Strona 2 z 2

: pt mar 24, 2006 20:38
autor: Tomasz
el Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
co masz na myśli

: czw mar 30, 2006 09:16
autor: el Kopyto
Tomasz pisze:
el Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
co masz na myśli
Miałem na myśli to, że warto zlikwidować wszystkie krawędzie wprowadzające zawirownia (warto się do tego posłużyć odciskiem uszczelki. Uszczelki też należy skorygować), pozatym moim zdaniem warto wypolerować kanały dolotowe mimo że istnieje możliwość skraplania się pary wodnej. Pozatym warto wszelakie zagięcia kolanek dolotowych zaokrąglić (im większy łuk tym lepiej), warto też zaizolować wszelkie elementu dolotu od wpływu ciepła z komory silnika i od wydechu.