MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: RasPL » czw wrz 02, 2010 14:51

napewno półosie wytrzymają


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » czw wrz 02, 2010 19:17

co do puszki filtra powietrza :? z racji tego, że nie mogłem dobrać żadnej innej postanowiłem kupić filtr stożkowy jako zamiennik :bigok: muszę tylko ze starej puchy wyciąć mocowanie pod przepływomierz i w plastikowej rurze wchodzącej w ten wycięty element do którego kręci się przepływomierz chce zrobić dziurę i wstawić tam czujnik który również był w puszce. Myślicie, że to da radę?

Obrazek


P.S. przy wymianie licznika trzeba wymieniać sterownik?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: dawid018 » czw wrz 02, 2010 22:19

apsik zrobił swapa na r36 do mkII na seryjnych pólosiach i starczają to przy 100KM tez starcza.poza tym mkIII ma takie same pół osie.

co do puszki to mam do sprzedania z PF z mkII.będzie pasowała napewno.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » pt wrz 03, 2010 11:21

dawid018 pisze:apsik zrobił swapa na r36 do mkII na seryjnych pólosiach i starczają to przy 100KM tez starcza.poza tym mkIII ma takie same pół osie.

co do puszki to mam do sprzedania z PF z mkII.będzie pasowała napewno.
trochę krótsze są frezy na półosiach od MK II :/ ale skoro mówisz że to wytrzymuje to spoko, bez obaw mogę wymienić tarcze ;)

puszka już raczej będzie zbędna, wyplułem dwie stówki na stożek K&N i zamierzam zrobić tak jak to przedstawiłem na foto ;) ale dzięki za info ;)


teraz tylko muszę pozbyć się immobilisera ze sterownika i chyba wszystko już będzie blisko końca ;)

ciekawe tylko ile mnie zliczy mechanik za przekładkę silnika i tą zabawę z elektryką :blush:



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: dawid018 » sob wrz 04, 2010 21:58

combat pisze: ciekawe tylko ile mnie zliczy mechanik za przekładkę silnika i tą zabawę z elektryką :blush:
a co to za zabawa wpiąć 3 kostki w skrzynkę i podłączyć pompy??

w/g mnie nie ma sensu dawać tego do mechanika bo weźmie nie wiadomo ile .chyba ze za 100zł porządnie to zrobi to nie ma sensu rąk brudzić.jak masz trochę czasu,narzędzie i wiedzy to sam to zrobisz.taki swap zajmuje nie więcej niż 12 godzin z wyjęciem starego i odpaleniem nowego silnika.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » ndz wrz 05, 2010 13:25

dawid018 pisze: a co to za zabawa wpiąć 3 kostki w skrzynkę i podłączyć pompy??

w/g mnie nie ma sensu dawać tego do mechanika bo weźmie nie wiadomo ile .chyba ze za 100zł porządnie to zrobi to nie ma sensu rąk brudzić.jak masz trochę czasu,narzędzie i wiedzy to sam to zrobisz.taki swap zajmuje nie więcej niż 12 godzin z wyjęciem starego i odpaleniem nowego silnika.
powiem Ci , że jak widziałem ile się wybawili z instalacją elektryczną to ja bym tego sam na pewno nie zrobił ;) instalacja od MK3 przerabiana na potrzeby Mk2, trochę jej wyrzucili, zbędne kable zostały zredukowane, końcówki pozmieniane, z tym zabawy mieli najwięcej ;)

gdybym miał trochę więcej pojęcia to pewnie sam bym się za to wziął ;)

pytanie, pod 2.0 silnik wrzucił mi mechanik mój stary alternator. czy nie będzie on przypadkiem ca mały?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: dawid018 » ndz wrz 05, 2010 14:23

combat pisze:pod 2.0 silnik wrzucił mi mechanik mój stary alternator. czy nie będzie on przypadkiem ca mały?
alternator z mkIII jest na pasku mikro a nie na klinowym


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » wt wrz 07, 2010 14:59

dawid018 pisze:alternator z mkIII jest na pasku mikro a nie na klinowym
wszystkie koła zostały zmienione na te od MK II ;) od pompy wody, wspomagania, tak że wszystko będzie tu na klinowe ;)
chodzi tylko o wydolność tego alternatora od MK II, czy wystarczy?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: dawid018 » wt wrz 07, 2010 15:30

skoro w mkIII dał rade to czemu miał by nie dac w mkII??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » pt wrz 10, 2010 11:38

dawid018 pisze:skoro w mkIII dał rade to czemu miał by nie dac w mkII??
mo0że niezbyt jasno się wyraziłem kolego ;) chodzi o to że do silnika MK3 2.0 wrzucony jest mój stary alternator od MK2 1.6 :bajer:

stąd moje wątpliwości czy ten altek pociągnie ;) z tego co wiem alternator dopasowuje się do pojemności i mocy silnika ;)



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: punkvw » pn wrz 13, 2010 16:29

alternator dopasowuje sie do.............akumulatora


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » śr wrz 15, 2010 20:08

punkvw pisze:alternator dopasowuje sie do.............akumulatora
wiem ale myślałem, że w tym silniku wszystko będzie się szybciej kręciło i mój alternator od 1.6 tego nie wytrzyma :bigok:

nie mogę dojść ładu z tym sterownikiem :/ potrzebna jest tam wymiana modułu (immo1 bodajże) i nie może tego dostać nigdzie :/ robota stoi w miejscu a ja już ponad tydzień się z tym męczę :(



Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » sob wrz 25, 2010 17:14

Czym z winy sterownika może być spowodowany brak iskry? Co może z tym sterownikiem być nie tak? Procesor? Immobiliser? :grrr:



Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

Post autor: combat » wt paź 12, 2010 12:18

Ciągle brak iskry :( :( :( :( :( :(
Ma ktoś z Was jakąś obiekcję w tej sprawie? :o



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości