Strona 2 z 3
: sob mar 12, 2005 00:58
autor: Ralfii_VR
wiec licze na szybki meldunek kolegi bo koszt czesci nie duzy 200zł + robocizna.
nie moge sie doczekac !!!!
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
sama adaptacja i montarz kolektora byly skoplikowane?
: sob mar 12, 2005 09:18
autor: VR
rafalvr6 pisze:wiec licze na szybki meldunek kolegi bo koszt czesci nie duzy 200zł + robocizna.
nie moge sie doczekac !!!!
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
sama adaptacja i montarz kolektora byly skoplikowane?
montaż to osiem śrub i nie sprawił większego problemu, adaptacja polegała tylko na wywierceniu otworów pod wtryski gazu
: sob mar 12, 2005 09:39
autor: Ralfii_VR
no coz czekam relacje, ciekawse ile koni dalo sie wykrzesac
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: pn mar 14, 2005 10:58
autor: szymonrs
rafalvr6 pisze:wiec licze na szybki meldunek kolegi bo koszt czesci nie duzy 200zł + robocizna.
nie moge sie doczekac !!!!
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
sama adaptacja i montarz kolektora byly skoplikowane?
tam nie było mowy o żadnej adaptacji;-) po prostu odkręcasz jeden i przykręcasz drugi kolektor. a co do poprawy osiągów to jakieś powinny być bo kolektor od 2,9 ma większą pojemność stąd powinien wzrosnąc moment + przepustnica bez zwężki + komp to może być ciekawie. Ja też z niecierpliwością czekam na wyniki z hamowni szczególnie gdy pozmieniane są jeszcze wałki od 2,9 i głowizna..........
: sob mar 19, 2005 13:11
autor: VR
auto już po hamowni wynik +16KM i +33Nm
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
czyli 9,7% przyrost za 540 zł
przed:
![Obrazek](http://www.vw.biaman.pl/RemontVR6/6%20011przed.jpg)
po:
![Obrazek](http://img206.exs.cx/img206/7307/resizeofp10100022xr.jpg)
koszty to głowica z 2,9-150zł
renowacja głowicy-190zł
kolektor i przepustnica 2,9-200zł
komp z 2,9 nie podszedł okazało się że był z starszej wersji(z cewką)
w najbliższym czasie wymiana przewodów(power-teki się pokończyły
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
),wycięcie kata i może jakiś chip
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: sob mar 19, 2005 14:03
autor: Rapix
No to teraz trzyma fabryke
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Katalogwe 174KM ma
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a nawed wiecej gratuluje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: pn mar 21, 2005 20:24
autor: Ralfii_VR
powiem ci VR ze naprawde swietny przyrost Momentu, kuce tez ok, duuuze brawa,
a stosunek ceny fenomenalny
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: pn mar 21, 2005 20:35
autor: Ralfii_VR
a sam kolektor z przepustnica od 2.9 dał by jakies efekty
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
?
: pn mar 21, 2005 20:52
autor: VR
przepustnica w 2,9 jest dużo większa przez co może podać więcej powietrza więc pewnie sama też by dała jakieś efekty
: pn mar 28, 2005 12:43
autor: modny
VR czy twoj silnik jest jeszcze na aparat zaplonowy czy na modul?
: pn mar 28, 2005 20:57
autor: VR
jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
: wt mar 29, 2005 00:20
autor: modny
VR pisze:jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
Taki byl oryginalnie?? Z ktorego roku jest twoje autko??
: wt mar 29, 2005 08:19
autor: ml2210
Moduł zapłonowy to niezły wydatek.
Ja za nowy w Intercars-ie dałem prawie tysiaka.
: wt mar 29, 2005 18:20
autor: VR
modny pisze:VR pisze:jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
Taki byl oryginalnie?? Z ktorego roku jest twoje autko??
od 94 były montowane