Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KrzychuC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt sty 05, 2007 03:51
Lokalizacja: Chodków k/ Sandomierza
Kontakt:

Post autor: KrzychuC » pn lut 26, 2007 05:35

Nie ma, ale za to jak działa nastawnik odpowiada jeszcze pare elektrozaworów i pierdólek podpientych pod kom.


http://www.jetta.org.pl

mój VW http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152816

kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » pn lut 26, 2007 16:29

no to co to moze byc jesli silnik jak jest zimny to chodzi normalnie po tem przy srednim nagrzaniu gasnie na wolnych obrotach a jak sie na grzeje do swojej temperatury to chodzi pierwszozednie odpowiedzcie mi na to pytanie bo ja juz nie czaje bazy


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
KrzychuC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt sty 05, 2007 03:51
Lokalizacja: Chodków k/ Sandomierza
Kontakt:

Post autor: KrzychuC » wt lut 27, 2007 00:38

kropaz, Z tymi elektonicznymi gaźnikami jest ból im więcej elektryki tym trudniej dość "ramoty" wszędzie sa jakies czujniki elektro zawory. One zbieraja dane o pracy silnika a komputer to przetwarza wystarczy że jakiś jeden ukłądzik nie bendzie działą tak jak trzeba ( dostawał słaprzy prond albo jakiś podzespół bendzie nadpalony) i w tedy nie bendzie dostawał właściwych daneych i sie mu bendzie pier...ć Ja u siebie nie mam juz nastawnika z 1,5 rokuzrobiłem na kródko ( uciołem prent który wychodzi z nastawnika nagwintowałem go i wstawiłem kawałek rurki nagwintowanej i w ten sposób reguluje obrot) mam LPG to w sumie parownik też to reguluje. na benzynie pali nawet na mrozie bez problemu jak zapalę na LPG to chwile musi pochodzić i też trzyma obroty.


http://www.jetta.org.pl

mój VW http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152816

kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » wt lut 27, 2007 10:47

jakies fotkie tego co zrobiłes i czy dało by rade jak bys mi zrobił cos takiego Pozdro


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
KrzychuC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt sty 05, 2007 03:51
Lokalizacja: Chodków k/ Sandomierza
Kontakt:

Post autor: KrzychuC » śr lut 28, 2007 02:24

Jeśli bendzie pogoda to postaram sie do piontku wrzucić.

Z tym ze ja tak zrobiłem bo wchodził mi na takie obroty ze nie szło jeździć wył niemiłośiernie bo ten metalowy prent był cały czas wypchniety. Więc sprowadziłem go ręcznie to właściwego poziomu. U ciebie moze być inna przyczyna. Spróbuj odpiąć wtyke z nastawnika. Jest centralnie po sirodku gaźnika z przodu i w tedy zobacz jak sie bendzie zachowywał silnik.
U kumpla w audi 80 ten sam silnik spalił mu sie bespiecznik od jednego z tych własnie czujników i nie wchodził mu wogóle na obroty predzej zgas wymienił bezpiecznik i jak ręką odjoł.


http://www.jetta.org.pl

mój VW http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152816

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lut 28, 2007 20:04

Lepiej oblukajwszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź, czy nastawnik się rusza, czujnik temperatury silnika (ten niebieski), potencjometr przepustnicy, podstawe i elektrozawory od EVAP-a, to powinno pomóc! I nieodpinaj żadnych kabli od nastawnika przy włączonym zapłonie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 24 gości