: wt mar 13, 2007 23:31
czyli motor nie ulegl uszkodzeniu??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
ale tu nie chodzi o wypalenie oleju na pieprz tylko o to ze przy braku cisnienia, panewka sie zadziera, silnik chodzi dalej oki, ale przy bytowaniu ta zadra/ te zadry robia swoje i jest po ptokochRondel pisze:to niejest do konca tak jak mowisz,pamietaj ze jak zniknelo cisnienie to wal i korby nie sa odrazu suche jak pieprz,zawsze jest na nich olej i zeby go wypalic musialby jeszcze troche chodzic.
Gratuluje! I spij spokojnieRondel pisze:Decyzja nalezy do autora tematu, ja sie podpisuje pod ze silnik napewno bedzie w takim samym stanie ,.jak przed wypadkiem.
gratuluje doswiadczenia, ja juz nie jeden wybuchniety motor po "normalnym" uzytkowaniu widzialem, tylko ze wczesniej byl dach... i nie jeden rozbieralem po dachu, ryski na panewkach byly jesli pracowal na dachu... tak mi sie nasuwa stwierdzenie po tym co gadasz ze albo sam jestes sprzedajacym, albo jego bliskim znajomym...Rondel pisze:.Decyzja nalezy do autora tematu, ja sie podpisuje pod ze silnik napewno bedzie w takim samym stanie ,.jak przed wypadkiem.
nie wiem czy wiesz dla czego g 60 nie ma szlifow walu i tzw sputtery , odpowiedz prosta, ma duzo wieksze sily dzialajace w ukladzie korbowym chocby wynikajace z masy elementow, brak oleju, a takowy brak wystepuje na czopach walu przy dachu, zabija sputery i po ptokoch.... wiec widze ze doswiadczenia masz... P.s. czasami nieumiejetne pierwsze odpalenie takiego motoru powoduje jego zatarcie po jakims przebiegu...Rondel pisze:to chyba za malo ich rozebrales.a przy okazji to niesprzedaje tego silnika, nawet nieznam
wlasciciela,wiec niepieprz.
nie byloby slychac ze stukaja, stuklaja takie co ich juz nie ma...stach-mk1 pisze:czyli slnkik nie powinien miec wiekszych uszkodzen?? ale jak go odpalil to tak samo chodzi czyli chyba dobrze??? a panewki jak by byly porysowane to bylo by chyba slychac jak stukaja...
dokladnie tak jakiekolwiek przebarwienia rysy, dyskwalifikuja panewki to samo z walem, o do tego kazde polaczenie rozkrecone w ukladzie korbowym wiaze sie z wymiana takze srub, szpilek i nakretek...koszta okolo 520 zlotych na starcie plus panewki, ewentualnie walstach-mk1 pisze:czyli jedynym rozwiazaniem jest dostac sie do panewek i zobaczyc jak to wyglada tak??