Strona 2 z 3

Re: AAM na RP + mody

: czw lip 29, 2010 23:24
autor: maniu_f
wlasnie co z osiagami poprawilo sie cos?? :chytry: i jak rozwiazales problem z przeslona??pasuje od czegos innego czy trzeba dorabiac od zera?

Re: AAM na RP + mody

: pt lip 30, 2010 00:13
autor: toffic
zwiększanie ciśnienia nie jest dobrym rozwiązaniem, szybko niszczy pompe paliwa, dużo lepiej zmienić soft w ECU. Mi też nigdy więcej niż 42 nie udało się rozwiercić, przesłona oczywiście dorabiana

Re: AAM na RP + mody

: pt lip 30, 2010 07:05
autor: t1omek
Przesłonę miałem zrobioną razem z rozwierceniem z wałka z mosiądzu przez kumpla. Osiągi? odczuwalne zwłaszcza na wyższych obrotach lepiej ciągnie, nie jest taki zduszony i chętniej do odcinki dochodzi. Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić VMax, nie ma gdzie. Jest trochę bardziej czuły na ruch pedałem gazu. Na razie tyle zauważyłem.

AAM na RP + mody

: pt lip 30, 2010 14:44
autor: maniu_f
t1omek, a jak tam u ciebie z tymi wolnymi obrotami na benzynie jest jakis problem?? i co trzeba dokladnie zrobic z cisnieniem i dawka paliwa jak to ustawic??

AAM na RP + mody

: pt lip 30, 2010 15:11
autor: t1omek
Na benzynie dość znacznie falują, miałem to wczesniej teraz jest to troche bardziej widoczne. Ale to pewnie przez zbyt bogatą mieszanke, sondę mam narazie na stałe do masy.

AAM na RP + mody

: pn sie 02, 2010 20:26
autor: RasPL
posiada może ktoś standardowy wsad do ecu z RP 443 907 403 D bosch 0 280 000 734, chip 27c256, nie posiadam programatora żeby sobie zrzucić a chciałbym tam zerknąć :)

AAM na RP + mody

: pn sie 02, 2010 22:38
autor: toffic
Mam z 0261200261- dobry RP :bajer:

AAM na RP + mody

: wt sie 03, 2010 17:07
autor: t1omek
Hej Toffic a mógłbyś podesłać go na maila? jak coś to na pw podam adres.

AAM na RP + mody

: wt sie 03, 2010 18:44
autor: RasPL
t1omek, jak chcesz podnosić ciśnienie to musisz kombinować ze sprężyną w regulatorze ciśnienia, podpinasz manometr i wymieniasz ją na troszkę mocniejszą, składasz i patrzysz jakie jest ciśnienie jak złe to od nowa, lub też zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa z własnym powrotem do zbiornika i wybebeszenie seryjnego regulatora i zaślepienie powrotu w monowtrysku.

i ten dump jest do mono motronica a nie do mono jetronica

AAM na RP + mody

: śr sie 11, 2010 22:09
autor: gracek1906
Koledzy mam w swoim mk3 silnik RP, z modów to mam wałek 2e brak jeża głowica -1mm plus remont kolektor 4-2-1 żeliwny i dwururka reszta wydechu seryjne ABU i teraz pytanie bo jutro będę zmieniał cały układ na ten z 2.0 8v gti i czy to choć troszkę poprawi sprawność silnika? Jeżeli chodzi o koszty czy się opłaca czy nie to dodam że części kupuje można powiedzieć za cenę złomową a sam montuje.

AAM na RP + mody

: śr sie 11, 2010 23:02
autor: toffic
opłaca się montować, jakie masz sterowanie w tym RPku??

AAM na RP + mody

: czw sie 12, 2010 13:46
autor: gracek1906
No i po montażu. Spostrzeżenia są takie że autko nie chodzi głośniej i tak jak by żwawsze było w granicach 5000 obr. Co do sterowania to mam wiązkę z silnika abs, wtrysk i aparat również z abs, obecnie jeżdze na sterowniku z ABU, mam też z AAM i ABS ale na tamtych lekko autko mi zalewa jak silnik zimny, łapie jakieś błedy przez lpg bo po resecie chodzi ładnie.

AAM na RP + mody

: czw sie 12, 2010 17:03
autor: maniu_f
koledzy mam pytanie jaka jest fabryczna srednica gardzieli monowtrysku w RP??

AAM na RP + mody

: czw sie 12, 2010 21:45
autor: gracek1906
38mm