Strona 2 z 2

: pt kwie 13, 2007 13:41
autor: Borys
chochoł pisze:
Borys pisze:
chochoł pisze:dogadaj sie z Borys,em w sumie na weekend roboty ,a jak sie dobrze dogadasz to pomożesz i sie czegoś nauczysz
bez przesady łykend, nie jestesmy w Zakopanem by w 3 dni swapowac. Co nagle to po diable
przeca to plug&play :hmm: pisząc weekend miałem na myśli piątek wieczór i sobote do wieczora a potem :pub: i w niedziele :kac:
w tydzień da rade,

: wt kwie 17, 2007 22:48
autor: dygac
a jak wygląda sprawa maglownicy - tej angielskiej raczej nie da się wykorzystać (chyba że o czymś nie wiem :hmm: ) Czy podejdzie ta co teraz u mnie siedzi ?

: czw maja 03, 2007 09:36
autor: vw_vw
z tego co pamiętam to Twoja powinna bez problemu pasować tylko nie wiem jak końcówki drążków - najlepiej jakby wypowiedział się na ten temat Borys :pub:

Pozdr

: śr maja 09, 2007 19:24
autor: dygac
przekładka coraz bliżej :bigok: wszystkie części praktycznie skompletowane
Znak zapytania stawiam jeszcze nad:

- linką gazu - czy sięgnie? Szukać od razu od lewostronnego (czyt. normalnego VR6) ?
- okablowaniem i skrzynką z bezpiecznikami - czy sięgną przewody aby przerzućić z lewej na prawą.
- czy jest różnica w pedałach (kształt długość itp?)
- jaki akumulator jest przewidziany fabrycznie, ewentualnie jaki Wy proponujecie?
Aktualnie posiadam rocznego Bosch'a 50Ah 420A
- jak wygląda sprawa pompy ABS i serwa - w normalnych wersjach są zamontowane razem, natomiast w UK serwo jest po lewej a pompa po prawej stronie grodzi.
- ile fabrycznie jest tłumików ?
- nadal nie wiem jak wygląda sprawa maglownicy - czy w VR6 jest inna niż w 1.8 ?

Uffff to chyba tyle dręczących mnie pytań, pomóżcie mi rozwiać wątpliwości abym mógł spokojnie zasnąć :pub:

Pozdro
dygac :bigok: