Wydech!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Dobra panowie, a co powiecie na taką kombinacje w mk2 16v... teraz mam standardowy układ (kat tylko wycięty), zastanawiam się, co by było, jakbym usunął oba środkowe tłumiki i zostawił tylko ostatni....będzie troszkę głośniej?
Ewentualnie dokupiłbym jakiś byle jaki tłumik (KM, czy jakiś inny tani, w okolicach 200pln), lub same końcówki do tego 2x76 / 2x60mm Ultera na przykład, bo dość tanie...
Da się przeżyć? W sumie chcę by było głośno, ale w granicach rozsądku.
Ewentualnie dokupiłbym jakiś byle jaki tłumik (KM, czy jakiś inny tani, w okolicach 200pln), lub same końcówki do tego 2x76 / 2x60mm Ultera na przykład, bo dość tanie...
Da się przeżyć? W sumie chcę by było głośno, ale w granicach rozsądku.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Po prostu pytam, czy taka kombinacja o której myślę, jest słuszna
Przymierzam się do zrobienia czegoś z wydechem i jak na razie najbardziej jestem skłonny ku usunięciu dwóch tłumików środkowych i zostawieniu końcowego + dospawanie końcówek...
A z mocą ma to tyle wspólnego, że nie chcę jej pomniejszyć poprzez takie kombinacje, dlatego pytam
Przymierzam się do zrobienia czegoś z wydechem i jak na razie najbardziej jestem skłonny ku usunięciu dwóch tłumików środkowych i zostawieniu końcowego + dospawanie końcówek...
A z mocą ma to tyle wspólnego, że nie chcę jej pomniejszyć poprzez takie kombinacje, dlatego pytam
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
to ja ci proponuje cos takiego:
dowiedz sie czy tlumiki srodkowe masz przelotowe czytaj rura w rure (niektore maja roznego rozaju "patenty" na spowolnienie wylotu i przy okazji wyciszenie) jesli tak to je zostaw a np w miejsce kata daj strumionke byle za katem sondy nie bylo do tego KM mugen i nie musisz pucowac co chwile pumexem koncowki bo ruda robic sie nie bedzie.
jesli natomiast tlumiki nie sa przelotowe lub jeden z nich nie jest to najprosciej w jego miejsce dac strumionke fizyka i tak zrobi swoje
dowiedz sie czy tlumiki srodkowe masz przelotowe czytaj rura w rure (niektore maja roznego rozaju "patenty" na spowolnienie wylotu i przy okazji wyciszenie) jesli tak to je zostaw a np w miejsce kata daj strumionke byle za katem sondy nie bylo do tego KM mugen i nie musisz pucowac co chwile pumexem koncowki bo ruda robic sie nie bedzie.
jesli natomiast tlumiki nie sa przelotowe lub jeden z nich nie jest to najprosciej w jego miejsce dac strumionke fizyka i tak zrobi swoje
kto hamuje ten przegrywa
hehe ja tak wsumie mam .....tylko mam ten dlugi srodkowy ........czy da sie wytrzymac .......jak zaloze sobie wkladke to spokojnie mozna leciec wtrase bez jakis problemow da sie wytrzymac.jak ja zdejme to ryczy pluje plomieniami przy redukcjach itd moc takiego dzwiku 105 decybeli ale byl jesce katalozator terqaz moze byc ciutke glosniejygd pisze:Dobra panowie, a co powiecie na taką kombinacje w mk2 16v... teraz mam standardowy układ (kat tylko wycięty), zastanawiam się, co by było, jakbym usunął oba środkowe tłumiki i zostawił tylko ostatni....będzie troszkę głośniej?
Ewentualnie dokupiłbym jakiś byle jaki tłumik (KM, czy jakiś inny tani, w okolicach 200pln), lub same końcówki do tego 2x76 / 2x60mm Ultera na przykład, bo dość tanie...
Da się przeżyć? W sumie chcę by było głośno, ale w granicach rozsądku.
tytko zalezy jak lezy mruczenie to nie cisza na cisze standard na mruczenie KM mugen
moge wam dac linka do kanta 1.5 82 KM z mugenem i strumionka (w pelni przelotowy wydech bez zadnych komor itp) bez strumionki byl bardzo cichy da wam to moze jakies odniesienie.
oto link http://www.freewebtown.com/prozak/101_0199.AVI
PS. poprzednik tarl felgami o asfalt dlatego ten przejazd jest bardzo spokojny
moge wam dac linka do kanta 1.5 82 KM z mugenem i strumionka (w pelni przelotowy wydech bez zadnych komor itp) bez strumionki byl bardzo cichy da wam to moze jakies odniesienie.
oto link http://www.freewebtown.com/prozak/101_0199.AVI
PS. poprzednik tarl felgami o asfalt dlatego ten przejazd jest bardzo spokojny
kto hamuje ten przegrywa
nie działa mi ten linkprozak pisze:tytko zalezy jak lezy mruczenie to nie cisza na cisze standard na mruczenie KM mugen
moge wam dac linka do kanta 1.5 82 KM z mugenem i strumionka (w pelni przelotowy wydech bez zadnych komor itp) bez strumionki byl bardzo cichy da wam to moze jakies odniesienie.
oto link http://www.freewebtown.com/prozak/101_0199.AVI
PS. poprzednik tarl felgami o asfalt dlatego ten przejazd jest bardzo spokojny
daj jakiś inny albo na maila kazanostra@o2.pl
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości