co masz na myśliel Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
~~~Dolot powietrza mkII 16V~~
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Miałem na myśli to, że warto zlikwidować wszystkie krawędzie wprowadzające zawirownia (warto się do tego posłużyć odciskiem uszczelki. Uszczelki też należy skorygować), pozatym moim zdaniem warto wypolerować kanały dolotowe mimo że istnieje możliwość skraplania się pary wodnej. Pozatym warto wszelakie zagięcia kolanek dolotowych zaokrąglić (im większy łuk tym lepiej), warto też zaizolować wszelkie elementu dolotu od wpływu ciepła z komory silnika i od wydechu.Tomasz pisze:co masz na myśliel Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
pozdrowienia el Kopyto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości