Strona 2 z 2

: pt sty 05, 2007 14:18
autor: gt2
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
a czy ja powiedziałem aby nie wkładać vr6 tylko vr6 żaden inny silnik ci tyle radochy nie da tylko licz się z czasem i kosztami

: pt sty 05, 2007 17:27
autor: Borys
VR pisze:
Borys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8T :chytry: , Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcie
te mały, nie fiikaj :grin: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

: sob sty 06, 2007 21:31
autor: m3tal
hehe... fajny macie dylemat panowie... VR6 vs 1.8T :P spoko... to jest walka emocji z rozsądkiem - rozsądek podpowiada, żeby wsadzić 1.8T, ale gdzieś tam po drugiej stronie powstrzymuje przed tym sentyment, do starego, dobrego, wielkiego i brutalnego wręcz VR6... hehe. ale jednak, jakkolwiek by się ten spór nie zakończył, to i tak pod maską wyląduje coś fajnego... :D

: sob sty 06, 2007 23:34
autor: O(L)SZES
obserwuje caly czas ten temat i widze ze jest duzo odpowiedzi ale nikt nie odpowiedzial na jedno kluczowe pytanie. koszta swapu?

: ndz sty 07, 2007 00:16
autor: Borys
O(L)SZES pisze:obserwuje caly czas ten temat i widze ze jest duzo odpowiedzi ale nikt nie odpowiedzial na jedno kluczowe pytanie. koszta swapu?
jak nie, 2500 jedna z firm che za przekładkę - sama robota

: ndz sty 07, 2007 19:22
autor: Alucard
Witam ,
Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb tylko pasowałoby kupic nowe poduszki ,oraz jak to powiedział pracownik "umyc go panie bo to katastrofa" :)
Natomiast do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył obspawanie w niektorych miejscach oraz wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa + oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA

Dodatkowo za klatke 1300zl zawieszenie 1700 zl wiec widze ze juz sie robi gorąco.


pozdrawiam

: pn sty 08, 2007 21:59
autor: m3tal
Alucard pisze:widze ze juz sie robi gorąco
ameryki przyjacielu niestety nie odkryłeś... podejmując temat Swapu nie miałeś chyba nadzieji, że zamkniesz się w tych dwóch czy trzech tysiącach? swap jak swap, tu może i da się w takiej kwocie zmieścić, może nawet mniej, jeśli masz silnik razem z gratami, kilku dobrych kumpli, zdolności do mechaniki i jakiś w miarę dobrze wyposażony garaż. w tym momencie koszta samej przekładki silnika znacznie się redukują. ale trzeba pamiętać, że generalnie tuning to zjawisko lawinowe - jedna modyfikacja pociąga za sobą kolejną, ta kolejną i tak dalej... więc swap, szczególnie na jednostkę duzo mocniejszą, większą i cięższą od seryjnej wiąże się z przeróbkami obejmującymi właściwie cały samochód. No i właśnie dlatego koszty w pewnym momencie zaczynają rosnąć wykładniczo...
Alucard pisze:do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył
no, jeśli jesteś związany emocjonalnie z własnym tyłkiem, to fajnie byłoby mieć coś takiego dla własnego bezpieczeństwa....
Alucard pisze:obspawanie w niektorych miejscach
ja na ich miejscu zaleciłbym obspawanie wszystkiego co tylko się da... całego nadwozia.
Alucard pisze:wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa
ja szczerze mówiąc też nie wiem... :D może chodziło o rozpórki?
Alucard pisze:oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
niestety, ale Supersport b a r d z o mocnym gwintem nie jest... pochodzi raczej z dolnej półki tego typu produktów. tu również wchodzi temat własnego bezpieczeństwa... ja bym jednak tak "przy okazji" zainwestował co najmniej w Weiteca na przykład... albo i coś lepszego, może KW? Apsik o ile dobrze pamiętam ma w swoim G60 KW variant 2... i chyba nie narzeka.

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 21:07 ]
Alucard pisze:Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb
gratuluję, w tym momencie naprawdę masz powód do radości, bo to pozytywnie wpłynie na koszty przekładki... przynajmniej w sam silnik już nie musisz inwestować :D

: wt sty 09, 2007 09:24
autor: Alucard
Jezeli chodzi o ten gwint to poprostu powiedziano mi ze "ostatecznie mzoe byc" czyli tak zeby tylko był ale tez zalecali inne . Co do kosztów to faktycznie lawina juz poleciała z tego co obliczylismy zamknie sie w ok 6500 + - , Najgorsze teraz jest to czekanie :(


Pozdrawiam