spawacz, nadciśnieniowa gruszka ma ten plus ze nie masz na niej overbostów ale tylko do momentu kiedy sadza się nie zacznie zapiekać na geometrii, dobre na ćwierć mili, przy codziennej eksploatacji jeśli ktoś ma spokojny styl jazy szybko sie zapiecze, wiem bo już to przerabiałem, i czym bardziej otwierasz kierownice żeby nie pompować nie potrzebnie w silnik i go nie obciążać przy spokojnej jeździe tym szybciej się zaczynają pojawiać problemy ze stabilnością doładowania. dodatkowo przy mianach obciążeń pojawia się flutering ( sapanie słyszalne z dolotu turbosprężarki) co może ją skutecznie zmiszczyć, w tym momencie już lepiej zamontować nawet linkowy system sterowania kierownicami.
co do dozownika to pasują z pompa od MAN'a bez przeróbek, a z transita również będzie pasować jak zmienimy dźwignię w pokrywce LDA. od boost pinu.
co do fal to w M-TDI świetnie spisują się fale: "600" (AAZ z tym że moment jest mały ale za to w miarę płaski) potem ori fale z TDI DE015 i DE110. oraz fale DE609, DE619, DE607
mi się najlepiej jeździło na ostatnich trzech falach dodatkowo na nich auto było bardzo oszczędne...
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
arwam, a z czega sa te 3 ostatnie fale? Masz jakies foto dozownika z mana w porownaniu do transitowego? ciekaw jestem o ile wiekszy jest skok (o ile wogole jest wiekszy)...
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
607 spotkałem dwa razy w pompach 1Z ale w żadnych katalogach nie znalazłem zastosowania ich w 1Z'ach, przewżnie są to iveco.
natomiast 619 i 609 to fale z pomp transitowskich...
natomiast 619 i 609 to fale z pomp transitowskich...
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Jakies postepy w temacie? czy autor juz doszedl do czegos???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości