Strona 2 z 2

: śr mar 23, 2005 20:01
autor: Unicron
a czy seryjne sprzęgło,hamulce, zawieszenie itd. wytrzyma większą ilość koników??

: czw mar 24, 2005 01:30
autor: Corvax
Wytrzyma, pytanie tylko w jakim stanie jest owo seryjne sprzegło, hamulce, skrzynia itp. Przeniesienie napędu w tdi jest wystarczająco mocne, ponieważ w tych silnikach moment narasta bardzo gwałtownie i sprzet musi to wytrzymać. Przypuszczam że osprzet 90konnego tdi powinien znieśc nawet i z 280Nm.

: czw mar 24, 2005 10:05
autor: Rapix
Pisałem maila kiedys do Mastersa jak miałem zamiar kupic Passata w TDI i odpisał mi ze około (+/-)110KM w zalerznosci od stanu silnika itp. dlatego wczesniej napisałem około 110KM ta wartos moze wzrosnac ale i nie gdzie moze zmalec... A co do sprzegła skrzyni i hamulców... Hamulce to znoiosa choc wiadomo ze by sie przydały lepsze! :) A skrzynia i sprzeglo to zalerzy w jakim stanie jest i jak je bedziesz traktował...

: śr mar 29, 2006 22:11
autor: Johny1984
ja tez mam 1,9 TDI 90 ps z przelomu 95/96r.
chcialem podniesc moc z 90 do 120 ps,ale nie wiem czy to mozliwe i bezpieczne dla osprzetu...??? :food:
jesli tak to jaki koszt i jakie dzialania mialyby sie szykowac za taka magiczna sztuczka??? :chytry:
czekam na kompletna i rzetelna odpowiedz kompetentnych i odpowiedzialnych osob-czyli WAS.... :hmm:
dzieki z gory... =D>

pozdro :)

: czw mar 30, 2006 18:23
autor: uysy
Niżej masz wykres golfa Hempa - 1Z coś ponad 200tys przebiegu i ok 20tys na tym sofcie - sprzęgło ma się dobrze...
ten wynik to prawie wszystko co można wycisnąc na seryjnej mechanice i 16bit ECU (mógłbym tylko jeszcze ten dołek przy 4kRPM wyrównać co by pewnie dało +5KM Pmax)
To co pada w tych autach jeśli chodzi o przeniesienie napędu to dyfry - nie wiem konkretnie o co tam chodzi ale efekt jest taki, że części skrzyni wychodzą na spacer przez obudowę :helm:
Rada na to jest prosta - nie dawać w palnik na skręconych kołach i ograniczyć butowanie ze startu... Druga ewentualność to wzmocnienie skrzynki - koszt coś ok 800zł

Obrazek

: czw mar 30, 2006 20:17
autor: aw69
w 1Z powyzej 110 KM zrobi tylko na "jednopłytowcu". W Golfach od końca 95 roku, łatwo poznać bo ECU musi być w metalowej obudowie, (stary "dwupłytowiec" w plastikowej )

: czw mar 30, 2006 23:39
autor: Johny1984
a gdzie mozna takie rzeczy zrobic....???
macie jakies sprawdzone miejsca???



pozdro

: sob kwie 01, 2006 14:56
autor: Gitner
Johny1984 pisze:a gdzie mozna takie rzeczy zrobic....???
macie jakies sprawdzone miejsca???
Wyzej masz linki do Mastersa w Wwie..

Pozdro
Gitner

: sob kwie 01, 2006 23:36
autor: Johny1984
dzieki,w poniedzialek odezwe sie tam...moze cos wykombinuje... :)
jak narazie to mam felgi do odebrania w przyszlym tygodniu...
piekne 16" :hmm: ,wiec silnik poczeka okolo tygodnia moze dwoch... :grrr:



pozdro

Virus do 1Z

: sob gru 31, 2011 18:48
autor: matisim
skoro jest temat to nie tworze nowego tylko kontynuuje :)

mam golfa z 94r z silnikiem 1z skrzynia manual. Chciałbym sie dowiedzieć co do ilu km wystarcza w tym silniku, pompa turbo itp.
jako że przy silniku będe robił dopiero na wiosne to mam jeszcze trochę czasu. Pierwsze co to wymieniam kompa na 16bitowego z jakims programem na ok 110km. Na początku miałem jakis oporniczek dla sprawdzenia co sie będzie dziać i sprzęgło dawało juz o sobie znać więc jako drugie idzie komplet sprzęgła z G60. Następnie chce dać wtryski 216. Te mody będą pewne, tylko zastanawiam sie czy po tych modach jechać już na strojenie czy pojeździć jakiś czas i patrzeć co sie będzie działo? Turbo nie jest juz pierwszej młodości i jak zaczną sie jakiś problemy to myślałem żeby wymienić na takie od afn z zmienną geometrią. W między czasie również wymiana rozrządu i wieksze heble na przód :)

docelowo chciałbym mieć coś ok 150km, wszystko zależy czy pompa i IC to wytrzyma :)