Strona 2 z 3

: sob mar 17, 2007 11:02
autor: GRZANA
evolution pisze:komplet
jaki komplet? Samo kolo to chyba 8kg nie wazy? :P tymbardziej 210 :) a jak sie nie wywazy to co mu bedzie?

: sob mar 17, 2007 11:04
autor: evolution
grzaneczka997 pisze:
evolution pisze:komplet
jaki komplet? Samo kolo to chyba 8kg nie wazy? :P tymbardziej 210 :) a jak sie nie wywazy to co mu bedzie?
komplet czyli kolo docisk tarcza sprzegla

: wt mar 20, 2007 21:15
autor: jarro
czytam czytam i ciekaw jestem czy takie odelzenie zamachowca wpłynie na przyrost mocy czy momentu obr. w KR ,jesli tak to dajcie znać , a jesli chodzi o ,,odchudzanie,, silnika to gdzieś czytałem o prubach udoskonalania silników spalinowych przez Politechnike Krakowską , pruby odbywały sie na silniku fso 1.5 montowanym w np.polonezie , z tego co pamiętam odchudzane były korby tłoki a nawet pierscienie miały scinane ranty , ciekawa sprawa jesli ktoś posiada ten plik to prośba ,,wrzucic go na forum,, pozdro dla wszystkich maniaków anoreksji samochodowej :okej:

: wt mar 20, 2007 22:22
autor: igor002
a da takie odelzenie coś w silniku 1.8 AAM od golfa 3? dodam ze to 8v i 75 kucy:(
w planie mam już wałek od rp i komp od ABS i czeka to tylko na załozenie jakbedi epogoda.

: śr mar 21, 2007 13:15
autor: paja
Ile można by było ściągnąć z koła w silniku 1,8 EV 112 PS i ile mocy bądź momentu mogłby to dać???

: śr mar 21, 2007 19:33
autor: m3tal
jarro pisze:ciekaw jestem czy takie odelzenie zamachowca wpłynie na przyrost mocy czy momentu obr. w KR
taki zabieg ma wpływ bardziej na charakterystykę silnika, czyli przebieg krzywej mocy i momentu obrotowego, niż na sam przyrost tych wartości.

: śr mar 21, 2007 19:37
autor: jozekrjrj
w kazdym silniku cos da


skorow w maluchu daje to czemu w golfie ma nie dac

: śr maja 21, 2008 01:33
autor: Gashkas
przepraszam, ze odkopuje taki stary temat ale nurtuje mnie pytanie - jak zmienia sie charakterystyka pracy silnika pod odchudzeniu kola zamachowego?
jak ksztaltuje sie moment i moc maksymalna po takim zabiegu w stosunku do serii?
i czy w silniku 1.6 bedzie to jakkolwiek odczuwalne podczas przyspieszania/jazdy?
jakies skutki uboczne?

to by bylo tyle ...
pozdrawiam!

: ndz maja 25, 2008 09:33
autor: evolution
Silnik traci moc z dolu zyskuje nieco u góry obrotow, powoduje to spadek momentu i przeniesienie jego charakterystyki nieco w wyzsze obroty

: wt maja 27, 2008 22:15
autor: spawacz
Z zamachem jest tak jak napisal EVO, dlatego trzeba uwazac ,zeby nie zbic za duzo ,bo w wyzszych obrotach silnik nie bedzie mial dostatecznie duzej "przeciw" wagi i zamiast lepiej sie wkrecac, to bedzie sam ze soba walczyl ,i nie bedzie mogl sie przelamac .

: sob maja 31, 2008 22:14
autor: Guliver
Witam mam 1,8 rp z mk2 swapowanego do mk1 szkrzynie mam 4S i wieksze sprzegło podajrze 225 jak sie nie myle ale w domu mam koło zamachowe od 16 1,8 :D czy da coś jak go odelrze i założe ? i czy wtedy musze zmieniac całe sprzegło jak możecie to podajcie średnice takiego koła zamachowego :) :helm:

: sob maja 31, 2008 23:29
autor: toffic
Jak masz 4S to największe jest 210mm

: wt cze 10, 2008 23:02
autor: Drifter
odczujesz delikatna roznice, ale nie porywaj sie z motyka na ksiezyc, bedzie delikatna roznica, mozna je stoczyc maxymalnie ile sie da bez wywazania jezeli masz MK2 tam nie trzeba