Ja przymierzam się do takiej przeróbki ale ja w swoim mk2 mam silnik 1.8 z audi (miał ten silnik 115 KM fabrycznie, bo był zasilany pełnym wtryskiem K-Jetronic ale musiałem tamtą głowicę wymienić ze względu na inny wlot kolektora ssącego aby móc założyć gaźnik). Mam nadzieję, że 90KM z niego wyciągnę ale muszę zdobyć graty od Golfa II GT lub seata toledo 1.8 pierwszej generacji. Myślę nad usunięciem kolektora wydechowego o jednym przelocie a założenie dwuwylotówki z seata toledo 2.0 8v GT, myślę że to coś da.
Mam za to jeszcze pytanie.. Czy jakiś dodatkowy przekaźnik należy zamontować..?? Czy wiązkę się przepina bez większych problemów?? Czy wszystko pasuje???
Pytam, bo nie chce wszystkiego rozbebeszyć a później nie złoźyć...

Pozdro
