Strona 2 z 3

: pn maja 15, 2006 22:22
autor: Kenaj
golfik już wystrojony na SMT6 na hamowni. Troche poszperałem, nawet rozmawiałem z GTO ( jakos przypadkowo dostałem jego nr tel. ) i ostatecznie udało się wystroić za przyzwoite pieniądze!!
Narazie nie załącze wykresy z hamowni, póki co musze się nacieszyć 170PS i 190Nm. Jeszcze pare poprawek i zostanie odnotowany przyrost, mam nadzieję że jakiś sensowny!!
Wszystkim Dziękuję za zaangażowanie i Pomoc!!
Dzięki aw za obrone przekonań!!
pzdr!!
Kenaj

: śr maja 17, 2006 07:37
autor: evolution
???toz to prawie seria w abf'ie............ :panna:

: śr maja 17, 2006 20:23
autor: aw69
tak ? a ja myslalem ze seria ma 150 KM

: śr maja 17, 2006 22:31
autor: ml2210
Jacek nie dyskutuj, bo zaraz powiedzą że ty też jesteś "bee"

: śr maja 17, 2006 22:56
autor: evolution
seria ma minimum 160 a dobre 170. a jak powalczysz z 2,0 16 to na seryjnych gratach 182 peesy sa:D dla tego ten wynik beeeeeeee jest

: pt maja 19, 2006 20:47
autor: Kenaj
to chcialbym miec taką serie co ma 170Km, niestety moja miala tylko 150KM. Moze nie znam sie na przeróbkach i modyfikacjach silników oraz elektroniki tak jak większość forumowiczów, ale własciwie wszystko do tej pory(orpócz elektroniki) zrobiłem sam. Mało kto chciał pomóc na początku, zresztą jak kiedyś zaczynałem coś robić przy poprzednim samochodzi, to spotkałem się z opinią następującą: lepiej nic nie rób w RP bo to nie ma sensu, a jednak coś udalo mi sie osiągnąć przy niewielkich kosztach!
Nie "siedzę" w samochodach na codzień, jest to moje hobby, więc może nie znam się na tym jak zrobić dobrze samochód i jak uzyskać największy przyrost!
pzdr

[ Dodano: Pią Maj 19, 2006 8:49 pm ]
i nie mówie że mój samochód jest skończony, jak będzie skończony to napewno osiągnie więcej niż 182PS

: pt maja 19, 2006 21:52
autor: ml2210
Kenaj pisze:jak będzie skończony to napewno osiągnie więcej niż 182PS
Czego ci z całego serca życzę.
Powodzenia w dalszych modyfikacjach.

: ndz maja 21, 2006 11:17
autor: susel
"lepiej nic nie rób w RP bo to nie ma sensu, a jednak coś udalo mi sie osiągnąć przy niewielkich kosztach!"
witam Kenaj.mam pytanie,troche z ciekawosci,co mozna zrobic z rp?sporo czytalem ze nie warto itd,a teraz widze ze jednak cos mozna za niewielka kase:).pozdro

: ndz maja 21, 2006 11:32
autor: tramall
Mi się zawsze wydawało, że smt6 nie za bardzo nadaje się do ABF ???

Kenaj podaj więcej info . Jakiego producenta masz wałki ?
Wrzuć może wykres. Aha i mój też miał "tylko 149KM" ...

Ps. Przy okazji szybkie pytanko, bo zaglądną tu inni: Jakich używacie świec do ABF??

: ndz maja 21, 2006 15:56
autor: evolution
BERU UXF 56 do 16v montować polecam:D:D
Cytat: Aha i mój też miał "tylko 149KM
a moze mieliscie zajechanego ABF'a??? bo jak inaczej wytlumaczyc moc 150 peesow po przebiegu podejrzewam wiekszym niz 100tys km??? (duzo wiekszym??)
generalnie ABF maja zanizona katalogową moc i tyle

: ndz maja 21, 2006 22:15
autor: Kenaj
Susel w moim RP w sumie nie wiele się narobiłem.
głowice splanowałem o 1.1mm, wypolerowałem kanały w głowicy i kolektorach, załozyłem kolektor wydechowy od gti 4-2-1, wydech 50mm środkowy przelotowy, końcowy dydykowany od gti, sam zrobiłem dolot prosto z błotnika na stożku w termicznej obudowie. Efekt taki, ze przyspieszenie porównywalne z gti w 8 zaworach, czyli poniżej 10sek.
Może to nic takiego, ale to wszystko wyniosło mnie około 1200zł, a może nawet troche taniej. I mysle że jak na garażowy sposób przy niewielkim budżecie to całkiem dobrze.

Ja jezdze na NGK 24 i nie wydaje mi się zebym miał zajezdzony motro, skoro oleju nie bał i ciśnienie trzymał równiótko po 12.5 na każdym cylindrze.

pzdr

: pn maja 22, 2006 17:32
autor: susel
dzieki Kenaj za odpowiedz,okazuje sie ze chciec to moc.pozdro

: czw maja 25, 2006 02:41
autor: aw69
seria ma minimum 160 a dobre 170.
Może się nie znam i malo wiem, ale pokaż mi chodź jednego ABF'a który miał takiego bonusa (160KM ) w seri, nie mowa juz o 170 KM. Bo jestem bardzo ciekaw...jak siedze na tym i innych forach to nie widzialem jeszcze chyba ani jednego takiego egzemplarza.

: czw maja 25, 2006 06:36
autor: GTO
mój miał w serii 164
:satan:

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 6:38 am ]
evolution pisze:BERU UXF 56 do 16v montować polecam:D:D
Cytat: Aha i mój też miał "tylko 149KM
a moze mieliscie zajechanego ABF'a??? bo jak inaczej wytlumaczyc moc 150 peesow po przebiegu podejrzewam wiekszym niz 100tys km??? (duzo wiekszym??)
generalnie ABF maja zanizona katalogową moc i tyle
takie sa najlepsze lub z przebiegiem znacznie wiekszym, luzny silnik sie lepiej kreci , przykladem jest ciapek 1.8 16v ktory z przebiegiem 265tyś zapier... bardzo ładnie i ma 154km.

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 6:39 am ]
tramall pisze:Mi się zawsze wydawało, że smt6 nie za bardzo nadaje się do ABF ???

Kenaj podaj więcej info . Jakiego producenta masz wałki ?
Wrzuć może wykres. Aha i mój też miał "tylko 149KM" ...

Ps. Przy okazji szybkie pytanko, bo zaglądną tu inni: Jakich używacie świec do ABF??
wałki ma seryjne , nowłasnie podpieliście SMT pod mapa ?