Strona 2 z 40

: pn sty 31, 2005 00:38
autor: gtx
MAREK 74 pisze:zawsze myślałem że GT to podwyższenie mocy a nie obniżenie
rafalvr6 wiesz co wogóle było robione na silniku?
O ile sie nie myle glowica w vr6 od dolu jest plaska takze jej planowanie nie podniesie sprezania.Komora spalania jest w tloku a nie w glowicy.
Jak sie myle niech ktos mnie poprawi.
Przy doladowaniu 0.5 bara nie trzeba odprezac silnika.Przy doladowaniu 0.8 bara juz trzeba odprezyc silnik ,seryjne tloki tez to pociagna.

: pn sty 31, 2005 00:58
autor: MAREK 74
aha ok nauka nie pójdzie w las :)

: pn sty 31, 2005 04:21
autor: Krzylu
gtx pisze:
MAREK 74 pisze:zawsze myślałem że GT to podwyższenie mocy a nie obniżenie
rafalvr6 wiesz co wogóle było robione na silniku?
O ile sie nie myle glowica w vr6 od dolu jest plaska takze jej planowanie nie podniesie sprezania.Komora spalania jest w tloku a nie w glowicy.
Jak sie myle niech ktos mnie poprawi.
Przy doladowaniu 0.5 bara nie trzeba odprezac silnika.Przy doladowaniu 0.8 bara juz trzeba odprezyc silnik ,seryjne tloki tez to pociagna.
no wlasnie tak tez slyszalem powyzej 0.5bara trzeba odprezac
:jezor:

: pn sty 31, 2005 09:36
autor: Borys
rafalvr6 pisze:
MAREK 74 pisze:według moich danych to musisz odprężyć silnik bo czapke zdejmie :)
a chyba go niedawno doprężyłeś?
silnik chyba byl odprezany obrobce gt, chodzi mi przede wszystkim czy tloki, korbowody, skrzynia i sprzeglo to by wytrzymalo,
sprawa chodzenia silnika, vr6 ma tendencje do przegrzewania, chyba nie obejdzie sie bez chlodnicy oleju?


W obrobce GT silnik szybciej byl doprezony:))

VR6 ma chlodnice oleju w standardzie, ale mozna zalozyc taka bardziej wydajna i po klopocie. Skrzynia, siknik powinny wytrzymac takie obciazenie bez problemow.
polecam taką chlodniczke oleju, bo ta seryjna na niewiele sie zdac moze
Obrazek

Re: Soft turbo do VR6??!!

: pn sty 31, 2005 09:44
autor: Borys
tu jest fajny zestaw turbo do VR6 w dobrej cenie
http://www.kineticmotorsport.com/projects/
Our kit is currently under development and production is underway. The kit shown is our Stage I - non intercooled kit. We will be working on Intercooled kit. The VR6 kits will be available for both MKIII and MKIV applications.

Here are some specification for the Stage I kit:
- T3/T4 Oil Cooled Turbocharger (500hp Capable)
- Kinetic Motorsport VR6 Manifold
- TiAL 38mm Wastegate
- 2.5" Stainless Steel Downpipe
- 3" Stainless Steel Intake
- Braided Oil Lines and Oil Pan Fittings
- Reuseable Air Filter
- Kinetic Motorsport Silicone Hoses /w Stainless Steel Clamps
- Injectors
- ECU Chip Upgrade

HP: 245whp on Stock Motor, 94 Octane Gas / 3" Cat Back Exhaust (No Cat)

ESTIMATED PRICE: $2500.00 USD
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Soft turbo do VR6??!!

: pn sty 31, 2005 10:00
autor: Borys
to juz troche extreme
Obrazek


Obrazek

: pn sty 31, 2005 14:14
autor: TAZ
Do czego ta pucha przed przepustnicą?

: pn sty 31, 2005 14:17
autor: Borys
taz pisze:Do czego ta pucha przed przepustnicą?
pewnie jakic cooler wodny

: pn sty 31, 2005 14:20
autor: TAZ
Widziałem takie wodne coolery, robi je tuner opli GECO.

Re: Soft turbo do VR6??!!

: pn sty 31, 2005 22:02
autor: Ralfii_VR
Borys pisze:tu jest fajny zestaw turbo do VR6 w dobrej cenie
http://www.kineticmotorsport.com/projects/
Our kit is currently under development and production is underway. The kit shown is our Stage I - non intercooled kit. We will be working on Intercooled kit. The VR6 kits will be available for both MKIII and MKIV applications.

Here are some specification for the Stage I kit:
- T3/T4 Oil Cooled Turbocharger (500hp Capable)
- Kinetic Motorsport VR6 Manifold
- TiAL 38mm Wastegate
- 2.5" Stainless Steel Downpipe
- 3" Stainless Steel Intake
- Braided Oil Lines and Oil Pan Fittings
- Reuseable Air Filter
- Kinetic Motorsport Silicone Hoses /w Stainless Steel Clamps
- Injectors
- ECU Chip Upgrade

HP: 245whp on Stock Motor, 94 Octane Gas / 3" Cat Back Exhaust (No Cat)

ESTIMATED PRICE: $2500.00 USD

Zestawik rewelacja, cena tez ok, zamiast zabawy w walki i inne gt przeróbki, trzeba bylo odrazu takie cacko zamawiac :bigok: :chytry:

Re: Soft turbo do VR6??!!

: wt lut 01, 2005 02:00
autor: Borys
rafalvr6 pisze:
Borys pisze:tu jest fajny zestaw turbo do VR6 w dobrej cenie
http://www.kineticmotorsport.com/projects/
Our kit is currently under development and production is underway. The kit shown is our Stage I - non intercooled kit. We will be working on Intercooled kit. The VR6 kits will be available for both MKIII and MKIV applications.

Here are some specification for the Stage I kit:
- T3/T4 Oil Cooled Turbocharger (500hp Capable)
- Kinetic Motorsport VR6 Manifold
- TiAL 38mm Wastegate
- 2.5" Stainless Steel Downpipe
- 3" Stainless Steel Intake
- Braided Oil Lines and Oil Pan Fittings
- Reuseable Air Filter
- Kinetic Motorsport Silicone Hoses /w Stainless Steel Clamps
- Injectors
- ECU Chip Upgrade

HP: 245whp on Stock Motor, 94 Octane Gas / 3" Cat Back Exhaust (No Cat)

ESTIMATED PRICE: $2500.00 USD

Zestawik rewelacja, cena tez ok, zamiast zabawy w walki i inne gt przeróbki, trzeba bylo odrazu takie cacko zamawiac :bigok: :chytry:
jak zwykle mądry polak po szkodzie/fakcie

: wt lut 01, 2005 14:36
autor: GTO
do soft turbo to nic nie musisz zmienic, ewentualnie FPR i program w sterowniku.

: wt lut 01, 2005 14:52
autor: TAZ
ml2210 pisze:Cze! wszystkim.
Cze! rafal vr6.
Widzę , że mamy podobne plany.

Tylko ja myślę coś ok. 1bar. :grin:
no to tłoki musisz zmienić na 100% na kute, korbowody raczej też seryjne nie wytrzymają 1 bara.

: wt lut 01, 2005 15:00
autor: ml2210
Cze! wszystkim.
Cze! rafal vr6.
Widzę , że mamy podobne plany.

Tylko ja myślę coś ok. 1bar. :grin: