Czy można w jakis sposob podniesc moc w mkIII 1.8 AAM (75km)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pszczola

Post autor: pszczola » pn sty 16, 2006 23:20

NO A JA WLASNIE SMIGAM 1,8 90KM I MAM INNY PROBLEM... ZASTANAWIAM SIE NAD 2,0 GTI... BO MOJ MA TROCHE ZA DUZO NALATANE, TJ. 343 TYS. KM... MALY WYCIEK SPOD GLOWICY, TWARDE SPRZEGLO ALE CIAGLE DAJE RADE I BYLE DO PRZODU :bajer:



Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » pn sty 16, 2006 23:58

tak jak pisalem ... ECU od ABS podaje deczko wiecej paliwa a wałek przedłuza czas napełniania cylindra ... ... wiec spalanie napewno wzrosnie .... mi wzroslo o jakies 0,3-0,5l ...... gazu .... wiec nic strasznego ...


---> Golf III 1.8 <---

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » wt sty 17, 2006 00:13

Mam pytanie czy aby wymienić komputer ...jest to skomplikowana czynność czy raczej prosta sprawa i gdzie on jest umieszczony mkIII 1.6 pozdrawiam


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » wt sty 17, 2006 00:37

wymiana komputera to bardzo prosta sprawa ... odpinamy wtyczke odkrecamy kompa przykrecamy nowego i podpinamy wtyczke .....

jets tylko male ale ... masz islnik 1.6 ..... i raczej kompa od 1.8 nie podpinaj pod niego ....


---> Golf III 1.8 <---

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » wt sty 17, 2006 01:12

A qdzie jest umiejscowiony owy komputer???

[ Dodano: Wto Sty 17, 2006 00:14 ]
czyli wymiana kompa w silniku 1.6 ...to porażka....?


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » wt sty 17, 2006 01:19

znajduje sie w podszybiu po lewo patrzac od przodu ... zaraz obok filtru kabiny .. pod czarnym plastikiem ....... tzn w 1.6 nie wiem jak to jest .... w kazdym razie nie mozna podpinac kompa od 1,8 do 1.6 i odwrotnie ..... pewne parametry musza zostac niezmienione ...

NAJWAZNIEJSZE TO ROBIC WSZYSTKO NA ODŁĄCZONYM AKUMULATORZE !!!


---> Golf III 1.8 <---

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » wt sty 17, 2006 01:35

ok dzięki a mam jeszcze jedno pytanko czy w takim razie od 1,6 są jakieś lepsze kompy niż standardowe i czy jest możliwośc przeprogramowania ??


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » śr sty 18, 2006 10:26

przeprogramowac mozna ... kwestja ceny i ile to da. .... popytaj uzytkownika GTO ... on zajmuje sie takmi zeczami :)


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw sty 26, 2006 14:18

Hmmm, różnica podstawowa to taka że 1.8 (75km) jest na jednopunktowym wtrysku a 1.8 (90km) jest na wilopunktowym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » czw sty 26, 2006 16:17

eldorado84 pisze:Hmmm, różnica podstawowa to taka że 1.8 (75km) jest na jednopunktowym wtrysku a 1.8 (90km) jest na wilopunktowym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kto Ci takich bzdur naopowiadał <hahaha> ..... silnik 1.8 ABS jest tez na jednopunkcie !!

co do roznic ... to miałem okazje dokładnie obejzec 1.8 ABS i przedewszystkim ogladalem wydech ... i nie wiem czy we wszytkich wersjach ale ta co ogladalem miala identyczny wydech jak AAM ... dopiero 2.0 ma 2 rury wychodzace z kolektora ....

aha byl to golf z 94r. 1.8 ABS ..... i napewno nie miał wielopunktu :okej:


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt sty 27, 2006 20:51

Mój ojciec jest od 20lat mechanikiem, zapytałem sie o różnice między 1.8 75km a 18 90km i tak mi odpowiedział. Ale faktycznie masz racje (upewniłem sie w katalogu). SORKI. mam pytanie czy jest różnica w wielkości lub kształcie kolektora między silnikiem 75km a 90km. Ma może jakieś magnetyzery podniosą dynamikę tego silnika??? a i jeszcze jedno chciałbym obniżyć zawiech w moim golfie (1.8 75km, 93r) na allegro widziałem gotowe zestawy za ok 640zł obniżenia miały 40mm/40mm lub 60mm/60mm lub 60mm/40mm. Co wy ta to??


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » ndz sty 29, 2006 02:56

na oko kolektory sa takie same ... ale moze w srodku cos jest zmienione ... napewno nie ma zadnych magnetyzerow .... roznice to na 100% walek, komp i kompresja .... co do wydechu to wydaje mi sie ze sa takie same ... w ksiazce o naprawie mk3 nic nie jest podane o roznicach wydechu ... a narysowany schemat dotyczy obydwu silnikow ... do piero 2.0 ma 2 rury w wydechu ( kolektor i rura za nim )


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » wt lip 18, 2006 10:19

A czy to samo tyczy sie silnikow ABU? Czy mozna w jakis sposob zwiekszyc stopien sprezania czy inne rzeczy(komp, rozrzad?) ktore zwiekszylyby moc silnika?



Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » wt lip 18, 2006 13:54

no piszecie że koszt 200-300pln... czy aby na pewno? kupno komputera to jedna sprawa (allegro bodajże 100-200pln), do tego trzeba by zakupić wałek i to ustawić..

odpięcie kompa - luz, ale wymienić wałek... to już chyba grubsza sprawa...?

też kiedyś o tym myślałem... zatsnawiam się tylko czy czegoś nie spierdzielę w samochodzie przez tę wymianę wałka i kompa...

a jak z LPG? trzeba na nowo ustawiać instalację?


Pozdrawiam,
Baltazar

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości