Strona 12 z 39

: wt sty 23, 2007 15:02
autor: TAZ
Pewnie poduszki musisz zmienić na mocniejsze spod silników 16V z MK2. Silnik z paska ma 136KM i oznaczenie 9A, a silnik z MK3 ma 150KM i oznaczenie ABF. 9A jest na KE-MOTRONIKU, a ABF na DIGIFANCIE. Kto nie zakłada badziewnego gazu i często odpala 9A na benzynie nie ma żadnego kłopotu. Regulacja to inna sprawa i nawet ty po kilku regulacjach sam ustawisz ten motor na słuch. Co do Digifanta to już czysta elektronika. Jeżeli zdecydujesz się na 9A to kupuj ze wszystkim co ma czyli wiązka od kompa, pompa paliwa, silnik, alternator, wtrysk. Elektryki nie ma tu wiele i sam sobie z tym poradzisz. Jak się ma opisane co i gdzie idzie to dużo łatwiej.

: wt sty 23, 2007 19:12
autor: NEKRO
Dzieki Taz. Pewnie musze jeszcze kupić zegary MFA do mk2?

: śr sty 24, 2007 01:03
autor: burbazi
Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr

: śr sty 24, 2007 16:53
autor: TAZ
Musisz wszystkie łapy rzeźbić.

: czw sty 25, 2007 10:37
autor: evolution
burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....

: czw sty 25, 2007 12:33
autor: Borys
evolution pisze:
burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza

: czw sty 25, 2007 18:23
autor: evolution
Borys pisze:
evolution pisze:
burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza
przednia i skrzynia w kontekscie poducha, a nie skrzynia:) ze skrzynia w vr jest inna wiem:]

: pt sty 26, 2007 01:30
autor: Borys
evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze: pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza
przednia i skrzynia w kontekscie poducha, a nie skrzynia:) ze skrzynia w vr jest inna wiem:]
:okej:

: pt lut 23, 2007 21:47
autor: Motomaniak1991
Witam . Mam 15 lat ,tylko niemyślcie że gówniarz bo sporo wiem jak na ten wiek i troche praktyki też mam . Od września technikum samochodowe (na mechanika).
Ma wejść prawko od 16 lat więc myśle że niesztuka mieć nowe auto ale sztuka mieć stare i odpicowane. Więco powiem o moim pomyśle i czekam na komentarze i opinie(nawet krytyczne).
Myśle żeby do MK I 3 D wstawić silnik 1.9 TDI 90 km (1Z) lub 1.9 110 km (AFN) dodać większy interkuler , zmienić układ dolotowy i zestroić (ChipTuning) . Myśle że można powyższym podnieść moc do około 120 km(Z1) lub 140km(w AFN) . 140km w lekkiej budzie mk 1 myśle że powstała by z tego rakieta paląca 5 l . A WY CO MYŚLICIE?? :okej:

: sob lut 24, 2007 13:58
autor: fuldi
Motomaniak1991 pisze:Od września technikum samochodowe (na mechanika).
i już chcesz swap'a robić ? a sam to będziesz robic ?
Motomaniak1991 pisze:Ma wejść prawko od 16 lat
zapomnij :P
Motomaniak1991 pisze:myśle że niesztuka mieć nowe auto ale sztuka mieć stare i odpicowane
fakt :)
Motomaniak1991 pisze:Myśle żeby do MK I 3 D wstawić silnik 1.9 TDI 90 km (1Z) lub 1.9 110 km (AFN) dodać większy interkuler , zmienić układ dolotowy i zestroić (ChipTuning) . Myśle że można powyższym podnieść moc do około 120 km(Z1) lub 140km(w AFN) . 140km w lekkiej budzie mk 1 myśle że powstała by z tego rakieta paląca 5 l . A WY CO MYŚLICIE?? :okej:
cały pomysł nie jest zły i wszystko jest do zrobienia :) koncepcja nie glupia... ale jak robić swap to tylko benzynke i to jakiegos AAA , ABF czy moze 1.8T

: pn lut 26, 2007 01:47
autor: NEMESIS
samemu można zdziałać tiko trzeba troche pomysleć, przemyśleć, przeliczyć, poszukać, i posiedzieć kilka nocek w garażu...
a nie czekać aż ktoś mu przedstawi całą dokumentacje i wycene.
NIE znamy się ..raczej... :jezor:
..ale za ten cytat jestem Twoim fanem !!!!!!!!! :okej: :okej: :okej: Nie wiem czy piłeś MLEKO czy :pub: :pub: :pub: ale ..JESTEŚ WIELKI !!!!!!!!! :grin:

: czw mar 01, 2007 14:12
autor: jajcun666
Ja osobiscie zamierzalem do jetty MK2 zalozys silnik g60 od corrado, ale to byl raczej glupi pomysl bo ogladajac te siliki okazalo sie ze ciezko dostac taki w dobrym stanie i nigdy nie wiadomo co z turbina. Idac dalej takim tokiem myslenia obecnie zaczelem szukac silniki 2.0 takze od corrado tylko niewiem jaki problem sprawi mi podlaczenie sterownika w silniku i jaki bedzie ogolny koszt takiej przekladki?

: śr mar 14, 2007 12:12
autor: reven18
Witam!!!
Mam Golfika Mk3 z silnikiem 1.4 i chciałbym go wymienić na 1.6. Silniki są identyczne, czy podejdzie skrzynia jak i inne elementy (wiazka, komputer). Czy kupno samego silnika bez osprzętu wystarczy???

: śr mar 14, 2007 23:33
autor: TAZ
reven18 pisze:Witam!!!
Mam Golfika Mk3 z silnikiem 1.4 i chciałbym go wymienić na 1.6. Silniki są identyczne, czy podejdzie skrzynia jak i inne elementy (wiazka, komputer). Czy kupno samego silnika bez osprzętu wystarczy???
W twoim pytaniu jest odpowiedź.