Strona 2 z 2

: śr mar 07, 2007 00:22
autor: k3fir
Bossman pisze:kkk13,
Cytat:
O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..


acha, czyli wg Ciebie co jest nie tak z ludzmi którym sie podobaja niskie auta????
bez komentarza
wlasnie... a co to na niskim zawiasie nie mozna jezdzic??? a co zlego widzisz w tym ze ktos ma zrobione fajnie autko i ono przyciaga uwage innych?

: śr mar 07, 2007 09:18
autor: covacsxxx
a moze kolega kkk13, jest tak kasiasty ze dla niego ine firmy niz h&r i eibach nie licza sie. Sam nie ma obnizonego auta i probuje znalezc cos zlego na sile w obnizonym zawiasie.
Tak wogole odnosnie
kkk13 pisze:O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut
jesli uwazasz ze eibach, witec, fk i kw to kicz..to chyba nie wiesz co za bzdure napisales

: śr mar 07, 2007 19:57
autor: UcHO
fk prawde mowiac jest na samym dole stawki ktora wymieniles

co do obnizenia mkIV to musisz wiedziec ze max co mozesz go posadzic to -50 mm, gdyz inaczej poloska prawa bedzie uderzac o łacznik stabilizatora, znam to z wlasnego przypadku :grin:

: śr mar 07, 2007 20:22
autor: covacsxxx
UcHO, mysle ze 40 to jest max..bo miska bardzo nisko wisi i bedzie poprostu problem. Bardzo czesto tej zimy widzialem jak octavie i golfy 4 ciagnely oslona miski po sniegu, a jakby trafil sie kamien lub cos twardego mogloby byc nieszczescie
UcHO pisze:fk prawde mowiac jest na samym dole stawki ktora wymieniles
tak jest..masz racje...ale niewymienialem ich kolejnoscia najlepsze- najgorsze bo nie mam porownania i takiego rozeznania

: czw mar 08, 2007 22:34
autor: kkk13
k3fir pisze:
Bossman pisze:kkk13,
Cytat:
O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..


acha, czyli wg Ciebie co jest nie tak z ludzmi którym sie podobaja niskie auta????
bez komentarza
wlasnie... a co to na niskim zawiasie nie mozna jezdzic??? a co zlego widzisz w tym ze ktos ma zrobione fajnie autko i ono przyciaga uwage innych?
Okey - troche źle mnie zrozumiałeś, jasne że obniżone auto jest dużo atrakcyjniejsze i także mnie się bardziej podoba, tyle że jest dokładnie tak, jak napisałem - obniżone auto, dodam przesadnie, typu -50 i więcej, przestaje być autem użytkowym i służy do onanizowania się na zlotach na przykład.. Zapewniam cie że na DOBRYM zawieszeniu o seryjnej wyskości, jeździ się szybciej i bezpieczniej niż na glebach szurających brzuchem po asfalcie, myśle tutaj oczywiście o użytkowaniu auta w Polsce na 99%ach dróg.. Jeśli ktoś buduje autko do zabawy , w dodatku na ćwiartke lub wyścigi pod tor w Poznaniu lub Kielcach lub chce sobie 2-3 razy w roku pojechać spokojnie na zlot i przeżywać zbiorową euforie, okey niech obniżają, nie mam nic przeciwko, fajnie jest mieć pasje.. Ale jeśli ktoś robi Golfem 40-50 tys km rocznie, z tego większość w kraju (np Ja) i nie chce być 'zawalidrogą' stanowczo odradzam obniżanie auta więcej niż 30mm, a już szczególnie płyte podłogową Golfa4..

Co do Weiteca i KW, kiedy mówimy o popularnych w naszych stronach zawieszeniach do aut niemieckich - okey to równie dobre firmy i mają w ofercie dobre zawieszenia z regulacją twardości (oparte o Koni z resztą) - ale to są gwinty za 1000EU, samych sprężyn pod orginalne nieskracane amortyzatory na 'Polske' raczej nie mają z tego co mi wiadomo.. Koniec dyskusji z mojej strony. Jeśli któryś z kolegów poczuł się urażony, z góry przepraszam.. Pozdrawiam.

: sob mar 10, 2007 00:14
autor: czajaa22
Witam a co sadzicie o sprezynkach JAMEX slysza lktos bo chce obnizyc swoje auto wlasnie na nich o 35 lub 50mm ,ktora z tych opcji waszym zdaniem bedzie lepsza, nei chce za bardzo twardego auta ?

: sob mar 10, 2007 15:19
autor: MaDaAFaKa
tak jak kkk13 napisał ze na polskie drogi to max 30mm

: śr kwie 25, 2007 16:19
autor: ~Robak~
Witam. Chce wznowic temat bo naszło mnie zeby troche obnizyc auto za pomoca instalacji samych sprezyn. Chce zeby amortyzacja pozostała na tym samym poziomie i nie zalezy mi na utwardzeniu zawiasu. Fajnie zeby auto siedziało o 20-30mm nizej. Wiem ze zakup sprezyn H&R lub Eibach to wydatek około 600zł. Nie chce tyle wydawac. Czy mozna kupic jakies tansze sprezyny na ktorych bede mogł poruszac sie bezpiecznie i bezproblemowo.
Co myslicie o tym: http://moto.allegro.pl/item189211533_sp ... _bora.html

: pt kwie 27, 2007 00:44
autor: kkk13
~Robak~ pisze:Witam. Chce wznowic temat bo naszło mnie zeby troche obnizyc auto za pomoca instalacji samych sprezyn. Chce zeby amortyzacja pozostała na tym samym poziomie i nie zalezy mi na utwardzeniu zawiasu. Fajnie zeby auto siedziało o 20-30mm nizej. Wiem ze zakup sprezyn H&R lub Eibach to wydatek około 600zł. Nie chce tyle wydawac. Czy mozna kupic jakies tansze sprezyny na ktorych bede mogł poruszac sie bezpiecznie i bezproblemowo.
Co myslicie o tym: http://moto.allegro.pl/item189211533_sp ... _bora.html
Szukaj wśród używek, sprężyny to nie amorki, nie zuzywaja sie w takim stopniu, z resztą dobre amorki typu Bill lub Koni można także kupować z drugiej ręki, jesli są w dobrym stanie..
Co do sprężynm poszukaj może od GOLFA GTI, auto od razu inaczej wyglada na takich spężynach, a przy okazji fajnie jeździ, choć ja osobiscie nie jezdziłem na zawieszeniu od GTI w Golfie 4, jeździłem natomiast Leonem Top Sportem i tam zawieszenie było naprawde przyjemne, a jeszcze lepiej jak byś poszukał sobie sprężyny od Leona Cupry R - wsadziłem takie kumplowi w Mk4 i uważam że jest rewelacja - jest niżej, auto wyglada lepiej, po zakrętach jeździ szybciej i pewniej, a przy tym komfort jest wyraźnie lepszy, auto lepiej tłumi nierówności i nie dobija, niewiarygodne zawieszenie :shock:

: pt kwie 27, 2007 11:35
autor: covacsxxx
kkk13 pisze:a jeszcze lepiej jak byś poszukał sobie sprężyny od Leona Cupry R
napewno to nie bedzie blahostka znalezsc takie springi
kkk13 pisze:Co do sprężynm poszukaj może od GOLFA GTI
a jest tak samo w przypadku mk4 jak w mk3 ze gti maja krotsze springi o 20mm??
~Robak~, pogadaj z Andrzej85 on teraz zalozyc same springi.zobacz jak u niego to wyglada ile obnizylo

: pn kwie 30, 2007 00:43
autor: Kapsel
Wiem ze zakup sprezyn H&R lub Eibach to wydatek około 600zł. Nie chce tyle wydawac. Czy mozna kupic jakies tansze sprezyny na ktorych bede mogł poruszac sie bezpiecznie i bezproblemowo.

Opis z aukcji:
Do sprzedania nowe sprężyny obniżające FORMELK do...

Zostawie to bez komentarza :panna:

Poobcinaj sobie serie, jeszcze taniej ci wyjdzie :satan:

FK, Koni H&R Eibach Weitec itd. to są firmy które robią dobre sprężyny.
kkk13,
Cytat:
O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..
Baa im niżej ziemi tym ładniej, ale i mniej praktycznie :jezor: Ja mam Mk2 z Motorem RP chyba i miskę mam wysoko. U mnie auto pójdzie w dół o tyle ile na to konstrukcja wozu pozwoli :metal:

Będe obniżał w najbardziej harcorowy sposób czyli obniżanie auta nie do ziemi tylko dopasowując sprężyny do felg i opon (tzn. jak najmniejszy prześwit między oponą a konstrukcją auta czyli błotików wewnątrz, bo z zewnątrz opony w Mk2 zaczynają się chować już przy -50) :okej: :okej: :okej:

PozdraVWiam :bigok: