Strona 2 z 2

: czw sty 04, 2007 15:42
autor: Cinek
no to odpuśc sobie to czasem, zrób żeby hamował ze 150 i bedziesz dłużej żył:)

: czw sty 04, 2007 18:41
autor: TheBiSHoP
powyżej 150 moim się pojechać nie da ale że sądze zapas w swoich hamulcach jeszcze na 10 - 20 kmh bym miał. i zważ uwagę że ja mam 239 a ty 256 załóż poprostu pożądne markowe elementy może wymień płyn i przewody (po tylu latach eksploatacji mają prawo być zużyte) ewentualnie do sprawdzenia pompa, serwo i zaciski. Chyba że chcesz większe hamulce żeby ładnie wyglądały albo masz poprostu taki kaprys.

: pn sty 15, 2007 16:38
autor: Apsik
sas_gti pisze:albo ianczej, jesli mozesz zablokowac kola to wszytko jest ok, szukaj przyczyny w marnych oponach ktore gubią trakcję , klockach, plynie albo tarczach a nie w samym rozmiarze tarcz,
Pprzeciez golf 2 gti byl homologowany do rajdów na takich tarczach 256mm i nie mozna bylo wsadzic wiekszych bo by BK auto nie przeszlo, a jakos jeździli i jeżdza nadal mk2 gti, i hamuję elegancko, co prawda wiekszosc to teraz A grupy ale i tak nie wsadzaja wiekszych niz 256 zeby na szuter wyzsza opone zalozyc....A tu slysze ze komus na drodze w cywilnym aucie nie hamuje, cos tu jest nie tak!
Pamietaj ze nie samą średenicą tarczy sie hamuje ale głownie stanem całego układu hamulcowego i zawieszenia... pozdrawiam
thebishop pisze:załóż poprostu pożądne markowe elementy może wymień płyn
toffic - słuchaj kolegów - oni dobrze prawią! Jak zrobisz te 256 na konkretnych komponentach to nie będzie bata żeby to nie hamowało.
Ja osobiście mam dość extremalny zestaw w G60, i powiem Ci że czasami gdyby nie ABS to te Toyo byłyby kanciate. Dodam że u mnie jest tak że tył praktycznie zabiera razem z przodem i pozycję kierowcy i pasażera ratują tylko dobrze zapięte pasy szelkowe... pod warunkiem że na kołach sa dobre opony, bo na Barum;kach to jak na lodowisku...
Przyznam się ze heble to mam zrobione na wyrost ... ale była okazja.
Jeżeli pompę masz dobra, zalejesz ją nowym płynem, założysz konkretne tarcze (mogą być Brembo, Zimmermann lub Nordmann), dorzucisz do tego kompletu konkretne klocki EBC Green, lub jak jezdzisz bardzo ostro to RED (SemiCeramic) i uwierz mi, że już nie będziesz się męczył z hamulcami, a ich skuteczność zmieni się nie do poznania.