[mk2] Bi-G60???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
czyli powiem tak u nas w polsce takie mogło być pare osób wykonać takie bi-120 a pozatym koszt jest tego bardzo duzy jakby sie komu co wydawało ze mało cały silnik trzeba na nowo zbudowac , i generalnie musi !! być kompresor po kompresorze podłączony w sumie da to wtedy 1.5 doładowanie i to bedzie 350-370 koni jeżdziło by to bardzo dobrze ale skrzynie biegów padały by jak muchy . a to co widac na zdj . jest troche żle wykonane duzo z tego mocy niebędzie zwiekszy sie tylko wydatek ale wizyalnie nawet jest ładnie . pozdrawiam
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Akurat na fotce nie widac, ale przy takiej przeróbce altenator najczesciej montuje sie pod Laderem (tym przednim).
Na forum vwvortex jest temat o przeróbce na 16vG60, tam tez jest fotka jak taki altenator wyglada pod Laderem i jest tez wspomniane ze jest KILA cm od przedniej belki
W przypadku jednego Ladera taka głowica 16v wyglada bardzo ładnie bez tego altenatora z tyłu, no a jeszcze lepiej wyglada wyposazona w 2 G-Ladery
Na forum vwvortex jest temat o przeróbce na 16vG60, tam tez jest fotka jak taki altenator wyglada pod Laderem i jest tez wspomniane ze jest KILA cm od przedniej belki
W przypadku jednego Ladera taka głowica 16v wyglada bardzo ładnie bez tego altenatora z tyłu, no a jeszcze lepiej wyglada wyposazona w 2 G-Ladery
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości