Strona 2 z 2

: ndz mar 12, 2006 00:56
autor: fibolek
Bo większośc z was i innych pisze że ja bym sobie w d.. wsadził ja tam mam i mi nic nie daje.Ale panowie jeżeli wydech fabrycznie(taka technika) wykrecono to nie wiem co modyfikować za pomoca strumionki.Pozatym dolot też musi być zrobiony.
To ktoś przede mną piszę że ma wydech od GTI więc pytanko po co ci strumionka?
Skoro masz wypasiony sportowy wydech.Bo sama strumionka włożona w standard wydech raczej nic nie daje.Ale znowu strumionka włozona w wypasiony wydech (zwykła strumionka bez obliczeń itp) nie da za wiele bo nic.
Tak wiec jest pewien problem znalezienie złotego środka u mnie po tej lekkiej modyfikacji(dolot i wydech + strumionka) wieżcie albo nie ale troszkę dało.Ale nadmieniam że mam 19 letnią fure wówczas była 16 letnia.A nie wydaje mi się żeby w tamtych czasach kombinowano z wyloteami w zwykłych VW.

: ndz mar 12, 2006 03:00
autor: Apsik
... o tutaj taki przykładowy "wydeszek" :bajer:
kolektor wyd. z nierdzewki, stalowy KAT o dużej przepustowości, reszta nierdzewka ø60 (wew) do samego tłumnika, końcowy to seria GTI G60
Obrazek

bez kombinacji bez kłopotu, a z efektami.

: ndz mar 12, 2006 14:55
autor: Duber
wejdz na strone weglarskiego znajdziesz w googlach