Strona 2 z 5

: ndz kwie 15, 2007 22:09
autor: Borys
sas_gti pisze:aha bo ja myslalem ze uszczelka bedzie miala najmniejszą średnce i bedzie tworzyła kryze na łaczeniu kolektora i glowicy ograniczajac przepływ....A jest odwrtonie niz myslalem ze jest....dzieki , jutro jade po uszczelki, to zobacze ile wezsze mam kaznaly
jakies 1-3mm zazwyczaj trzeba zdjąc po obwodzie

Obrazek

: pn kwie 16, 2007 15:19
autor: ThomasGTI16V
witam dzis zabrałem się do roboty i jest to niezle męczące ale dam rady:) hehe wkrótce wrzuce jakieś foto z prtzebiegu pracy:)

: pn kwie 16, 2007 16:16
autor: Bąku
wrzucaj bo ciekaw jestem jak to wyjdzie i co sie poprawi w związku z tym :pub:

: śr kwie 18, 2007 08:42
autor: ThomasGTI16V
dziś się wkurzyłem troche dałem głowice juz obrobioną spolerowane kanały do ślusarza samochodowego w Bielsku Papla jak ktos zna i co sie okzało ze 6 z 16 zaworów jest krzywa :( iż eczeba nowe kupic ściać prowadnice przetulejowac gumki wymienić sprawdzić szczelność dotrzeć i umyc i powiedizał że robota plus częśći to wyjdzie gdzieś ponad 700zł i to jest duża kwota a gdzie reszta i nie wiem co robić poradzcie mi moze ktos ma taką głowice do 2.0 16V ale dobrą zależy mi na czasie :) dzięki

[ Dodano: 18 Kwi 2007 14:39 ]
no i głowica się robi:) kurcze ale mnie ten remont szkubnie:) ale bedzie jak nowy:P)

: śr kwie 18, 2007 18:59
autor: gulba
PS macie mzoe foto głowic 8v przed obróbką? A tazke inne foto po obróbce? szczególnie zalezy mi na prowadnicach?
btw Ile kosztuja oryginalne prowadnice w VW? A moze jakis zamiennik jest wart uwagi? (4maxa za 5 zł za szt sobie odpuszcze) Jaki jest koszt wciskania 8 prowadnic?[/quote]

ja chcesz porządne prowadnice to może Ci je dorobić kązdy dobry tokarz z konkretnego materiału.
prowadnice możesz wcisnąć na prasie,tylko trzeba zachować osiowość wciskania, gdyż można uszkodzić prowadnice, zegnie się w miejscu gdzie wciskasz uszczelniacz i po niej :grrr:

: czw kwie 19, 2007 00:34
autor: sas_gti
gulba pisze:ja chcesz porządne prowadnice to może Ci je dorobić kązdy dobry tokarz z konkretnego materiału
no własnie nie znam dorego tokarza a tacy z "netu" są drodzy, zresztą przeważnie sie ogłaszaja firmy siedące w CNC
Czy kupno nowych w VW bedzie az tak nieopłacalne?

: pn cze 11, 2007 16:16
autor: lawrai
a ja mam takie pytanie , jakich frezów lub innego sprzętu używacie do zdjęcia nadprogramowej warstwy w kanałach głowicy ?

: pn cze 11, 2007 16:32
autor: jozekrjrj
jezeli chodzi o obrobke to knały dolotowy papierem 80 w poprzek

a wydechowy polerka

i zgranie kolektora z głowica

mozna tez skrucic prowadnice zaworowe

i teraz moje pytanie ILE MOZNA SPLANOWAC GŁOWICE W SILNIKU ABS zeby zawory nie spotykały sie z tłokami

w maluchu mozna było o 2.5mm potem trzeba bylo robic podfrezowania w tłokach

: wt cze 12, 2007 00:27
autor: Adrian1980
jozekrjrj pisze:jezeli chodzi o obrobke to knały dolotowy papierem 80 w poprzek

a wydechowy polerka

i zgranie kolektora z głowica

mozna tez skrucic prowadnice zaworowe

i teraz moje pytanie ILE MOZNA SPLANOWAC GŁOWICE W SILNIKU ABS zeby zawory nie spotykały sie z tłokami

w maluchu mozna było o 2.5mm potem trzeba bylo robic podfrezowania w tłokach

nic ci nie da kolego wypolerowanie kanalu wydechowego... wedlug mnie szkoda czasu na polerke bo nie przynosi zadnych efektow... jak juz obrabiasz kanaly to tylko odpowiedni frez i na wysokich obrotach 10-12tys po tym kanal wyglada jak wypolerowany...

wiertarka z frezem tylko " rowy " zostawia... :jezor:

jesli chodzi o planowanie to oddajesz glowice do fachowcow i mowisz im zeby splanowali ile sie da bezpiecznie a oni juz wiedza ile mozna zebrac :grin: no chyba ze sam ja bedziesz planowal...

: wt cze 12, 2007 01:56
autor: chosen
jeśeli komuś chciało by się jechać do Lublina, to mój brejdak zajmuje się ślusarką itd ma firme, Spawa głowice, planuje, Jest DOBRYM tokarzem, takze prosze pisac jak cos, zrobi praktycznie all - jak tylko znajdzie na to czas ;)

: wt cze 12, 2007 10:38
autor: jozekrjrj
Adrian1980, to nie chodzi zeby wygladało jak wypolerowane tylko to musi byc wypolerowane ze wzgledu na chropowatosc materiału
ma byc jak najmniej porow w ktorych bedzie osadzał sie nagar

a twoim sposobem to cała robota na marne

: wt sie 07, 2007 15:04
autor: lawrai
obróbke kanałów robicie frezami i ściernicą na wiertarce czy jakimi urządzeniami ? . Pozdr

: wt sie 07, 2007 15:47
autor: toffic
Szlifierką

: śr sie 08, 2007 00:28
autor: lawrai
to żeś dużo podpowiedział ... A jakie narzędzia na tej szlifierce ?