Strona 2 z 2

: sob sty 14, 2006 12:04
autor: Fox_00
szkoda że ja nie mam kompa w autku :crazy:

: sob sty 14, 2006 13:47
autor: sas_gti
Golf GTi pisze: ale turbina musi byc
to faktycznie bardzo mała modyfikacja.....

Ja jestem zdania ze jak koszt swapa badz moda przewyższa cene istniejącego już seryjnego egzemplarza to lepiej sprzedac swoje autko i kupić takie mocniejsze upatrzone seryjne....np TDI, zchipowac i po problemie.....
W przypadku SDI z tego co slyszalem rakiety nie zrobisz, wiec po co sie pakowac w koszta skoro są już szybkie Diesle bez grzebania....

: sob sty 14, 2006 14:44
autor: Golf GTi
No wiesz Sas"u jak dla ciebie koszt turbo_ kolektor z TDI 11o KM to cena 400 -800 zł , to nie mamy oczym mowic , turbo z kolektorem mam w domu jakiby kto pytal od 110 KM , a wystrojenie jak ktos ma pojecie to w domu sam ,lub z niewielka pomoca zrobic Laptop i pewien fajny programik do tego jest potrzebny, IC z Audi 2,5 czy 1,9 za 200 zł mozna w stanie ideal kupic ot i tyle kombinacji.

: pn lut 27, 2006 23:49
autor: Bracus
taak i wtedy sie zacznie....nie ma co przeradiac takiego SDi to rzecz pewna ... teraz oszedne autko pojdzie Ci od reki ... a cena auto uzywanych straaaasznie spadła...lepiej miec zestrojone wszystko fabrycznie nie mowiac juz o skrzyni biegow itd...chipniesz i bedziesz zadowolony...a tak ? zaczynajac ze jak wsadzisz turbo to co z powietrzem ? nowy układ dolotowy ? a co z prozaicznymi hamulcami... moc ok .. a czym to zatrzymać ?itd... itd....po prostej to i Steve Wonder pojedzie :)

: czw mar 02, 2006 13:44
autor: martii
polecam najpierw lekture
SDI>TDI streetracing.pl

soft do SDI
i kolejny soft

i tak dalej najlepiej szukajka i haslo SDI

ale taniej i bezproblemowo sprzedac i kupic TDI najlepiej PD i dopiero bawic sie w mody