: pt mar 24, 2006 20:38
co masz na myśliel Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
co masz na myśliel Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
Miałem na myśli to, że warto zlikwidować wszystkie krawędzie wprowadzające zawirownia (warto się do tego posłużyć odciskiem uszczelki. Uszczelki też należy skorygować), pozatym moim zdaniem warto wypolerować kanały dolotowe mimo że istnieje możliwość skraplania się pary wodnej. Pozatym warto wszelakie zagięcia kolanek dolotowych zaokrąglić (im większy łuk tym lepiej), warto też zaizolować wszelkie elementu dolotu od wpływu ciepła z komory silnika i od wydechu.Tomasz pisze:co masz na myśliel Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.