Strona 2 z 2

JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

: pt kwie 08, 2011 20:51
autor: spawacz
kolektor 2e/PF z portami, walek PF , ponawiercac filtr. RP jest poniekad ulomny ale tylko poniekad bo chodzi o sterowanie zaplonem, ale sam sterownik jest mocny bo tak to moge opisac, prosta sprawa 90KM przy 9:1 na anemicznym walku , i wydechu typu slomka , reszte tlumaczytc nie trza bo wnioski sie same nasuwaja.

Re: JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

: czw maja 19, 2011 20:18
autor: D1_PITER
MaagiK pisze:Wyciągnij rurę(zwężkę/tłumik szmerów ssania) od zimnego powietrza.
Tylko pamiętaj żeby doprowadzić zimne powietrze w tą 'dziurę' bo w innnym razie to kupa ci wyjdzie z tego przerabiania, a tylko pogorszysz sprawe.
I to coś da? Masz doświadczenia w tym temacie czy na logike mówisz? Bo ja mam stożek a chcę założyć seryjną puchę i zwróciłem uwagę że faktycznie ta zwężka jest bardzo restrykcyjna..

Drugim słaby elementem jest przepustnica - 38mm. Moje 1,6 na wałku od 2E/PG przyspiesza dużo lepiej ale od jakiś 4500 do góry czuć ewidentnie brak przepustnicy.

Żeby 1,8 podlać więcej benzyny tanim kosztem to można by przespwapować kompa z 2.0 audi monowtrysk. Monowtrysk jest na tyle ubogi że sam się nie zorientuje że ma ubogą mieszankę więc najprościej wymienić sterownik.

Re: JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

: czw maja 19, 2011 20:27
autor: D1_PITER
spawacz pisze:walek PF
Wałek z PF jest gorszy niż ten z PG/2E.

Czasy otwarcia zaworów PF to 220/214
Czasy otwarcia zaworów 2E to 220/220

Czasy otwarcia zaworów RP to 216/216