Strona 2 z 3

: sob sty 08, 2005 00:33
autor: VR
sonda jest przed katalizatorem wiec nic sie nie stanie

: sob sty 08, 2005 02:36
autor: baton
a jak w tdi wywale kata to coś sie zmieni? mam na myśli czy nic sie nie popierdzieli

kat

: sob sty 08, 2005 13:43
autor: Mr.GreeN
moj katalizator przejechal 213 tys. i jeszcze jest, ale jego dni sa policzone

Re: kat

: ndz sty 09, 2005 01:05
autor: zeld
Mr.GreeN pisze:moj katalizator przejechal 213 tys. i jeszcze jest, ale jego dni sa policzone
moze masz ale puche ze zlomem :rotfl: a nie kata nie ma sily tyle przejechac zaden kat :panna: to siatka z platyny i ma 600"c :panna: :pub:

Re: kat

: ndz sty 09, 2005 19:58
autor: Mr.GreeN
zeld pisze:
Mr.GreeN pisze:moj katalizator przejechal 213 tys. i jeszcze jest, ale jego dni sa policzone
moze masz ale puche ze zlomem :rotfl: a nie kata nie ma sily tyle przejechac zaden kat :panna: to siatka z platyny i ma 600"c :panna: :pub:
tzn nie moge sie dopatrzec w ksiazce serwisowej ostatni serwis 190 tys szwecja wiec musial byc wymieniany tylko nie wim kiedy :rotfl:

: ndz sty 09, 2005 21:05
autor: zeld
jedno jest pewne jak to nie polak to na 100 nie masz kata od nowosci :pub:

: pn sty 10, 2005 02:34
autor: MAREK 74
ja wywaliłem kata bo się zapadł do środka jak czarna dziura
mam strumiennice łuskową ale troche dalej niż był kat

: śr sty 12, 2005 19:03
autor: igor002
ja chyba mam kata, 140 tyś przebiegu niecałe, i na teżcie przy rejestracji na spalanie wyszło rewelacyjnie, aż sie bałem czy przejdzie wczesniej i niepotrzebnie. tylko zastanawiam sie czy jak wywale kata czy zrobie w nim dziure tak zeby był drożny to czy nie oszaleje sonda, wiem, ona jest wczesniej, ale rpzepływ spalin sie przyśpieszy bo spowolniony był katem a to moze mieć duże znaczenie, to jak to sie ma do spalania też??

: śr sty 12, 2005 19:35
autor: Kaczajazda
A ja troche nie na temat. Czy widziliście kiedys jakiś stary katalizator w Niemczech? I wiecie dlaczego Niemcy skupują od Polaków stare katalizatory? Ponieważ ze starych katalizatorów Niemcy robia PLATYNE! A Platyna = kasa! Też nieźle myślą ;)

: śr sty 12, 2005 19:39
autor: marek29
igor002 pisze:ja chyba mam kata, 140 tyś przebiegu niecałe, i na teżcie przy rejestracji na spalanie wyszło rewelacyjnie, aż sie bałem czy przejdzie wczesniej i niepotrzebnie. tylko zastanawiam sie czy jak wywale kata czy zrobie w nim dziure tak zeby był drożny to czy nie oszaleje sonda, wiem, ona jest wczesniej, ale rpzepływ spalin sie przyśpieszy bo spowolniony był katem a to moze mieć duże znaczenie, to jak to sie ma do spalania też??
Piszesz o tym aucie jakie Masz w podpisie? Jeżeli tak to tam niema żadnej sondy.Ja mam diesla 1V z katalizatorem (nówka,cały wydech rury też) i też zastanawiam się co z nim zrobie jak zmienie pompę i turbo na takie "prawdziwe" bo dzięki niemu auto pracuje o wiele ciszej w porównaniu z RA i SB.Może da się tam włożyć jakiś mało-tłumiący tłumnik.

: śr sty 12, 2005 19:40
autor: Michael G60
igor002 pisze:ja chyba mam kata, 140 tyś przebiegu niecałe, i na teżcie przy rejestracji na spalanie wyszło rewelacyjnie, aż sie bałem czy przejdzie wczesniej i niepotrzebnie. tylko zastanawiam sie czy jak wywale kata czy zrobie w nim dziure tak zeby był drożny to czy nie oszaleje sonda, wiem, ona jest wczesniej, ale rpzepływ spalin sie przyśpieszy bo spowolniony był katem a to moze mieć duże znaczenie, to jak to sie ma do spalania też??
No właśnie. Też jestem ciekaw.
Na koniec ktoś to powinien podsumować.
Czyli jeśli samochód ma jedną sonde lambda (przed katem) i wytnie kata to jest szansa że spalanie zmaleje i żadnych negatywnych skutków dla silnika nie bedzie?
Tak czy nie?

: czw sty 13, 2005 23:16
autor: igor002
marek29 pisze:
igor002 pisze:ja chyba mam kata, 140 tyś przebiegu niecałe, i na teżcie przy rejestracji na spalanie wyszło rewelacyjnie, aż sie bałem czy przejdzie wczesniej i niepotrzebnie. tylko zastanawiam sie czy jak wywale kata czy zrobie w nim dziure tak zeby był drożny to czy nie oszaleje sonda, wiem, ona jest wczesniej, ale rpzepływ spalin sie przyśpieszy bo spowolniony był katem a to moze mieć duże znaczenie, to jak to sie ma do spalania też??
Piszesz o tym aucie jakie Masz w podpisie? Jeżeli tak to tam niema żadnej sondy.Ja mam diesla 1V z katalizatorem (nówka,cały wydech rury też) i też zastanawiam się co z nim zrobie jak zmienie pompę i turbo na takie "prawdziwe" bo dzięki niemu auto pracuje o wiele ciszej w porównaniu z RA i SB.Może da się tam włożyć jakiś mało-tłumiący tłumnik.
Tak mam taki silnik jak w opisie, ale zmartwie cie, mam sąde lambde bojest wkrecona dobrze widoczna i podłączona do układu sterowania, wiec...NO :helm:

To jak to wygląda w praktyce? tak jak ja pytałem i kolega Michael G60?

: pt sty 14, 2005 12:13
autor: marek29
igor002 do jakiego układu sterowania?

: sob sty 15, 2005 00:52
autor: igor002
do komputera ecotronik który steruje pracą tego gaznika itp.