O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
: ndz sie 21, 2011 22:50
U mnie silnik po generalce w kwietniu 2011r. ze skrzynią 2Y juz leży w garadge (1.8EV), tylko kolektor pasować i gaźników szukać - wiedzę "książkową" mam już opanowaną, ale kasy brak i wszystko stoi w miejscu niestety
a wszystko mam juz przekminione:
-silnik jest na mechanicznym zapłonie bo miał k-jet,
-pompa zostanie ze zbiornika, wys. cis. wylatuje - najwyzej doloze reg. cisnienia z manometrem do pompy w zbiorniku,
-podcisnienia wystarczą z jednego gara na serwo i podcisnienie przyspieszacza zaplonu,
-ssanie jest w gaznikach - trza bedzie jakas linke dorobic do sterowania z kabiny,
-dorobić gródź miedzy kolektorem dol. i wyd. w razie przelania gaźników
brakuje mi tylko flanszy i gazników - choc obecnie moze uda mi sie zrobic flansze z ori kolektora
czas pokaze, moze przyszly sezon bedzie mój![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
-silnik jest na mechanicznym zapłonie bo miał k-jet,
-pompa zostanie ze zbiornika, wys. cis. wylatuje - najwyzej doloze reg. cisnienia z manometrem do pompy w zbiorniku,
-podcisnienia wystarczą z jednego gara na serwo i podcisnienie przyspieszacza zaplonu,
-ssanie jest w gaznikach - trza bedzie jakas linke dorobic do sterowania z kabiny,
-dorobić gródź miedzy kolektorem dol. i wyd. w razie przelania gaźników
brakuje mi tylko flanszy i gazników - choc obecnie moze uda mi sie zrobic flansze z ori kolektora
czas pokaze, moze przyszly sezon bedzie mój
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)