: czw sty 04, 2007 15:42
no to odpuśc sobie to czasem, zrób żeby hamował ze 150 i bedziesz dłużej żył:)
sas_gti pisze:albo ianczej, jesli mozesz zablokowac kola to wszytko jest ok, szukaj przyczyny w marnych oponach ktore gubią trakcję , klockach, plynie albo tarczach a nie w samym rozmiarze tarcz,
Pprzeciez golf 2 gti byl homologowany do rajdów na takich tarczach 256mm i nie mozna bylo wsadzic wiekszych bo by BK auto nie przeszlo, a jakos jeździli i jeżdza nadal mk2 gti, i hamuję elegancko, co prawda wiekszosc to teraz A grupy ale i tak nie wsadzaja wiekszych niz 256 zeby na szuter wyzsza opone zalozyc....A tu slysze ze komus na drodze w cywilnym aucie nie hamuje, cos tu jest nie tak!
Pamietaj ze nie samą średenicą tarczy sie hamuje ale głownie stanem całego układu hamulcowego i zawieszenia... pozdrawiam
toffic - słuchaj kolegów - oni dobrze prawią! Jak zrobisz te 256 na konkretnych komponentach to nie będzie bata żeby to nie hamowało.thebishop pisze:załóż poprostu pożądne markowe elementy może wymień płyn