Golf MKII 1.6 PN 2EE

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

Golf MKII 1.6 PN 2EE

Post autor: Tomaso007 » pn wrz 06, 2010 18:54

Ja przymierzam się do takiej przeróbki ale ja w swoim mk2 mam silnik 1.8 z audi (miał ten silnik 115 KM fabrycznie, bo był zasilany pełnym wtryskiem K-Jetronic ale musiałem tamtą głowicę wymienić ze względu na inny wlot kolektora ssącego aby móc założyć gaźnik). Mam nadzieję, że 90KM z niego wyciągnę ale muszę zdobyć graty od Golfa II GT lub seata toledo 1.8 pierwszej generacji. Myślę nad usunięciem kolektora wydechowego o jednym przelocie a założenie dwuwylotówki z seata toledo 2.0 8v GT, myślę że to coś da.

Mam za to jeszcze pytanie.. Czy jakiś dodatkowy przekaźnik należy zamontować..?? Czy wiązkę się przepina bez większych problemów?? Czy wszystko pasuje???
Pytam, bo nie chce wszystkiego rozbebeszyć a później nie złoźyć... :hmm: :helm: Pozdro :)



Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Golf MKII 1.6 PN 2EE

Post autor: Cybus18 » czw wrz 09, 2010 19:10

Ja coś takiego robiłem na bliźniaczym silniku 1.6 RF. Mam założony jednopunkt od AAM, komputer od ABS i całą wiązke silnika od ABS, instalacja po 90r. więc beż cięcia. Zapłon mam także od 1.8. Zbiornik paliwa i pompka jest od 1.8 bo ładnie pasuje. kolektor ssący pasuje od gaźnika, gumową podstawkę pod wtrysk musiałem kupić nową bo ta miałą dziurę. Ja to roiłem pare dni po pracy ale wszystko ładnie lata, nareszcie mam wolne obroty i nie gaśnie sam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości