Gdzie wsadzic strumirnnice w mk2 RP 90 km?? co z katem???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fibolek

Post autor: fibolek » ndz mar 12, 2006 00:56

Bo większośc z was i innych pisze że ja bym sobie w d.. wsadził ja tam mam i mi nic nie daje.Ale panowie jeżeli wydech fabrycznie(taka technika) wykrecono to nie wiem co modyfikować za pomoca strumionki.Pozatym dolot też musi być zrobiony.
To ktoś przede mną piszę że ma wydech od GTI więc pytanko po co ci strumionka?
Skoro masz wypasiony sportowy wydech.Bo sama strumionka włożona w standard wydech raczej nic nie daje.Ale znowu strumionka włozona w wypasiony wydech (zwykła strumionka bez obliczeń itp) nie da za wiele bo nic.
Tak wiec jest pewien problem znalezienie złotego środka u mnie po tej lekkiej modyfikacji(dolot i wydech + strumionka) wieżcie albo nie ale troszkę dało.Ale nadmieniam że mam 19 letnią fure wówczas była 16 letnia.A nie wydaje mi się żeby w tamtych czasach kombinowano z wyloteami w zwykłych VW.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz mar 12, 2006 03:00

... o tutaj taki przykładowy "wydeszek" :bajer:
kolektor wyd. z nierdzewki, stalowy KAT o dużej przepustowości, reszta nierdzewka ø60 (wew) do samego tłumnika, końcowy to seria GTI G60
Obrazek

bez kombinacji bez kłopotu, a z efektami.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz mar 12, 2006 14:55

wejdz na strone weglarskiego znajdziesz w googlach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości