Strona 2 z 3

: sob mar 24, 2007 00:43
autor: pavello
BARANMC1 pisze:te jego wałki to aż taka kiszka??
generalnie swiatek wie co robi i robi solidnie.zajmuje sie dlugo tuningiem mechanicznym.
co do auta-o w morde.ale to musi smigac :bigok:

: sob mar 24, 2007 01:17
autor: Apsik
pavello pisze:eneralnie swiatek wie co robi i robi solidnie.zajmuje sie dlugo tuningiem mechanicznym.
Oj tutaj to się kolego mylisz ... moze i długo jest w interesie, ale te wałki to miekko widze.
Osobiście to wolałbym czekać rok i kupić Schricki, niż założyć Świątki.

Z tańszych a dobrych masz belgijskie (chyba) catcamy, tych niestety nie mam w ofercie ;)

: sob mar 24, 2007 22:32
autor: BARANMC1
Apsik, a co masz do VRek z ciekawych ?

: ndz mar 25, 2007 00:53
autor: Apsik
BARANMC1 pisze:Apsik, a co masz do VRek z ciekawych
Hmmmm:
- sprzegła SACHS Race (organiczne i spiek)
- chłodnice oleju Racimex
- kolektor SCHRICK (nowy, ale niestety drogi .... 1400E)
- wałki SCHRICK
- sprężynki zaworowe + podkładki SCHRICK
- zawory SCHRICK
- hydro-zawory SCHRICK
- koła zamachowe m.in. aluminiowe :) 2,8kg
- poduszki silnika (typu HighPerformance - raczej do sportu)
Ogólnie graty SCHRICK i Racimex.

Ceny jak na polskie warunki to może i zaporowe, ale wszystkie rzeczy sa nowe i cieżko na zachodzie znaleźć lepsza ofertę cenową.

: sob kwie 07, 2007 16:25
autor: fazaa
czy uszkodzona sonda bardzo obniza moc?? bo mi nie dziala i taki wyszedl wykres....pytam z ciekwosci..........
Obrazek

: sob kwie 07, 2007 23:12
autor: wozo
jezeli chodzi o moc to wykres wydaje sie byc poprawny, natomiast moment masz niski i odsuniety za bardzo do przodu, powiniem max moment byc przy 4200 rpm

: ndz kwie 08, 2007 13:14
autor: evolution
słabawy... trzeba by do seri doprowadzic, sonda lambda moze powodowac mniejsza moc

: ndz kwie 08, 2007 15:35
autor: niunciel
no ale pewnie lata ladnie pomimo wszystko :D

: ndz kwie 08, 2007 15:45
autor: evolution
niunciel pisze:no ale pewnie lata ladnie pomimo wszystko :D
z ta moca lata nie lepiej niz tigra c20xe, tak ze jak dla mnie bez rewelacji, choc zdziwienie robi

: ndz kwie 08, 2007 17:09
autor: niunciel
mowimy o fiescie i to 2.8L to musi robic wrazenie ;O

: wt kwie 10, 2007 12:31
autor: Rumian
fazaa .. pewnie nie jeden w BMW (Bardzo Mały Wacek) się ździwił na światłach... bo ty tam motor jak na ta bude to masz kosmiczny =D> Piekna robota .Pozdrawiam

: pt maja 25, 2007 14:22
autor: fazaa
Apsik pisze:
BARANMC1 pisze:Apsik, a co masz do VRek z ciekawych
Hmmmm:
- sprzegła SACHS Race (organiczne i spiek)
- chłodnice oleju Racimex
- kolektor SCHRICK (nowy, ale niestety drogi .... 1400E)
- wałki SCHRICK
- sprężynki zaworowe + podkładki SCHRICK
- zawory SCHRICK
- hydro-zawory SCHRICK
- koła zamachowe m.in. aluminiowe :) 2,8kg
- poduszki silnika (typu HighPerformance - raczej do sportu)
Ogólnie graty SCHRICK i Racimex.

Ceny jak na polskie warunki to może i zaporowe, ale wszystkie rzeczy sa nowe i cieżko na zachodzie znaleźć lepsza ofertę cenową.

jestes w stanie zalatwic ta chlodnice oleju??? to jest jakas lepsza od oryginalu??


potrzebuje jakiejs sportowej bo po ostrej jezdzie po torze czyli jakies 4 minuty olej grzeje sie do temperatury 125 stopni :otepienie:

: pt maja 25, 2007 21:36
autor: Szyszon
Rumian pisze:fazaa .. pewnie nie jeden w BMW (Bardzo Mały Wacek)
:panna: brak mi slow kolego

fiestka niezla :pub:

: pt maja 25, 2007 22:03
autor: Ryba266
Rumian pisze:BMW (Bardzo Mały Wacek)
Bardzo ladnie powiedziane =D>
na evolution, nic nie robi wrazenia
bardzo ladne autko pewnie robi poploch