MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
napewno półosie wytrzymają
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
co do puszki filtra powietrza z racji tego, że nie mogłem dobrać żadnej innej postanowiłem kupić filtr stożkowy jako zamiennik muszę tylko ze starej puchy wyciąć mocowanie pod przepływomierz i w plastikowej rurze wchodzącej w ten wycięty element do którego kręci się przepływomierz chce zrobić dziurę i wstawić tam czujnik który również był w puszce. Myślicie, że to da radę?
P.S. przy wymianie licznika trzeba wymieniać sterownik?
P.S. przy wymianie licznika trzeba wymieniać sterownik?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
apsik zrobił swapa na r36 do mkII na seryjnych pólosiach i starczają to przy 100KM tez starcza.poza tym mkIII ma takie same pół osie.
co do puszki to mam do sprzedania z PF z mkII.będzie pasowała napewno.
co do puszki to mam do sprzedania z PF z mkII.będzie pasowała napewno.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
trochę krótsze są frezy na półosiach od MK II :/ ale skoro mówisz że to wytrzymuje to spoko, bez obaw mogę wymienić tarczedawid018 pisze:apsik zrobił swapa na r36 do mkII na seryjnych pólosiach i starczają to przy 100KM tez starcza.poza tym mkIII ma takie same pół osie.
co do puszki to mam do sprzedania z PF z mkII.będzie pasowała napewno.
puszka już raczej będzie zbędna, wyplułem dwie stówki na stożek K&N i zamierzam zrobić tak jak to przedstawiłem na foto ale dzięki za info
teraz tylko muszę pozbyć się immobilisera ze sterownika i chyba wszystko już będzie blisko końca
ciekawe tylko ile mnie zliczy mechanik za przekładkę silnika i tą zabawę z elektryką
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
a co to za zabawa wpiąć 3 kostki w skrzynkę i podłączyć pompy??combat pisze: ciekawe tylko ile mnie zliczy mechanik za przekładkę silnika i tą zabawę z elektryką
w/g mnie nie ma sensu dawać tego do mechanika bo weźmie nie wiadomo ile .chyba ze za 100zł porządnie to zrobi to nie ma sensu rąk brudzić.jak masz trochę czasu,narzędzie i wiedzy to sam to zrobisz.taki swap zajmuje nie więcej niż 12 godzin z wyjęciem starego i odpaleniem nowego silnika.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
powiem Ci , że jak widziałem ile się wybawili z instalacją elektryczną to ja bym tego sam na pewno nie zrobił instalacja od MK3 przerabiana na potrzeby Mk2, trochę jej wyrzucili, zbędne kable zostały zredukowane, końcówki pozmieniane, z tym zabawy mieli najwięcejdawid018 pisze: a co to za zabawa wpiąć 3 kostki w skrzynkę i podłączyć pompy??
w/g mnie nie ma sensu dawać tego do mechanika bo weźmie nie wiadomo ile .chyba ze za 100zł porządnie to zrobi to nie ma sensu rąk brudzić.jak masz trochę czasu,narzędzie i wiedzy to sam to zrobisz.taki swap zajmuje nie więcej niż 12 godzin z wyjęciem starego i odpaleniem nowego silnika.
gdybym miał trochę więcej pojęcia to pewnie sam bym się za to wziął
pytanie, pod 2.0 silnik wrzucił mi mechanik mój stary alternator. czy nie będzie on przypadkiem ca mały?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
alternator z mkIII jest na pasku mikro a nie na klinowymcombat pisze:pod 2.0 silnik wrzucił mi mechanik mój stary alternator. czy nie będzie on przypadkiem ca mały?
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
wszystkie koła zostały zmienione na te od MK II od pompy wody, wspomagania, tak że wszystko będzie tu na klinowedawid018 pisze:alternator z mkIII jest na pasku mikro a nie na klinowym
chodzi tylko o wydolność tego alternatora od MK II, czy wystarczy?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
skoro w mkIII dał rade to czemu miał by nie dac w mkII??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
mo0że niezbyt jasno się wyraziłem kolego chodzi o to że do silnika MK3 2.0 wrzucony jest mój stary alternator od MK2 1.6dawid018 pisze:skoro w mkIII dał rade to czemu miał by nie dac w mkII??
stąd moje wątpliwości czy ten altek pociągnie z tego co wiem alternator dopasowuje się do pojemności i mocy silnika
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
alternator dopasowuje sie do.............akumulatora
T4 Doka ACV 130ps..................
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
wiem ale myślałem, że w tym silniku wszystko będzie się szybciej kręciło i mój alternator od 1.6 tego nie wytrzymapunkvw pisze:alternator dopasowuje sie do.............akumulatora
nie mogę dojść ładu z tym sterownikiem :/ potrzebna jest tam wymiana modułu (immo1 bodajże) i nie może tego dostać nigdzie :/ robota stoi w miejscu a ja już ponad tydzień się z tym męczę
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Czym z winy sterownika może być spowodowany brak iskry? Co może z tym sterownikiem być nie tak? Procesor? Immobiliser?
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Ciągle brak iskry
Ma ktoś z Was jakąś obiekcję w tej sprawie?
Ma ktoś z Was jakąś obiekcję w tej sprawie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości