Strona 2 z 4

: sob kwie 21, 2007 16:48
autor: toffic
evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić :bigok: Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????

: sob kwie 21, 2007 19:13
autor: evolution
obserwacja z dzis, wymiana turbo z ar 34 na ar48 plus wtryski 305 na 400 auto do stu zerwalo 1,2 sekundy bez zmiany softu.... to taka sugestia co robic...

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 19:21 ]
toffic pisze:
evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić :bigok: Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????
uszczelka z g nie jest grubsza i do 2e nie pasi, jest za to stalowa. co do turbo jak juz zalozysz nie zmienisz, mozesz mi zaufac... no chyba ze ta sie skonczy:P p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P

: sob kwie 21, 2007 19:30
autor: toffic
evolution pisze:p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P
to ja wiem.. Ale Ty masz większa liczbe zaworów... Zapytam inaczej: co innego proponujecie na zmniejszenie sprężania w 2E???

: sob kwie 21, 2007 20:06
autor: [QT]Devil
No wlasnie bo odprezenia nie moge za ch... ogarnac nie wiem czy jedna grubsza wystarczy. Wiem ze mozna ja zamowic normalnie w lepszym sklepie koszt okolo 300zl.

: sob kwie 21, 2007 20:26
autor: luckash
evolution pisze:p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P
to może zebrac troche z tłoków?
albo wyskrobac w głowicy co nie co?

: sob kwie 21, 2007 20:45
autor: evolution
mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)

: sob kwie 21, 2007 20:58
autor: maxgt
podepne sie do tematu ze wzgledu na to ze wyszukowarka forum kulawo szuka, mkII 1.8 rp- chce zamieniać na 2.2 V5 z T z S2 co o tym sądzicie?

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 21:03 ]
pozatym nie wiem czy ktoś ma takie mkII w polsce

: sob kwie 21, 2007 21:04
autor: toffic
evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź???

[ Dodano: 21 Kwi 2007 21:06 ]
evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź??? a przy okazji czym można "utwardzić" gładź? Azotowanie?? No bo tłoki to nie problem

: sob kwie 21, 2007 21:07
autor: [QT]Devil
evolution napisał/a:
mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź???

Właśnie :D

: ndz kwie 22, 2007 10:03
autor: toffic
Można niby założyć wał z 1.8 dzięki mniejszemu skokowi da się zrobić jakieś 7,8:1 ale wtedy kształt tłoka który ma robić zawirowania w komorze przestaje pełnic swoją role

: ndz kwie 22, 2007 10:11
autor: luckash
evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
ale przyjmujemy ze w silniku części pozostają takie same?
czy zamienia sie tak jak pisze toffic, wał, korowody, tłoki?

: ndz kwie 22, 2007 13:34
autor: toffic
luckash pisze:czy zamienia sie tak jak pisze toffic, wał, korowody, tłoki?
z tego co ja myłślałem to tłoki i korby zostają z 2E tylko wał z dobrego 1.8..

: ndz kwie 22, 2007 14:54
autor: [QT]Devil
Wszystko fajnie ale jak to zmierzyc (obliczyc) madrze zeby niespodzianek nie bylo? :/

: ndz kwie 22, 2007 15:49
autor: toffic
[QT]Devil pisze:Wszystko fajnie ale jak to zmierzyc (obliczyc) madrze zeby niespodzianek nie bylo? :/
to nie jest problem, z wzoru stopien=(pojemność skokowa+komora)/komore czyli: pojemność to pojemność 1cylindra czyli pole tłokaXskok a objętość komory sprawdzam tak: utawiam tłok w GMP, wykręcam świece i wlewam olej strzykawką do pełna mierząc objętość wlanego oleju. Uwagi: tłok musi być dokładnie w GMP, zawory zamknięte i otwór na świece idealnie na górze. Przy silniku w samochodzie praktycznie niewykonalne ale w sumie niepotrzebne bo teraz przecież jest stopien fabryczny i można znaleść go w danych technicznych a dopiero po zmianach zmierzyć czyli z silnikiem wymontowanym :bigok: