czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Badboy

Post autor: Badboy » ndz gru 26, 2004 03:37

coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz gru 26, 2004 13:11

Badboy pisze:coprawda nei VW był poddawany obróbkom, ale ze swojego doświadczenia, powiem, że dolot, qylot, zaworki + planowanie, wynik przed (wynik na hamowni 152KM) wynik po (na hamowni 169KM) moment przesunął się na niżswze partie obr. (na czym mi zależało, autko i9 tak jaki się wkręci powyżej 4500obr. i tak zasuwało a wiadomo, że Cari GTI (3SGE od celiki na serii) ma/miała wysokoobrotowy silniczek, więc raczej warto, skoro w japończyku dało to tak przyro0st, st6ąd w VW (większy zapas) powinno dać minimum to co powyżej
P.S. moment max wzrósł ze 186Nm na 202Nm
faktycznie przyrosty masz dobre w stosunku do wykonanych prac =D>
ja w swoim golfie zrobilem to samo co u ty plus polerowanie kanałow dolotowych, wałki sportowe, unichip, moment wzrósł z 212 na 245Nm, moc z 171 na 210Km, z czego koszy modyfikacji były cenowo na poziomie montazu turbiny :chytry: , jednakze robiłem je progresywnie, dopiero po zsumowaniu wszystkich kosztów tyle wyszło



Badboy

Post autor: Badboy » ndz gru 26, 2004 14:23

dolot, wylot miałem też na myśli ich polerkę, bvez tego napewno bym nie doszedł do takiej mocy, dolot w japońcu niewiele można poproawić, a zrobić zi9mny to już lada sztyuka, z wyloytem już nie było takiego problemu, ale udalo się i na 1/4 odchudzone Cari miało 15.92 ET, i 16.1 Et+RT (mnasa wyjściowa Cari 1270kg, po odchudzeniu ca. 1150) ale to był mój drugi raz



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz gru 26, 2004 22:27

ja jestem na etapie robienia zimnego dolotu w golfie, przelozylem akumulator na strone dolotu a dolot przeciagnelem na druga strone usuwajac jeszczepojemnik na płyn do spryskiwaczy, jak skoncze to rzuce fotke na forum.
co wyciagneles z auta przy odchudzaniu?



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Post autor: pawelekk24 » ndz wrz 19, 2010 22:29

Witam mam pytanie moze wie ktos czy roznia sie waga kola zamachowe z rp i abs ?
chodzi mi dokladnie o wage zeby zalozyc kolo lzejsze do rp z jakiego silnika bylo by najlepsze


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Post autor: RasPL » wt wrz 21, 2010 20:32

koła są podobnych mas, jak chcesz lekkie koło to wrzuć je na tokarkę i zdejmij trochę materiału, można aż do samego wieńca zębatego, można też wyfrezować otwory na czole koła itp ale i tak to nie ma sensu bo auto wcale nie dostaje jakiegoś wielkiego kopa a traci wolne i trochę średnie obroty


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 22, 2010 20:58

Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Post autor: dawid018 » wt paź 12, 2010 19:23

marcinas1983 pisze:Dla potomnych dodam, że koło zamachowe z PF'a ( pewnie to samo co inne 1.8 ) jest lżejsze o prawie kilogram względem koła z ADY. Sam ważyłem przekładając kumplowi 2E do jetty gdzie wcześniej siedział PF.
pamiętasz mase tych kół?? bo ja mam z RV gdzie tarcza była 190mm i z PF gdzie tarcza ma chyba 210mm i zastanawiam się czy warto zmieniać.

swoją drogą o ile odelrzacie koło w silnikach typu PF/PB itp??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

czy ztoczenie koła zamachowego coś da??

Post autor: bastek016 » wt paź 12, 2010 21:44

ja u siebie w abu stoczyłem koło nie pamiętam ile zrobiłem jeża delikatny szlif kanałów i powiem wam że do tego , jak ten samochód jeździ jak go kupiłem to jest kolosalna różnica na + przedtem osiągnięcie 160 to był wyczyn . Teraz powiem tak do 160 idzie wystarczająco jak dla mnie :) . Jeśli modyfikacje robisz sam koszty są nie duże to warto zawsze coś poprawić a jest co naprawdę wystarczy dolot rozebrać , żeby zobaczyć ile tam jest zwężeń . Nawet taka głupia modyfikacja jak zmiana ori rurki na przepustnice z plastikowej o malej średnicy na tą z ABF po paru podcięciach daje spory efekt , w dynamice.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości