: czw lut 03, 2005 11:34
jedyny + kompresora to to ze nie trzeba wychy robic ))
- wszyscy znaja
- wszyscy znaja
to tyrbo dokładniej z jakiej audicy wyciagnąłeś i do jakeigo silnika wkłożyłeś jak sie zmieniły osiagitaz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł, a turbine za 600zł-800zł w dobrym zakładzie. Koszty same mówią za siebie. Mam turbine z audi, była padnięta (zapłaciłem za nią 20zł), koszt regeneracji we Wrocławiu wyszedł mnie 800zł razem z przesyłką. Założone części są tej samej firmy co turbina, także nie żadne podróby.
44FG pisze:Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
Zgadza sie, ale ... się regeneruje jeśli się dataz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł...
Dyskusja jest tyle zbędna, co jałowaKrzylu pisze:44FG pisze:Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
a ty co w Sekretarza KC sie zabawiasz??juz niemozna sie nic zapytac i nic powiedziec bo jest to zbedna dyskusja bo ty to wiesz a on niemusi znac chyba po to jest forum co??
interesuje to kolege wiec sie pyta ...
http://www.vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1019AREKCT pisze:HEEE tak pytam to co tzreba by zrobic by turbo zalozyc???
JAke wymagania musza byc??
rozumiem ze silnik 1.8 20V to ma juz dobrane tloki do turbo i chyba lepiej taki wlozyc kpl. niz z 16V sie bawic????
No a po co miał sprawdzać ile kosztuje nowy ? To chyba oczywiste, że wielokrotnie więcej niż zapłacił za remont. Nowy kompresor w VW aktualnie ponad 10000 PLN... Nie wątpię, że można kupić z niemiec taniej nówkę, ale nie byłbym pewien uczciwości źródła jej pochodzenia. Wracając do tego gościa co zapłacił te 3000, to jeśli wymieniony został u niego wirnik na nowy (a można kupić w niemczech nowe wirniki) to cena absolutnie nie jest wygórowana. Jeśli nie, to faktycznie przepłacił w zależności od tego co tam było do zrobienia od 1000 do 2000 PLN.taz pisze:Znam gościa, który zapłacił 3000zł za remont. Nawet nie szukał ile kosztuje nowy G60.