Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: imperfectCell » pn sie 30, 2010 17:24

Ty nie nagrywaj filmiku tylko sprawdz na G-techu czlowieku :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: spawacz » pn sie 30, 2010 21:45

ja mysle ze te 125km da jakies 8.8s do 100, a zaplon to na +10st czyli o 4 st.wiecej niz org.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: toffic » wt sie 31, 2010 09:49

co dalej nie zmienia faktu, ze te 4* w niektórych punktach pracy silnika to za dużo



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: spawacz » wt sie 31, 2010 09:59

A to to tak , chyba ze na 98/99+ lata to jeszcze bajka.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: toffic » wt sie 31, 2010 10:13

+ do tego stuk igła stan przykręcony jak należy



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Re: Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: Mruffka » wt sie 31, 2010 11:46

Dokładnie autko jezdzi min na 98, jezeli lece w trasie i mam okazje lac na shell'u 100 oktanówkę to mu leje ;) a z tym zapłonem na 10st to jeszcze nie ma tragedi, wiem i niemal jestem pewien że nic się nie stanie z silnikiem ;-) teraz założę dobry przelot z kolektorem i jakiś dolocik i koniec dłubania 2e ;-) jeszacze ludzi mówią mi że to wszystko zależąy od skrzyni, czy to prawda skoro moc mierzona jest na silniku nie na skrzyni ?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: RasPL » wt sie 31, 2010 14:50

moc mierzona jest na kołach chyba że oddasz silnik na hamownię


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: toffic » wt sie 31, 2010 16:03

Mruffka pisze:a z tym zapłonem na 10st to jeszcze nie ma tragedi, wiem i niemal jestem pewien że nic się nie stanie z silnikiem ;-)
po raz kolejny ci napisze: mylisz się, trafisz na gorsze warunki i będzie :ass: można podciągnąć zapłon w góre ale nie w taki sposób :smoke:



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Re: Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: Mruffka » wt sie 31, 2010 16:31

A niby w jaki ? Ustawiany przez mechanika, który wyraznie zaznaczył że na 10 st będzie jeszcze ok. I na jakie warunki że ma być pupa? Jezdze tak 2 lata i jest ok, i nic się nie dzieje. A pisać sobie można ;-) każdy wie swoje ;-) pozdrawiam



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: toffic » wt sie 31, 2010 19:31

Czyli co, bardziej wierzysz mechanikowi niż temu, co zaleca fabryka?? Możesz jeszcze przejeździć i 5lat a jak będziesz miał pecha to po 10km stanie, więc odnośnik do czasu nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Re: Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: Mruffka » wt sie 31, 2010 20:37

Masz rację ale to masło maślane, bo ten co może mieć ustawione jak fabryka przejezdzi krócej niż ten co ma ustawiony zapłon z wyprzedzeniem ;-) ale dobra nie chodzi o to. Chodzi o moc która wychodzi nie wiadomo skąd.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: spawacz » śr wrz 01, 2010 08:28

No tak toffic , ale popatrz na to TDI tez maja niedoskonalosc w sofcie dlatego robi sie virusa , a kolega poprawil odrobine fabryke , z drugiej strony stuk mozna sprawdzic CDIF"em ale to juz inna bajka :food:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Mk3 GTI 2E 115km/ 123.4 hamownia

Post autor: toffic » śr wrz 01, 2010 16:06

Mruffka pisze:Masz rację ale to masło maślane, bo ten co może mieć ustawione jak fabryka przejezdzi krócej niż ten co ma ustawiony zapłon z wyprzedzeniem ;-) ale dobra nie chodzi o to. Chodzi o moc która wychodzi nie wiadomo skąd.
moc wychodzi albo z innego wydechu (2E jest b. czułe na to) albo własnie ze źle ustawionego zapłonu. I żeby nie było: można go wyprzedzić ale nie tak i przy spełnieniu pewnych warunków, wtedy jest i bezpiecznie i dobrze :pub:
EDIT: dopiero teraz doczytałem, że na pomiarze wydech był seria, więc tylko zapłon :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości