Shifter skonczony i zamontowany ... w 99% - konieczny jest jeden mały upgrade

trzeba usztywnić końcówke kołnierza tej zawiniętej linki

w połowie mam juz to rozwiązane, ale jak skończe to wtedy zapodam fotke
Na chwile obecną Shifter Apsik Edition ... działa, mozna regulować skok i położenie lewarka w dość duzym zakresie. Po pierwszych próbach mechanizm jest juz wstepnie ustawiony.
Na fotkach jak widac brakuje zabezpieczeń na ciegienkach ... musiałem pozdejmować tymczasowe, bo juz są kupione nowe i solidne zabezpieczenia
Chyba nic wiecej nie bede opisywał ... po prostu popatrzcie i oceńcie

powierzchnie boczne sa wypolerowane ... spawy w miare czyste

wygląda surowo i dziko

, ale najważniejsze że działa.

jak go wyczyszcze i włoże podłoge to mam nadzieje że będzie lepszy efekt wizualny
ml2210 pisze:Apsik pisze:musiałem przygotować auto pod robienie klatki bezpieczeństwa
Prosze napisz też coś o tym temacie.
Co, gdzie, jak, kiedy, dlaczego itd.. itd...
Bardzo interesuje mnie ten temat.
Hmmm sam se zrobie OT, ale niech bedzie:
"Co?" -> Klatka bezpieczeństwa,
"Gdzie?" -> C. K. Motorsport w Opolu
"Jak?" -> Rozkręcalna klatka, przykręcana do podłogi i tylnych kielichów (6 punktów), wykonana z rur gatunku B75 (zgodnie z zał. J), we własnym zakresie ja wypoleruje i zawioze elwmenty (rozkręcone) do miedziowania i chromowania)
"Kiedy?" -> 24 kwietnia oczekuja auta

06 maja odbiór [wykonanie trwa do 2 tyg.]
"Dlaczego?" -> 1. auto w końcu będzie wygladało wewnatrz jak rajdówka, 2. bezpieczeństwo - klatka będzie posiazała homologacje na spawy oraz zgodność z wymogami PZM
itd... - > "Za ile?" -> Koszty klatek bezpieczeństwa do MK1, MK2, MK3 wachaja sie w granicach 1500-2000zł (zależnie od stopnia rozbudowania klatki)
-Pewnie zastanawia kwestia rejestracji i legalności ... jeżeli klatka zbudowana jest zgodnie z zasadami/przepisami PZM (włanczając zał. J) to na stacji daignostycznej nie powinno byc najmniejszych problemów (zaleca się zabranie niezbednych dokumentów na badanie), w polskim prawie kwestia klatki bezpieczeństwa nie jest uregulowana dlatego diagności często odwołuja sie do przepisów z PZM (bo tam klatka bezpieczeństwa jest bezpieczna) 