Strona 2 z 37

: ndz kwie 04, 2010 11:56
autor: maniu_f
chcialbym podlaczyc sie do tematu i zapytac co trzeba by bylo zrobi z silnikiem aam poza wymiana walka??czy trzeba przeprowadzic wszystkie wymienione w pierwszym poscie modyfikacje czy wystarczyla y sama wymiana walka.chcialbym zeby mi to ktos wytlumaczyl.mam jeszcze kilka pytan ale moze to troche pozniej :grin: zeby tak odrazu wszystkich nie denerwowac :grin:

: ndz kwie 04, 2010 15:07
autor: stary
maniu_f, wałek razem z kompem wymień zeby dostosowac dawki do nowego wałka , a na starym kompie moze chodzic nie efektywnie.

: pn kwie 05, 2010 12:49
autor: maniu_f
stary tylko jaki walek wsadzic od ABS cz od 2E bo sporo opini juz czytalem na ten temat i nadal jestem w kropce.Bo jesli czodzi o kompa to chyba od ABS???A wlasnie jeszcze jedno co mnie trapi to czy trzeba by bylo planowac glowice zeby zwiekszyc sprezanie a jak to zrobie to zaplon tez trzeba przestawic.Czy poprzestac tylko na wymianie samego walka i kompa??

[ Dodano: 05 Kwi 2010 12:52 ]
i jak ustawic po wymianie walka rozrząd bo pasesk tez musze wymienic na czasie wiec pomyslalem ze moglbym sie pobawic.

: ndz cze 20, 2010 21:50
autor: spawacz
Poniesiesz beda dodatkowe KM , walek z 2E zdecydowanie , chodz w PF tez nie glupi jest . A rozzad to znajdziesz na forum jak sie ustawia.

: wt cze 22, 2010 14:14
autor: PinguVanEx
a znacie jakies mody do AEE ?

: wt cze 22, 2010 21:21
autor: spawacz
z AEE bedzie ciezko , to tylko porting glowcy + jaki kolektor dolotowy z przepustnca custom + soft , walek tez mile widziany.

: wt cze 22, 2010 21:34
autor: stonebridge69
A ja mam takie pytanie.Są moze jakies kolektory firmowki do PF?Bo wyczytalem tylko o przerobce kolektora od Audi. :chytry:

: wt cze 22, 2010 21:38
autor: spawacz
napewno cos by sie znalazlo ale to bedzie kosztowac...

: wt cze 22, 2010 22:36
autor: toffic
A ja mam takie pytanie.Są moze jakies kolektory firmowki do PF?Bo wyczytalem tylko o przerobce kolektora od Audi. :chytry:
Kiedyś na E-buy były do 2E z polepszonym przepływem ale kasa była jak za dobry wałek

: wt cze 22, 2010 23:05
autor: stonebridge69
spawacz, toffic, no wlasnie to mnie troche dziwi.Bo np.do Opla idzie dostac LEXMAUALa,albo IRMSCHERa)fakt,ze kasa spora).A do osmiozaworowki VW jeszcze nie widzialem.Ale tak jak piszecie jak juz sa to ceny chore.No nic trzeba kombinowac domowymi sposobami.Dzieki za opdowiedz. :bigok:

: wt cze 22, 2010 23:32
autor: toffic
stonebridge69 pisze:A do osmiozaworowki VW jeszcze nie widzialem.Ale tak jak piszecie jak juz sa to ceny chore.
Może to wynika z faktu, że seryjne z GTi nie są takie całkiem złe

: wt lip 06, 2010 23:50
autor: stonebridge69
Czy PF z tlokami od 16V(pewnie 1.8) i walkiem od PG ma prawo wogole prawidlowo chodzic?Pytam bo mam do kupienia taki silnik i gosc sie zarzeka,ze te graty sa w srodku.Aha i jeszcze cos bredzi,ze to ma ok 130KM(w co watpie).

: śr lip 07, 2010 00:00
autor: New_Man
stonebridge69, ma prawo chodzić :D
Generalnie tylko zastanowiłbym się nad tym przyrostem mocy bo w sumie jeżeli złożone jest to na reszcie seryjnego osprzętu to chyba nie bardzo 130 KM z tego będzie , a jeśli tak to ja bardzo chętnie taki zestawik do siebie kupię :D

: śr lip 07, 2010 07:32
autor: spawacz
bedzie to dzialac , tylko pewnie beznzyna q16 bedzie potrzebna i inny walek niz PG, bo st. spr bedzie z 13:1 a moze nawet 14 , 16V ma plaskie tloki wiec wiadomo o co chodzi.