Wydech!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob kwie 02, 2005 16:55

Dobra panowie, a co powiecie na taką kombinacje w mk2 16v... teraz mam standardowy układ (kat tylko wycięty), zastanawiam się, co by było, jakbym usunął oba środkowe tłumiki i zostawił tylko ostatni....będzie troszkę głośniej? ;)

Ewentualnie dokupiłbym jakiś byle jaki tłumik (KM, czy jakiś inny tani, w okolicach 200pln), lub same końcówki do tego 2x76 / 2x60mm Ultera na przykład, bo dość tanie...

Da się przeżyć? W sumie chcę by było głośno, ale w granicach rozsądku.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » sob kwie 02, 2005 21:34

no to zajechalo mi prowokacja :hmm:


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » sob kwie 02, 2005 21:42

bamber masz może na oku jakiegoś cichego/mruczącego tłumniczka z ładnym wyglądem :) ? bo mam podobne autko i chyba szukam tak jak ty podobnego rozwiązania


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob kwie 02, 2005 23:45

prozak pisze:no to zajechalo mi prowokacja :hmm:
Jaką prowokacją? :otepienie:


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz kwie 03, 2005 00:00

sorka ale zajechalo mi postem sceptyka co mysli ze jedyny sposob na moc to wymiana silnika... eeehhh tam moze sie myle dziwnie napisales ten post ale to moja opinia i do tego oftopikowa


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz kwie 03, 2005 00:26

Po prostu pytam, czy taka kombinacja o której myślę, jest słuszna :)
Przymierzam się do zrobienia czegoś z wydechem i jak na razie najbardziej jestem skłonny ku usunięciu dwóch tłumików środkowych i zostawieniu końcowego + dospawanie końcówek...
A z mocą ma to tyle wspólnego, że nie chcę jej pomniejszyć poprzez takie kombinacje, dlatego pytam :D


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz kwie 03, 2005 10:34

to ja ci proponuje cos takiego:
dowiedz sie czy tlumiki srodkowe masz przelotowe czytaj rura w rure (niektore maja roznego rozaju "patenty" na spowolnienie wylotu i przy okazji wyciszenie) jesli tak to je zostaw a np w miejsce kata daj strumionke byle za katem sondy nie bylo do tego KM mugen i nie musisz pucowac co chwile pumexem koncowki bo ruda robic sie nie bedzie.

jesli natomiast tlumiki nie sa przelotowe lub jeden z nich nie jest to najprosciej w jego miejsce dac strumionke fizyka i tak zrobi swoje


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz kwie 03, 2005 14:36

jeden jest przelotowy z tego co pamiętam, drugi nie, mugen mi nie odpowiada, nie podoba się po prostu, do retro muszą być skromne końcówki, 60mm będzie okej :)
No zobaczymy na co środki finansowe pozwolą.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

mally

Post autor: mally » ndz kwie 03, 2005 23:57

ygd pisze:Dobra panowie, a co powiecie na taką kombinacje w mk2 16v... teraz mam standardowy układ (kat tylko wycięty), zastanawiam się, co by było, jakbym usunął oba środkowe tłumiki i zostawił tylko ostatni....będzie troszkę głośniej? ;)

Ewentualnie dokupiłbym jakiś byle jaki tłumik (KM, czy jakiś inny tani, w okolicach 200pln), lub same końcówki do tego 2x76 / 2x60mm Ultera na przykład, bo dość tanie...

Da się przeżyć? W sumie chcę by było głośno, ale w granicach rozsądku.
hehe ja tak wsumie mam .....tylko mam ten dlugi srodkowy ........czy da sie wytrzymac .......jak zaloze sobie wkladke to spokojnie mozna leciec wtrase bez jakis problemow da sie wytrzymac.jak ja zdejme to ryczy pluje plomieniami przy redukcjach itd moc takiego dzwiku 105 decybeli ale byl jesce katalozator terqaz moze byc ciutke glosniej



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pn kwie 04, 2005 11:34

eeeee marchewki sie robia?? a zaplon ustawiony ok??


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
bamber
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: śr sty 19, 2005 03:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bamber » pn kwie 04, 2005 12:21

azizi niestety jeszcze nic nie wykombinowalem :/ jedyna poki co opcja to tłumik standardowy jakis i koncowka np. Ultera jakas :/
no chyba, ze ktos nam cos jednak poradzi :D
pozdro



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pn kwie 04, 2005 13:49

tytko zalezy jak lezy :) mruczenie to nie cisza :) na cisze standard na mruczenie KM mugen

moge wam dac linka do kanta 1.5 82 KM z mugenem i strumionka (w pelni przelotowy wydech bez zadnych komor itp) bez strumionki byl bardzo cichy da wam to moze jakies odniesienie.

oto link http://www.freewebtown.com/prozak/101_0199.AVI

PS. poprzednik tarl felgami o asfalt dlatego ten przejazd jest bardzo spokojny ;)


kto hamuje ten przegrywa

mally

Post autor: mally » śr kwie 06, 2005 00:05

[quote="prozak"]eeeee marchewki sie robia?? a zaplon ustawiony ok??[/quote

zaplon usatawiony ..........



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » śr kwie 06, 2005 06:08

prozak pisze:tytko zalezy jak lezy :) mruczenie to nie cisza :) na cisze standard na mruczenie KM mugen

moge wam dac linka do kanta 1.5 82 KM z mugenem i strumionka (w pelni przelotowy wydech bez zadnych komor itp) bez strumionki byl bardzo cichy da wam to moze jakies odniesienie.

oto link http://www.freewebtown.com/prozak/101_0199.AVI

PS. poprzednik tarl felgami o asfalt dlatego ten przejazd jest bardzo spokojny ;)
nie działa mi ten link :(
daj jakiś inny albo na maila kazanostra@o2.pl


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości