AAM na RP + mody

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

maniu_f
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:12
Lokalizacja: Konin

Re: AAM na RP + mody

Post autor: maniu_f » czw lip 29, 2010 23:24

wlasnie co z osiagami poprawilo sie cos?? :chytry: i jak rozwiazales problem z przeslona??pasuje od czegos innego czy trzeba dorabiac od zera?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: AAM na RP + mody

Post autor: toffic » pt lip 30, 2010 00:13

zwiększanie ciśnienia nie jest dobrym rozwiązaniem, szybko niszczy pompe paliwa, dużo lepiej zmienić soft w ECU. Mi też nigdy więcej niż 42 nie udało się rozwiercić, przesłona oczywiście dorabiana



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

Re: AAM na RP + mody

Post autor: t1omek » pt lip 30, 2010 07:05

Przesłonę miałem zrobioną razem z rozwierceniem z wałka z mosiądzu przez kumpla. Osiągi? odczuwalne zwłaszcza na wyższych obrotach lepiej ciągnie, nie jest taki zduszony i chętniej do odcinki dochodzi. Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić VMax, nie ma gdzie. Jest trochę bardziej czuły na ruch pedałem gazu. Na razie tyle zauważyłem.



maniu_f
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:12
Lokalizacja: Konin

AAM na RP + mody

Post autor: maniu_f » pt lip 30, 2010 14:44

t1omek, a jak tam u ciebie z tymi wolnymi obrotami na benzynie jest jakis problem?? i co trzeba dokladnie zrobic z cisnieniem i dawka paliwa jak to ustawic??



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

AAM na RP + mody

Post autor: t1omek » pt lip 30, 2010 15:11

Na benzynie dość znacznie falują, miałem to wczesniej teraz jest to troche bardziej widoczne. Ale to pewnie przez zbyt bogatą mieszanke, sondę mam narazie na stałe do masy.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

AAM na RP + mody

Post autor: RasPL » pn sie 02, 2010 20:26

posiada może ktoś standardowy wsad do ecu z RP 443 907 403 D bosch 0 280 000 734, chip 27c256, nie posiadam programatora żeby sobie zrzucić a chciałbym tam zerknąć :)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

AAM na RP + mody

Post autor: toffic » pn sie 02, 2010 22:38

Mam z 0261200261- dobry RP :bajer:



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

AAM na RP + mody

Post autor: t1omek » wt sie 03, 2010 17:07

Hej Toffic a mógłbyś podesłać go na maila? jak coś to na pw podam adres.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

AAM na RP + mody

Post autor: RasPL » wt sie 03, 2010 18:44

t1omek, jak chcesz podnosić ciśnienie to musisz kombinować ze sprężyną w regulatorze ciśnienia, podpinasz manometr i wymieniasz ją na troszkę mocniejszą, składasz i patrzysz jakie jest ciśnienie jak złe to od nowa, lub też zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa z własnym powrotem do zbiornika i wybebeszenie seryjnego regulatora i zaślepienie powrotu w monowtrysku.

i ten dump jest do mono motronica a nie do mono jetronica


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

AAM na RP + mody

Post autor: gracek1906 » śr sie 11, 2010 22:09

Koledzy mam w swoim mk3 silnik RP, z modów to mam wałek 2e brak jeża głowica -1mm plus remont kolektor 4-2-1 żeliwny i dwururka reszta wydechu seryjne ABU i teraz pytanie bo jutro będę zmieniał cały układ na ten z 2.0 8v gti i czy to choć troszkę poprawi sprawność silnika? Jeżeli chodzi o koszty czy się opłaca czy nie to dodam że części kupuje można powiedzieć za cenę złomową a sam montuje.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

AAM na RP + mody

Post autor: toffic » śr sie 11, 2010 23:02

opłaca się montować, jakie masz sterowanie w tym RPku??



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

AAM na RP + mody

Post autor: gracek1906 » czw sie 12, 2010 13:46

No i po montażu. Spostrzeżenia są takie że autko nie chodzi głośniej i tak jak by żwawsze było w granicach 5000 obr. Co do sterowania to mam wiązkę z silnika abs, wtrysk i aparat również z abs, obecnie jeżdze na sterowniku z ABU, mam też z AAM i ABS ale na tamtych lekko autko mi zalewa jak silnik zimny, łapie jakieś błedy przez lpg bo po resecie chodzi ładnie.



maniu_f
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:12
Lokalizacja: Konin

AAM na RP + mody

Post autor: maniu_f » czw sie 12, 2010 17:03

koledzy mam pytanie jaka jest fabryczna srednica gardzieli monowtrysku w RP??



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

AAM na RP + mody

Post autor: gracek1906 » czw sie 12, 2010 21:45

38mm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości