, jak prace?
Pikus139, jak masz gotowe, możesz jakiegoś manula zrobić, co potrzebne, co jak podłączyć itp fotki gotowego zestawu, bo chciabym zobaczyć jak to wszystko upchać w PNce
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: czw lut 16, 2012 11:49
autor: slawekwas
kolkinson, mam wycieta flansze laserowo nawet 3 pod PNke gazniki sa. teraz tylko po rurki i spawac
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: czw lut 16, 2012 22:25
autor: kolkinson
slawekwas, jak możesz fotki poczynić był bym wdzięczny
slawekwas, mam kilka pytań:
1. z podłaczeniem dużej filozofii nie ma ? Wywalam wtedy komputer który steruje gaźnikiem ? Przerabianie instalacji jakieś czeka itp ?
2. Ssanie nie jest już wtedy potrzebne ?
3. pompa paliwa normalnie wydaje z 1.6 PN ?
Jak jesteś w stanie manuala poczynić ze wszystkim był bym bardzo wdzięczny
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: pt lut 17, 2012 11:59
autor: slawekwas
kolkinson,
Manuala zrobie bo obiecalem na innym forum ze opisze
Ad.1 nie ma zbytniej filozofii o ile sobie wszystko ladnie spasujesz i dostaniesz odpowiednie czesci. Komputer odpinasz ale kwesia aparat z czujnikiem halla jest jeszcze trzeba taki sterowany podcisnieniowo. Ja mam ten silnik w mk1 i przelozony jest caly uklad zaplonowy klasyczny.
Ad.2 ssanie masz w gaznikach ale w taka pogode kiedy jest potrzebne ssanie bedzie inaczej wygladalo palenie odpal i trzymanie go na obrotach zeby nei zgasl a zlapal temperature
Ad.3 tak jak kolega
Pikus139, pisal pompka daje rady.
Dodaje foto zamontowanych gaznikow u kolegi
Pikus139,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 95a93.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A to flansze wykonane dla mnie, pierdyklem sie z wymiarem jednym i scianki od gory glowicy sa cienkie ale mysle ze da rade wyspawac
![Obrazek](http://www1.picturepush.com/photo/a/7591384/640/sell/IMG-0430.jpg)
Nie ma tu jeszcze dziur pod sruby