[?] przerobka sportowa golfa MK1 - pytania i watpliwosc

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » pt lut 24, 2006 01:22

ok, maly update

klatka omalze skonczona. jak skoncze z osprzetem silnika to bede robil poprzeczke przednich kielichow i chce sie przestrzelic z klatka do przodu. ktos ma jakies fotki takich rozwiazan?

na dniach skoncze mocowania do kubelkow. bedzie fotorelacja.
to samo z hydraulicznym recznym

kombinuje jak zapewnic mozliwosc regulacji kata pochylenia kierownicy. mam kilka koncepcji, jednak wszytskie klasyfikuja auto do star-treka. ma ktos jakies fotki lub pomysly w tym zakresie?

mam juz caly komplet hebli z MK III Gti (280 przod wentyl). jutro jesli mi czasu starczy biore sie za przeglad kompletu. da sie prosto przelozyc piaste z wieloklinem i lozyskiem do zwrotnicy z jedynki?

orzel666 : jak cenisz dystanse - orientacyjnie mnie to interesuje, niedlugo bede kupowal kola wiec chce wiedziec jakie beda tego koszta.

TERAZ WAZNE - jakie robocze cisnienie plynu hamulcowego panuje w instalacji hamulcowej w VW ???

wie ktos gdzie kupic i z czego dobrac zlacza przykrecane do sciany grodziowej, do ktorych z jednej i z drugiej manki przykreca sie przewody hamulcowe?

wiecej info wkrotce :D
pzdr


Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości