: pt sty 05, 2007 14:18
a czy ja powiedziałem aby nie wkładać vr6 tylko vr6 żaden inny silnik ci tyle radochy nie da tylko licz się z czasem i kosztaminie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
a czy ja powiedziałem aby nie wkładać vr6 tylko vr6 żaden inny silnik ci tyle radochy nie da tylko licz się z czasem i kosztaminie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
te mały, nie fiikajVR pisze:Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8TBorys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok., Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcie
jak nie, 2500 jedna z firm che za przekładkę - sama robotaO(L)SZES pisze:obserwuje caly czas ten temat i widze ze jest duzo odpowiedzi ale nikt nie odpowiedzial na jedno kluczowe pytanie. koszta swapu?
ameryki przyjacielu niestety nie odkryłeś... podejmując temat Swapu nie miałeś chyba nadzieji, że zamkniesz się w tych dwóch czy trzech tysiącach? swap jak swap, tu może i da się w takiej kwocie zmieścić, może nawet mniej, jeśli masz silnik razem z gratami, kilku dobrych kumpli, zdolności do mechaniki i jakiś w miarę dobrze wyposażony garaż. w tym momencie koszta samej przekładki silnika znacznie się redukują. ale trzeba pamiętać, że generalnie tuning to zjawisko lawinowe - jedna modyfikacja pociąga za sobą kolejną, ta kolejną i tak dalej... więc swap, szczególnie na jednostkę duzo mocniejszą, większą i cięższą od seryjnej wiąże się z przeróbkami obejmującymi właściwie cały samochód. No i właśnie dlatego koszty w pewnym momencie zaczynają rosnąć wykładniczo...Alucard pisze:widze ze juz sie robi gorąco
no, jeśli jesteś związany emocjonalnie z własnym tyłkiem, to fajnie byłoby mieć coś takiego dla własnego bezpieczeństwa....Alucard pisze:do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył
ja na ich miejscu zaleciłbym obspawanie wszystkiego co tylko się da... całego nadwozia.Alucard pisze:obspawanie w niektorych miejscach
ja szczerze mówiąc też nie wiem...Alucard pisze:wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa
niestety, ale Supersport b a r d z o mocnym gwintem nie jest... pochodzi raczej z dolnej półki tego typu produktów. tu również wchodzi temat własnego bezpieczeństwa... ja bym jednak tak "przy okazji" zainwestował co najmniej w Weiteca na przykład... albo i coś lepszego, może KW? Apsik o ile dobrze pamiętam ma w swoim G60 KW variant 2... i chyba nie narzeka.Alucard pisze:oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
gratuluję, w tym momencie naprawdę masz powód do radości, bo to pozytywnie wpłynie na koszty przekładki... przynajmniej w sam silnik już nie musisz inwestowaćAlucard pisze:Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb