Strona 12 z 42

: śr lut 09, 2005 19:35
autor: tomek35
[quote="tomek35"]to jeszcze raz ja
chciałbym zaznaczyć że nie zależy mi

sorki!!!! zależy !!!

: czw lut 10, 2005 10:54
autor: TAZ
Jak masz gaźnik to się w turbo nie pchaj, mnie się nie udało na gaźniku i nie drążyłem tematu dalej. Postanowiłem założyć wtrysk, ale spalania stukowego nie udomowiłem, bo też nie chciało mi się drążyć tematu. Postanowiłem założyć digi.

: pt lut 11, 2005 10:37
autor: ml2210
20-sto letni silnik raczej nie jest zbyt zdrowy i lepiej go nie dobijać. Ja w takim aucie postawiłbym na styling.
Lepiej będzie gdy ta I-nka Cabrio będzie pięknie wyglądać, bo rakiety to raczej zniej nie zrobisz.

: pt lut 11, 2005 11:04
autor: TAZ
No chyba że mu nowiutkie bebechy zapoda.

: pt lut 11, 2005 12:55
autor: ml2210
ABV na przykład. :hmm:

: pt lut 11, 2005 12:57
autor: TAZ
Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.

: pt lut 11, 2005 13:43
autor: ml2210
taz pisze:Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.
I tylko wartość tych części znacznie przekroczy wartośc całego samochodu.
Takie sytuacje nie mają wiele wspulnego z logiką, ale napaleńcy i pasjonaci na szczęście się nią nie kierują. HeHe

: pt lut 11, 2005 13:45
autor: Grzegorz
sorry panowie. zamieszalem sie w postach :panna:

: pt lut 11, 2005 13:51
autor: ml2210
Piszemy o panu " tomek35" i jego I cabrio.
Ale chyba troszkę zeszliśmy z tematu.

: sob lut 12, 2005 10:50
autor: tomek35
zostawmy to "cabrio".
mówcie jakiej turbiny najlepiej szukać?
jakie oznaczenia i od jakich aut?
co z dolotem-czy można zostawić fabryczny filtr?
co z wydechem?- niemcy wrzucili tam po latach jakiś katalizator.

ps. najpierw chcę spróbować na oryginalnych bebechach z lekkim softem, jak padną to wtedy zabawię się prawdopodobnie z kutymi.
z góry dziękuję za odpowiedzi

: sob lut 12, 2005 11:12
autor: TAZ
Masz gaźnik, a to już jest problem. Ja próbowałem z gaźnikiem i mi się nie udało. Po pierwsze gaźnik jest mało szczelny i przedmuchy ciśnienia są duże, po drugie u mnie wydmuchało uszczelki z gaźnika. Po trzecie na wysokich obrotach miałem jakieś problemy z podawaniem paliwa. Więcej jest problemów niż korzyści. Może da rade zamontować chociaż wtrysk jednopunktowy.

: sob lut 12, 2005 11:59
autor: tomek35
ok, czyli najpierw rozejrzeć się za wtryskiem
jakiego modelu szukać?

: sob lut 12, 2005 12:04
autor: TAZ
jakiegoś jednopunktu z silnika 1,6 ABU lub z mk2.

: sob lut 12, 2005 12:32
autor: tomek35
ale tylko do pojemności 1,6, czy od 1,8 też może być?