Strona 12 z 22

: ndz wrz 06, 2009 18:22
autor: Broda6666
mlody87, ale to sie chyba nie oplaca :helm:

: pn paź 05, 2009 00:26
autor: marianek84
witam
po poczytaniu tego co tu wypisujecie tez wsadziłem wałek od 2e i kompa z ABS-a do mojego AAM-a.
Problem był tylko taki że w nowym kompie w rogach kostki były takie dwie wypustki że moja kostka nie chciała wejść, no to je wyciąłem i działa. Ktoś wie po co to było??

ja mam końcówkę roku 94 a komp był z 93r.

Co do odczuć to jakaś poprawa jest ale dziwnie się zachowuje jak się gaz w podłogę wciśnie, przymula go zamiast na obroty wejść, pewnie to mieszanka nie taka, ale w którą stronę?? zaznaczę ze na gazie i na benzynie to jest...

: pn paź 05, 2009 21:38
autor: marianek84
Nie podłączałem pod kompa tego, najpierw zmienię świece palec i kopułkę bo nierówno chodzi a jak to nie pomoże to pomyśle nad diagnostyką...

tych ECU pewnie było tyle odmian co i samych golfów. Ja na przykład kupiłem "1H0 907 311 H" z roku 93 i Ty pewnie też taki masz, a Twój ziomal ma nowszy i pewnie coś tam ulepszony. Po 10.94r na pewno były inne bo miałeś immo fabrycznie montowane i sam taki komp by Ci silnika nie pozwolił odpalić bez oryginalnego kluczyka (przynajmniej tak słyszałem).

A to nie Ty wcześniej pisałeś o przestawianiu zapłonu??

: pn paź 05, 2009 21:48
autor: Broda6666
u mnie po zmianie walka kompa i wydechu nadal nierowno pracuje... i nadal nie wiem czemu :goof:

: pn paź 05, 2009 21:55
autor: marcinas1983
Daniel79 pisze:A w Vento znajomka-95rok,90ps-ładnie wszystko śmiga
a może znajomy ma silnik ADZ w swoim vento??

: pn paź 05, 2009 22:02
autor: marianek84
Broda6666 pisze:u mnie po zmianie walka kompa i wydechu nadal nierowno pracuje... i nadal nie wiem czemu :goof:
A kręciłeś coś z zapłonem?? mi mechanik dał deczko do przodu. A dzisiaj wyregulowałem LPG i lepiej chodzi i lepiej idzie... Wniosek ze moze byc roznica w mieszance w AAM i ABS...

: pn paź 05, 2009 22:06
autor: Broda6666
marianek84, gdzie ustawiales zaplon?? moze i ja sie udam :helm:

[ Dodano: 05 Paź 2009 22:07 ]
poza tym kopulki nie moge dokuoic bo kazda nie pasuje mimo ze podaje po numerach :grrr:

: pn paź 05, 2009 22:11
autor: marianek84
ja to robilem jak sie na bychawe leci, ze 40km za lublinem, kumpel tam wytrzasnął mechanika kiedys i ja tez tam zaczalem jezdzic bo niedrogo bierze i na wszystkim sie wyznaje po trochu

mial walek od 2e to mi zalozyl od razu

[ Dodano: 05 Paź 2009 22:14 ]
Broda6666 pisze:marianek84, gdzie ustawiales zaplon?? moze i ja sie udam :helm:

[ Dodano: 05 Paź 2009 22:07 ]
poza tym kopulki nie moge dokuoic bo kazda nie pasuje mimo ze podaje po numerach :grrr:
to co z tymi kopułkami nie tak jest? ja tez sie do wymiany wlasnie przymierzam

: pn paź 05, 2009 22:22
autor: Broda6666
marianek84, nie wiem... ale 40 km jechac w 1 strone zeby mi zaplon regulowal... ile bierze??

: pn paź 05, 2009 22:26
autor: marianek84
nie mam pojecia ile za sam zapłon wezmie, ja zawsze hurtowo u niego robilem bo sie wlasnie nie bardzo oplaca 40km jechac. 20zl wydasz na paliwo i ze 20 jemu, to za ta kase i w lublinie pewnie ustawisz w jakims prywatnym niereklamowanym zakladzie

: sob paź 10, 2009 22:07
autor: Broda6666
ale nadal nie wiemy jakie rezultaty przez to osiagniemy :grrr: czy przyspieszenie zaplonu pomoze na nierowna prace silnika... juz sprawdzalem wszystko co sie dalo... i nadal nierowno pracuje...

: sob paź 10, 2009 22:53
autor: Broda6666
Daniel79, ale komp jest od wersji 90 KM... zaloze seryjna puszke na filtr powietrza i zobacze czy sie uspokoi... ewentualnie sprawdze swiece.... kable... no i kopulke o ile dostane pasujaca:D

: ndz paź 11, 2009 11:37
autor: takos
Broda6666, Kolego wypowiadasz sie od poczatku tego tematu a za przeproszeniem sie kupa znasz :D co drugi twoj post to jest "mam walek od 2e i kompa od abs" wszyscy juz to wiedza i nie pisz wiecej o tym.

Kiedys bawilem sie takim AAM (seryjny z gazem) przestawienie rozrzadu o 1 zabek dalo wielka roznice.

Co do przestawienia zaplonu, na lampe stroboskopowa mozna ustawic rozrzad na 15% jesli silnik pracuje na gazie, ale jesli ktos cos robil przy silniku najlepiej ustawiac "na oko" ale to tylko potrafia doswiadczeni ;]

I przestancie wkoncu offtopowac bo czytanie tego jest nudne a powinno sprawiac przyjemnosc (nie wiem co robia modreatorzy)

: ndz paź 11, 2009 12:54
autor: Broda6666
takos pisze:Broda6666, Kolego wypowiadasz sie od poczatku tego tematu a za przeproszeniem sie kupa znasz :D co drugi twoj post to jest "mam walek od 2e i kompa od abs" wszyscy juz to wiedza i nie pisz wiecej o tym.

Kiedys bawilem sie takim AAM (seryjny z gazem) przestawienie rozrzadu o 1 zabek dalo wielka roznice.

Co do przestawienia zaplonu, na lampe stroboskopowa mozna ustawic rozrzad na 15% jesli silnik pracuje na gazie, ale jesli ktos cos robil przy silniku najlepiej ustawiac "na oko" ale to tylko potrafia doswiadczeni ;]
po pierwsze nigdy nie pisalem ze od 2E tylko od ABS a po drugie nigdy nie pisalem ze wszystko wiem i na wszystkim sie znam.... po to pisze na forum zeby sie dowiedziec co moge zrobic zeby silnik zaczal normalnie pracowac... wymienic poglady... jakos nikomu to do tej pory nie przeszkadzalo... ale widac ty sie uwazasz za wszystko wiedzacego...