Strona 2 z 15

: pn lut 22, 2010 19:11
autor: toffic
TiTeK pisze:czy do tego silnika PB moge zaadoptowac blok z RP ??
tak

: pn lut 22, 2010 19:16
autor: TiTeK
aha to super wiec ten wyzszy stopien sprezania jest tylko za posrednictwem innych tłoków?? bo w RP jest 9.0:1 a w PF/PB 10.0:1 nie wiedziałem w jaki sposób to jest zrobione :) wiec jesli dobrze rozumiem to jesli do PB wsadze blok z RP ale korby i tłoki nadal bedą z PB to moc teoretycznie powinna byc taka jak w PB czyli 112km??
A jeszcze mam pytanko czym sie rózni PF od PB ze różnia sie troszke mocą??

: pn lut 22, 2010 20:11
autor: SmokE88
gumiś pisze:nie bedzie tej mocy co w pf ,rp ma inne tłoki inny stopień spręzania,wypaliło by to jak byś miał doł adz jest identyczny jak pf pb
Pewny jestes ze jest inny stopnien sprezenia ?? Bo według tej STRONY jest takie samo... I wymiar tłoków tak samo... moze byc różnica w tłokach jedynie w wycięciach na zawory bo sie akurat nie orjentuje w tym... zdaje mi sie ze gdybys zapakował całą elektryke i góre z PB to powinno to działać takie jest moje zdanie!!
A jak chcesz podniesc moc to wsadz webery :D wieksze spalanie ale jak wsadzil bys jeszcze inne walki to ok 215km mozesz wyciagnac :D

Niech mnie ktos poprawi jak sie myle!!
PoZdRo!!

: pn lut 22, 2010 20:26
autor: TiTeK
Co do spreżania jestem pewny ze w RP jest 9,0:1. A co do 215KM to hehe troche przesadziłeś :D Bez suszary wedłóg mnie nie ma opcji wyżyłowania tego silnika do 215KM choć by nawet paliwo szło jak z węża strażackiego :D,a co do stopni spreżania to zapewnie w PF/PB jest to spowodowane mniejszym wgłębieniem w tłoku a co za tym idzie mniejszą komorą spreżania takie jest moje zdanie.

: pn lut 22, 2010 20:42
autor: SmokE88
wiesz ja mowie to co wyczytałem :D vwgolf.pl jest moja skarbnica wiedzy :D fakt ryplo mi sie bo w 16v silnikach ponad 200km wyciagali z weberami :D
http://www.youtube.com/watch?v=ucIRZrdhRek

: pn lut 22, 2010 20:45
autor: TiTeK
a to co innego :) 16v to inna bajka :) co do 16v to sie zgodze z nimi mozna czynić cuda :)

: pn lut 22, 2010 20:56
autor: SmokE88
hehe wiem dlatego ja do swojego 9a turbo wkladam... :D juz prawie skonczone :D

: pn lut 22, 2010 22:52
autor: golf 2 GT
to ja powtórze pytanie jak włożę głowice od PB do silnika GX z mechanicznym wtryskiem i przerobie to na mono wtrysk co wtedy z mocą zostanie te 90KM czy coś koło 112KM sie zakręci???

: wt lut 23, 2010 00:19
autor: TiTeK
golf 2 GT, a co zrobisz z otworami na wtryski?? w głowicy PB masz 4 otwory z tyłu głowicy na wtryski bo to wielopunkt a w monowtrysku jak sama nazwa mówi jest jeden wtrysk wtryskujacy paliwo do kolektora tak jak mniej wiecej gaznik, nie wiem jaki ma stoppien spreżania GX ale chyba nie ma takiego jak PB wiec mozesz zapomnieć o 112km mocy.

: wt lut 23, 2010 01:38
autor: sas_gti
to ja powtórze pytanie jak włożę głowice od PB do silnika GX z mechanicznym wtryskiem i przerobie to na mono wtrysk co wtedy z mocą zostanie te 90KM czy coś koło 112KM sie zakręci???
tylko po co? To dwie przeróbki zmierzające w inne strony. Zakładasz głowicę od GTI i jednocześnie montujesz 'gorszy' wtrysk.
Jak zakładasz głowicę od PB to zostaw swój wtrysk.
Jakim cudem chcesz mieć 112 KM z PB jeśli zmulasz go monwtryskiem i tłoki nie są takie jak w PB? (stopien sprezania GX to 9, PB to 10)

[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 00:41 ]
TiTeK, to nie jest specjalny problem. Można zaślepić.

: wt lut 23, 2010 08:54
autor: gumiś
TiTeK pisze:golf 2 GT, a co zrobisz z otworami na wtryski?? w głowicy PB masz 4 otwory z tyłu głowicy na wtryski bo to wielopunkt a w monowtrysku jak sama nazwa mówi jest jeden wtrysk wtryskujacy paliwo do kolektora tak jak mniej wiecej gaznik, nie wiem jaki ma stoppien spreżania GX ale chyba nie ma takiego jak PB wiec mozesz zapomnieć o 112km mocy.
włozy stare wtryski np z mechanicznego wtrysku które śa na wcisk,i otwory juz mamy zaślepione :bigok:

: wt lut 23, 2010 09:52
autor: SmokE88
Wy sie wszyscy w elektryke pchacie :D nie ma to jak czysta moc ktorą daje gaźnik (dwa pionowe webery IDF 40 lub 45) i nie bawicie sie wtedy o przyrost 22km tylko ok 50 :D a ten dzwiek silnika bezcenny !! do tego mozna zawsze porting głowicy zrobic :D

: ndz lut 28, 2010 12:57
autor: TiTeK
Nie odpowiedział mi nikt na moje ostatnie pytanko, czym sie rózni PF od PB ?? bo wygląda na to ze są praktycznie identyczne a jednak mocą ciut sie różnią. i jeszcze jedno, czy w RP i PF/PB są takie same wały korbowe?? Bo mam juz te graty z PB i nie wiem czy do bloku z RP przekładać zały wał z korbami i tłokami czy wystarczy same korby z tłokami zeby podniesc stopien sprężania??

: ndz lut 28, 2010 17:25
autor: SmokE88
to poszukaj jakie wykorbienie ma wał w RP i PB a co do PB i PF to sa identyczne różnią sie ECU do pf podpinasz kompa z pb i masz 112km