Strona 11 z 22

: śr sie 26, 2009 05:22
autor: gracek1906
Jedz do jakiegos znajomego mechanika co by ci wszystko po sprawdzał bo tak chyba bedzie najprościej.

: sob sie 29, 2009 10:48
autor: zibertg
Zmien wtryskiwacz na aam lub abs moze usterka ustapi pozdroo

: sob sie 29, 2009 14:08
autor: Broda6666
ale to nie jest wina wtryskiwacza raczej.... mechanikom nie ufam bo biora kupe kasy za nic....

: pt wrz 04, 2009 23:25
autor: vWiSK'Y
Witam mam pytanko o podniesienie osiągów zagazowanego ABS,który ma ominięty tłumik końcowy a w miejsce KATA strumienice,a ostatni tłumik to jakiś REMUS dedykowany pod golfa 3,ale nie jestem pewien,dodam ze głowica raczej była już plantowana,proszę o pomoc :bigok:

: pt wrz 04, 2009 23:35
autor: Broda6666
vWiSK'Y, pokombinuj z walkiem... niektorzy zakladaja od 2,0 GTI... ale on przyrostu nie daje a raczej tylko to ze moc i moment max osiagaja nizej... ewentualnie cos z kompem... remap... ale chyba na monowtrysku duzego przyrostu nie osiagniesz...ewentualnie cos z tlokami zeby podniesc stopien sprezania bo glowica sie nie da... poza tym z LPG to nie poszalejesz... chociaz czytalem ze do wysigow na 1/4 mili kiedys byl samochod tylko na LPG... ale to raczej nieoplacalne...

: pt wrz 04, 2009 23:52
autor: vWiSK'Y
Dzięki,za odpowiedź,a jeśli chodzi o swap to na co najlepiej mozna było by zmienic mojego ABS?????? :bajer:

: sob wrz 05, 2009 00:07
autor: Broda6666
vWiSK'Y, to zalezy czego oczekujesz... ja myslalem nad VR6 ale za drogi w utrzymaniu i trzeba o niego dbac... mozesz sprobowac z 1,8 T... do Mk1 i MK2 bardzo czesto wsadzany... ewentualnie poszukac w dobrym stanie G60... albo 2,0 GTI lub GTI 16 V i pozniej turbo lub kompressor... tak ze opcji jest duzo... wszystko zalezy czego oczekujesz i ile masz kasy i czasu... jeszcze mozesz 1,9 TDI AFN lub ARL wsadzic... ARL to 150 KM i zuzycie paliwa na rozsadnym poziomie... ale sam silnik i reszta na swap to cos kolo 3000... :(

: sob wrz 05, 2009 11:59
autor: vWiSK'Y
No ja myślałem nad KR, ABF lub, jeszcze nie znam oznaczenia tego silnika ale wyglądem przypomina 2.0 GTI,ale ma chyba 125 lub 130 kuca,czy do nich trzeba wymieniac skrzynie?? Dodam jeszcze ze moj Golf jest w wersji GT z 1993 roku :chytry:

: ndz wrz 06, 2009 00:06
autor: Broda6666
vWiSK'Y, raczej napewno... watpie czy jezeli wogole da sie zostawic stara to dlugo wytzryma.... kupuje sie calosc ze skrzynia...

: ndz wrz 06, 2009 14:07
autor: vWiSK'Y
Broda6666, a jeśli chodzi o łapy silnika,to do tamtych silników będą pasowały???i czy da sie tylko przełożyc głowicę z 2E????

: ndz wrz 06, 2009 14:46
autor: Broda6666
vWiSK'Y, lapy napewno trzebga bedzie przespawac lub dorobic inne... glowice od 2E ale do czego??

: ndz wrz 06, 2009 15:00
autor: vWiSK'Y
Do mojego ABS'a?

: ndz wrz 06, 2009 17:09
autor: Broda6666
vWiSK'Y, powiem ci ze nie wiem... ale co ci to da... bedziesz musial i tak stroic kompa bo 2E smiga na wielopunkcie... poza tym caly elektronika do wtrysku... nie wiem czy jest sens... ale moze niech sie inni wypowiedza :helm:

: ndz wrz 06, 2009 18:12
autor: mlody87
vWiSK'Y, ja znów słyszałem ze "ktos" włożył do AAM,ABS-a głowice razem z układem wtryskowym tzn całą góre od 2E i pokazało to cos koło 110ps. ale osobiscie tego nie widziałem wiec pisze tyle co mi ludzie mówili.