Hamulce MkII

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw sty 04, 2007 15:42

no to odpuśc sobie to czasem, zrób żeby hamował ze 150 i bedziesz dłużej żył:)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw sty 04, 2007 18:41

powyżej 150 moim się pojechać nie da ale że sądze zapas w swoich hamulcach jeszcze na 10 - 20 kmh bym miał. i zważ uwagę że ja mam 239 a ty 256 załóż poprostu pożądne markowe elementy może wymień płyn i przewody (po tylu latach eksploatacji mają prawo być zużyte) ewentualnie do sprawdzenia pompa, serwo i zaciski. Chyba że chcesz większe hamulce żeby ładnie wyglądały albo masz poprostu taki kaprys.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn sty 15, 2007 16:38

sas_gti pisze:albo ianczej, jesli mozesz zablokowac kola to wszytko jest ok, szukaj przyczyny w marnych oponach ktore gubią trakcję , klockach, plynie albo tarczach a nie w samym rozmiarze tarcz,
Pprzeciez golf 2 gti byl homologowany do rajdów na takich tarczach 256mm i nie mozna bylo wsadzic wiekszych bo by BK auto nie przeszlo, a jakos jeździli i jeżdza nadal mk2 gti, i hamuję elegancko, co prawda wiekszosc to teraz A grupy ale i tak nie wsadzaja wiekszych niz 256 zeby na szuter wyzsza opone zalozyc....A tu slysze ze komus na drodze w cywilnym aucie nie hamuje, cos tu jest nie tak!
Pamietaj ze nie samą średenicą tarczy sie hamuje ale głownie stanem całego układu hamulcowego i zawieszenia... pozdrawiam
thebishop pisze:załóż poprostu pożądne markowe elementy może wymień płyn
toffic - słuchaj kolegów - oni dobrze prawią! Jak zrobisz te 256 na konkretnych komponentach to nie będzie bata żeby to nie hamowało.
Ja osobiście mam dość extremalny zestaw w G60, i powiem Ci że czasami gdyby nie ABS to te Toyo byłyby kanciate. Dodam że u mnie jest tak że tył praktycznie zabiera razem z przodem i pozycję kierowcy i pasażera ratują tylko dobrze zapięte pasy szelkowe... pod warunkiem że na kołach sa dobre opony, bo na Barum;kach to jak na lodowisku...
Przyznam się ze heble to mam zrobione na wyrost ... ale była okazja.
Jeżeli pompę masz dobra, zalejesz ją nowym płynem, założysz konkretne tarcze (mogą być Brembo, Zimmermann lub Nordmann), dorzucisz do tego kompletu konkretne klocki EBC Green, lub jak jezdzisz bardzo ostro to RED (SemiCeramic) i uwierz mi, że już nie będziesz się męczył z hamulcami, a ich skuteczność zmieni się nie do poznania.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości