seryjne kkk k14

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

Post autor: remi87 » wt lut 06, 2007 12:57

ok, chyba tak zrobie tylko najpierw musze skolowac wskaznik. A dawke i LDA juz mam zrobione. Teraz bez zbytnio zwiekszonego cisnienia tez dobrze idzie 10-11 sek 100km/h
ale chcialbym zejs ponizej 10 sek. zebym mial jakies szanse z 1.8 benzyna oczywiscie nie GTI bo o tym to nawet nie mysle.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt lut 06, 2007 14:20

rmx, stan silnika to podstawa !! ja miałem dobrą uszczelkę ustawiłem na 1,4 bara i poleciała ;) Mi się wydaje że dla tej turbiny max to jest 1.4 bara. Ja ustawił bym 1.2 bara i to co napisał zaprzal, ale najpierw zmieniłbym uszczelkę na metalową z 1.9 TD i uszczelnił silnik !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości