Strona 2 z 2

: ndz gru 26, 2004 03:37
autor: Badboy
coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm

: ndz gru 26, 2004 13:11
autor: Ralfii_VR
Badboy pisze:coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm
faktycznie przyrosty masz dobre w stosunku do wykonanych prac =D>
ja w swoim golfie zrobilem to samo co u ty plus polerowanie kanałow dolotowych, wałki sportowe, unichip, moment wzrósł z 212 na 245Nm, moc z 171 na 210Km, z czego koszy modyfikacji były cenowo na poziomie montazu turbiny :chytry: , jednakze robiłem je progresywnie, dopiero po zsumowaniu wszystkich kosztów tyle wyszło

: ndz gru 26, 2004 14:23
autor: Badboy
dolot, wylot miałem też na myśli ich polerkę, bvez tego napewno bym nie doszedł do takiej mocy, dolot w japońcu niewiele można poproawić, a zrobić zi9mny to już lada sztyuka, z wyloytem już nie było takiego problemu, ale udalo się i na 1/4 odchudzone Cari miało 15.92 ET, i 16.1 Et+RT (mnasa wyjściowa Cari 1270kg, po odchudzeniu ca. 1150) ale to był mój drugi raz

: ndz gru 26, 2004 22:27
autor: Ralfii_VR
ja jestem na etapie robienia zimnego dolotu w golfie, przelozylem akumulator na strone dolotu a dolot przeciagnelem na druga strone usuwajac jeszczepojemnik na płyn do spryskiwaczy, jak skoncze to rzuce fotke na forum.
co wyciagneles z auta przy odchudzaniu?

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

: ndz wrz 19, 2010 22:29
autor: pawelekk24
Witam mam pytanie moze wie ktos czy roznia sie waga kola zamachowe z rp i abs ?
chodzi mi dokladnie o wage zeby zalozyc kolo lzejsze do rp z jakiego silnika bylo by najlepsze

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

: wt wrz 21, 2010 20:32
autor: RasPL
koła są podobnych mas, jak chcesz lekkie koło to wrzuć je na tokarkę i zdejmij trochę materiału, można aż do samego wieńca zębatego, można też wyfrezować otwory na czole koła itp ale i tak to nie ma sensu bo auto wcale nie dostaje jakiegoś wielkiego kopa a traci wolne i trochę średnie obroty

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

: śr wrz 22, 2010 20:58
autor: marcinas1983
Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

: wt paź 12, 2010 19:23
autor: dawid018
marcinas1983 pisze:Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.
pamiętasz mase tych kół?? bo ja mam z RV gdzie tarcza była 190mm i z PF gdzie tarcza ma chyba 210mm i zastanawiam się czy warto zmieniać.

swoją drogą o ile odelrzacie koło w silnikach typu PF/PB itp??

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

: wt paź 12, 2010 21:44
autor: bastek016
ja u siebie w abu stoczyłem koło nie pamiętam ile zrobiłem jeża delikatny szlif kanałów i powiem wam że do tego , jak ten samochód jeździ jak go kupiłem to jest kolosalna różnica na + przedtem osiągnięcie 160 to był wyczyn . Teraz powiem tak do 160 idzie wystarczająco jak dla mnie :) . Jeśli modyfikacje robisz sam koszty są nie duże to warto zawsze coś poprawić a jest co naprawdę wystarczy dolot rozebrać , żeby zobaczyć ile tam jest zwężeń . Nawet taka głupia modyfikacja jak zmiana ori rurki na przepustnice z plastikowej o malej średnicy na tą z ABF po paru podcięciach daje spory efekt , w dynamice.